Miten ottaisitte?

Aivan ihanaa olis tuollainen! Toivottavasti tosiaan nainen osaa tuollaista arvostaa.
Meillä moinen menee kausittain. Välillä tulee ajankohtia, että mun kotiintullessa on koti siistinä, ruoka valmiina ja kahvit keitettynä. (ei vie mun yöunia :D )
Toisena kautena, koti mullin mallin ja saa alkaa samantien kokkaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="motha";26278832]Sori mutta mä en ymmärrä tota että jos mies kokkaa ja hoitaa lapset (wooooah) niin saanti on taattu. Eli mies ostaa seksiä tollaisella.[/QUOTE]

Eli sä et lämpene siitä, että sun kumppanisi/puolisosi vartavasten tekisi jotain (ihanmitävaan) ihan vain ilahduttaakseen sua ja yllättääkseen sut? Vaikka se olisikin jotain arkipäiväistä, kuten perheen iltatoimien hoitaminen ja ruoanlaitto, niin mun mielestä siinä on tärkeintä se halu tehdä toinen iloiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia ja Dongxi
Blue
Jos tuutte duunista ennen ysiä ja mies on laittanut illallisen kynttilän kanssa(huom, kaikki ruuat itse tehty), siin lomassa hoitanut lapsetki ja aikaa oli 2h. Eli siis päättänyt yllättää.

Entäs, jos töistä tullessa teitä usein oottaisi jokin herkullinen iltapala, missä esim kurkutki on leikattu sydämen muotoseks.

Kysympähän vaan.....
Hyvin ottaisin. ;)
 
törkeä kusetuksen yritys
no jos tietäisin että se on pehmitystä että hän saa ostaa moottoripyörän tai on jopa ostanut sen jo kysymättä multa, niin en taitaisi niin ilahtua.
 
Siis tässähän ei mitn takaa-ajatuksia ollut, koska en ole hankkimassa mitn ja pimppiä saan muutenki ihan riittämiin. Mut sanotaanko näin, että reaktio ei ollut kumminkaan sitä, mitä toivoin sen olevan. Vähän niinku välinpitmätön
 
Ookkonää mun mies? Meillä usein tuollaista. Ja kyllä, myönnän etten aina osoita tarpeeksi kiitollisuutta, tunnen siitä huonoa omaatuntoa. Mut ei se sitä tarkoita, etteikö sitä arvostaisi vaikka itku jääkin tirauttamatta.
Tai mun. Mulla mies usein kokkaa mulle herkulista iltapalaa ja en kiittele siitä sen enempää kuin normaalista voikkuleivästä ja teestäkään. Kyl mä sitä arvostan, mutta jos esim. meillä on jotain erimielisyyttä, niin ei ne hienolla iltapalalla korjaannu.
 
Tai mun. Mulla mies usein kokkaa mulle herkulista iltapalaa ja en kiittele siitä sen enempää kuin normaalista voikkuleivästä ja teestäkään. Kyl mä sitä arvostan, mutta jos esim. meillä on jotain erimielisyyttä, niin ei ne hienolla iltapalalla korjaannu.
Meillä mies vastaa ruuanlaitosta täysin, joten mä jotenkin otan itsestäänselvyytenä että on herkkuja kaapissa ja pöydässä hyvät ruuat. Toki voisi kiittää joskus hieman pontevammin :ashamed:
 
Mä olisin ekaks varmaan "puulla päähän lyöty"- näköinen ja sit toki söisin nautiskellen...
Ilta ehkä päättyisi toisen kainaloon jutellen meidän asioista ilman ylimääräisiä korvia tai sit oltais vaan hiljaa yhdessä :)
Ja iltapalat olis mukavia piristyksiä arkeen. Aina on hienoa, kun läheiset huomioidaan tavalla tai toisella :hug:
 
oisin :O mutta :heart::p
Tommosta on tapahtunukkin :)
Ja on toi meirän 10 (sillon 9v) tehny vastaavaa..
Tulin pitkän harjottelupäivän jälkeen kotiin niin oli sitten imuroinu ja mopannu :O koko kodin ja tehny tiekkarin viereen voileivät ja mehut valmiiks :)
 
"vieras"
Tuollainen olisi oikein mukavaa. Tosin omassa tilanteessani hämmästyisin kovin kovin paljon. Se olisi niin normaalista poikkeavaa että menisin hämilleni.
Mutta, se että vaimosi sihtautuminen oli laimea: pitäisi aina muistaa että yllätykset voivat joskus vahingossakin mennä vikaan. Jos toisella on esim tosi tosi paha työpäivä, ja se suunnilleen on itkien tullut kotiin ja haaveillut vaikka pitkästä kylvystä aivan heti.. ja sitten kokee että nuyt olisikin iltapalan aika.. ja väsähtää.. Tuo siis ihan kärjistetty esimerkki, mutta yllätyksissä on aina pilallemenon vaara.
vaikkei sitä varsinaisesti olisikaan aikonut toisen mieltä pahoitaa.
 
Mä vähän ihmettelisin, mutta söisin hyvällä ruokahalulla. Mutta siinäpä se. Ei mitenkään erikoisesti sykähdyttäis.

Mut mä olenkin (miehen sanojen mukaan) maailman epäromanttisin henkilö. :wave:
 

Yhteistyössä