Miten palstalaisille kuuluu? :-)

Pitkästään aikaa taas täällä kirjoittamassa!
Meillä kaikki ok, eilen sain mieheltä ihanan lahjan, Cartier korun <3 <3 <3 niin onnellinen tästä ja niin sanaton. Kauhea matkakuume myös päällä ja ajattelin lasten kanssa lähteä johonkin, en vaan tiedä milloin on aikaa kun työkiirettä taas. Vauva jo 2kk ikäinen :barefoot: kasvaa nopealla vauhdilla :love:. Miten muut ja minkälaiset suunnitelmat kesäksi?
 
Niin todellakin. Kun alat esitellä esim. Cartieria, niin on aina hyvä kertoa sarjanumero ja sertififkaatin numerot, jo uskottavuussyistä.
Esim. Cartierilla on:
- Certificate, jossa on Individul Serial Number, Date of Purchase, Seller´s Stamp and Number of the Cerfificate.

Otaha siitä kuva, niin sitten vasta kaikki me täälläkin uskotaan sinua :geek:
 
Niin todellakin. Kun alat esitellä esim. Cartieria, niin on aina hyvä kertoa sarjanumero ja sertififkaatin numerot, jo uskottavuussyistä.
Esim. Cartierilla on:
- Certificate, jossa on Individul Serial Number, Date of Purchase, Seller´s Stamp and Number of the Cerfificate.

Otaha siitä kuva, niin sitten vasta kaikki me täälläkin uskotaan sinua :geek:
Saanko kysyä miksi mun pitäisi esitellä korun sertifikaatit täällä? En todellakaan, enkä hae kenenkään uskottavuutta täältä. Aina vaan jaksan kehua oma miestä miten paljon se jaksa tehdä mua eteen ja mun unelmien eteen.
 
Minä sinuna tekisin niin, koska muutama viikko sitten itse kerroit täällä huolissasi, että pankkisi otti yhteyttä rahanpesuepäilyistä. Kun opiskelee asiaa ja katselee esimerkkejä rahanpesusta ja sen eri muodoista, niin sieltä löytyy noita luxury bägejä ja koruja, mitä sinä täällä jaksat esitellä. Jos epäilyjen tielle joutuu, niin sertifikaatit ja numerot olisi hyvä laittaa mukaan joka kuvaan, jotta pankki ei turhaan kirjoittelisi sinulle epäilyksistään.
 
Saanko kysyä miksi mun pitäisi esitellä korun sertifikaatit täällä? En todellakaan, enkä hae kenenkään uskottavuutta täältä. Aina vaan jaksan kehua oma miestä miten paljon se jaksa tehdä mua eteen ja mun unelmien eteen.
Nyt on kyllä pakko todeta, että venäläis- ja suomalaisperäisissä naisissa on se ero, että toiset vielä (valitettavasti) kokevat välittämisen materian kautta, toiset muilla tavoin. Ja hyvä niin. Eivätköhän entiset venäjän vallan maat tule Suomen perässä sieltä pikkuhiljaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Minä sinuna tekisin niin, koska muutama viikko sitten itse kerroit täällä huolissasi, että pankkisi otti yhteyttä rahanpesuepäilyistä. Kun opiskelee asiaa ja katselee esimerkkejä rahanpesusta ja sen eri muodoista, niin sieltä löytyy noita luxury bägejä ja koruja, mitä sinä täällä jaksat esitellä. Jos epäilyjen tielle joutuu, niin sertifikaatit ja numerot olisi hyvä laittaa mukaan joka kuvaan, jotta pankki ei turhaan kirjoittelisi sinulle epäilyksistään.
Ne eivät epäilee mua :ROFLMAO:!
En ole käynyt pankissa 4 vuotta ja ne halusivat selvittää mistä rahaa tulee, ne tekee näitä kyselyitä kaikille. Nyt saivat selville mistä rahaa tulee omalle tilille ja ne tulee mun ja miesten yrityksistä, opettelee lukemaan hei ensiksi ennen kun jauhat kakkan täällä toisista!
 
Zazira, tuntuu haluat vaan korostaa jollain tavalla sen, ihan kuin joku rahanpesijä olen. Turhaa toivo, ensi kerralla vaan mieti miten sen kirjoitat palstalle tai pian jo sun touhuista teen ilmoituksen ja tiedät mihih, pankistakin olisin tehnyt rikosilmoituksen jos suoraan joku olisi sanonut sen näin Paitsi tämä on käytäntö ja normaali asiaa tarkistaa aina pankin asiakkaita mistä ihminen saa tuloja jos ne ylittää normaalit rajat. Niin ennen kun itsekin avaat suun, mieti ekaks tarkkaan kuinka paljon me pistämme veroja tähän valtioon ja kuinka paljon hikisenä teemme työt että elämä olisi vähän parempaa ja myös montako työntekijä elätämme että tämä kaikki pyörii, tämä on sen verran loukkava että varma mun on kannattaa alkaa hoitaa tälläiset ihmiset kuin sinä viranomaisten kautta. Mieti vaan että olen hei kans ihminen ja sä täällä loukat mua ja mun nimen isolle yleisölle.
 
Viimeksi muokattu:
Milanna hei, itsehän sinä ensi kirjoittelit noi kaikki perustiedot omissa jutuissasi, Nehän oli niistä suoraan lainattuja. Yritin avustaa sinua, ja vinkata sulle asiallisesti, että "hei... laita nyt edes riittävästi asiallisa tietoja, kun jaksoit mainita merkin Cartier, jotta sinun ei tarvitse jatkossa kärsiä ihan omasta hmmm...esiintulotavastasi johtuen. Jos nyt sait kauniin korun, niin se on varmasti on kaikille riittävä tieto, eikä ei merkkiä tarvitse kenellekään hehkuttaa. Sinun jutut ovat aina aika liiankin merkkityksellisiä. Merkki-tyk-selli-siä
 
Vierailija111
miesten yrityksistä, opettelee lukemaan hei ensiksi ennen kun jauhat kakkan täällä toisista!
Montako miestä sulla oikein on?

Sä voisit opetella jo viimein kunnolla suomen kielen. Tiedän monia muita virolaisia jotka kirjoittavat paljon parempaa suomea kuin sä. Eikä heidän tarvitse edustaa omaa firmaansa kuten sun. Toivon mukaan joku kunnolla suomea osaava laatii sun firmasi mainokset, s.postit, sopimukset yms.
 
Mä kävin tänään esikoisen kanssa shoppailemassa, kun vettä sataa kaatamalla. Mä olen vieläkin ihan poikki viime perjantain muumimaailmareissusta ja ensviikolla pitäisi lähteä Ruotsiin lasten kanssa... onneksi pahoinvointi on melkein kokonaan helpannut, niin jaksaakin tehdä jotain... huomenna on nt-ultra, vähän jännittää onko tuolla masussa ketään... jos kaikki menee hyvin, meille syntyy tammikuussa 4.lapsi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
En usko, että täällä pitkään palstailleet haukkuvat Milannan juttuja, vaan reagoivat niin, kuin Milannan tarkoitus onkin. Milannan jutut ovat ihan skifiä. Joko hän kirjoittaa niitä tarkoituksella, ja sitten hänellä on oikeasti sumua päässä.
Mikä yrittäjä hän edes voi olla? Hänen nimellään olevan yrityksen liikevahto viime vuosina on ollut 1000 € vuodessa. Ja rikas mieskö? Suomalainen rikas mies ei ole tyhmä. Jos hän hakee ulkomailta stripparin kotiin, niin sen naisen tehtävä ei ole muu kuin olla äiti ja vaimo. Yrittää saa, mutta moni sitä ei viitsi oikeasti edes aloittaa, koska ei tartte. Esim. formulakuskien muijat. Ne puhuu vaan, että sitku...niin suunnittelen muotia... joopajoo.
 
vierailija
En usko, että täällä pitkään palstailleet haukkuvat Milannan juttuja, vaan reagoivat niin, kuin Milannan tarkoitus onkin. Milannan jutut ovat ihan skifiä. Joko hän kirjoittaa niitä tarkoituksella, ja sitten hänellä on oikeasti sumua päässä.
Mikä yrittäjä hän edes voi olla? Hänen nimellään olevan yrityksen liikevahto viime vuosina on ollut 1000 € vuodessa. Ja rikas mieskö? Suomalainen rikas mies ei ole tyhmä. Jos hän hakee ulkomailta stripparin kotiin, niin sen naisen tehtävä ei ole muu kuin olla äiti ja vaimo. Yrittää saa, mutta moni sitä ei viitsi oikeasti edes aloittaa, koska ei tartte. Esim. formulakuskien muijat. Ne puhuu vaan, että sitku...niin suunnittelen muotia... joopajoo.
:poop::poop::poop:
 

Yhteistyössä