Miten palstalaisille kuuluu? :-)

vierailija
Kiitos hyvää kuuluu! Just tultiin Italiasta ja kahden viikon päästä lähdetään Lontooseen ja Englantiin lomailemaan.

Saanko kysyä kauanko ilo ja innostus uudesta kalliista korustai kestää ja pysyy ennen kuin on saatava taas uusi? Viikko?
 
Kun ajattelen persjuuritasolla tätä laukku-ja koruhehkutusta pienessä ihmisydämessä, niin kuviahan löytyy aina. Ne ihmiset, jotka ovat LV:n aitoja asiakkaita, saivat tänään tällaisen ihkun kuvakirjan kotiin!
"Mä rakastan niitä niin" :love:
Eli otetaan rennosti ja väritellään. :LOL:
 

Attachments

Totta onneksi onkin yrittäjä, eikä ole aika täällä stalkkaa muita :LOL: ja voimme sovittaa että vaikka 10,- liikevaihdolla pyöritän jotakin.

Zazira mä sain sen jo lauantaina kun olin shoppailemassa tyttären kanssa ja kai sitten aitona asiakkaana. En tajua mitä sä aina täällä yrität sanoa, ihan niin kuin muilla ei ole varaa shoppailla? Kyllä mekin tyhmät stripparit tai kuka ,,olenkin, emme niin kädettömiä ja aivotomia ole, että emme voi elantoa hakea.
 
Kyllä ne lähettää postin kautta asiakkaille jotka eivät asioineet siellä kauan. Mä käyn sen verran usein että turhaa mulle ne lähettää.
Van Goghin Neverfullin (kuva), luenko vielä tekstin?:coffee: Jep, en todelakaan.
Mutta olet sä kyllä joku vitsi kai...
 
Kyllä ne lähettää postin kautta asiakkaille jotka eivät asioineet siellä kauan. Mä käyn sen verran usein että turhaa mulle ne lähettää.
Van Goghin Neverfullin (kuva), luenko vielä tekstin?:coffee: Jep, en todelakaan.
Mutta olet sä kyllä joku vitsi kai...
EI kun se on Jeff Koonsin suunnittelema. Van Gogh on kuollut jo ajat sitten.
Entä sivulla 34?
Ja korjaan sinua vielä hieman siinä, että postia lähetetään juuri niille, jotka ovat asiakasrekisterissä, ja olleet jo pitkään, ostavat säännölisesti. Samalla he saavat suoraan tuotteiden hinnat jo kirjan mukana.
 
Viimeksi muokattu:
EI kun se on Jeff Koonsin suunnittelema. Van Gogh on kuollut jo ajat sitten.
Entä sivulla 34?
Ja korjaan sinua vielä hieman siinä, että postia lähetetään juuri niille, jotka ovat asiakasrekisterissä, ja olleet jo pitkään, ostavat säännölisesti. Samalla he saavat suoraan tuotteiden hinnat jo kirjan mukana.
Mä edelleen en saanut vastausta että mitä mun pitäisi todistella täällä ja kenelle sekä miksi? Mitä mulle väliä mitä sä ajattelet? :geek: Hauska olet kyllä...
Kuka on suunnitelija sen tiedän hyvin kun seuraan ja omistan. Van Goghin logolla se Neve on ja luulin että olet viisas ja tajusit senkin. Asiakasrekisteriin sinne jokainen pääse, vaikka yhden ainoan lukon ostat, mitään hinnastoja ne ei lähetä, ei se mikään tukku tai Hobby Hall ole.
 
Mä edelleen en saanut vastausta että mitä mun pitäisi todistella täällä ja kenelle sekä miksi? Mitä mulle väliä mitä sä ajattelet? :geek: Hauska olet kyllä...
Kuka on suunnitelija sen tiedän hyvin kun seuraan ja omistan. Van Goghin logolla se Neve on ja luulin että olet viisas ja tajusit senkin. Asiakasrekisteriin sinne jokainen pääse, vaikka yhden ainoan lukon ostat, mitään hinnastoja ne ei lähetä, ei se mikään tukku tai Hobby Hall ole.
Ainakin minulla on LV-kirjan hinnasto tässä nenän edessä. Se löytyy sen kirjan loppuosasta erillisenä liitteenä.
 
vierailija
Vastaus kysymykseen miten kuuluu on, että hyvin kuuluu sillä en ole vielä tullut kuuroksi.

Eipä aloittajaa tainnut -yllätysyllätys- kiinnostaa oikeasti kenenkään muun kuulumiset vaan pääpointti oli kertoa omista lahjoista ja matkoista. Nämä jutut on jo niin nähty. Todennäköisesti se korun kuva löytyy FB:sta.
 
Vastaus kysymykseen miten kuuluu on, että hyvin kuuluu sillä en ole vielä tullut kuuroksi.

Eipä aloittajaa tainnut -yllätysyllätys- kiinnostaa oikeasti kenenkään muun kuulumiset vaan pääpointti oli kertoa omista lahjoista ja matkoista. Nämä jutut on jo niin nähty. Todennäköisesti se korun kuva löytyy FB:sta.
Huomenta! En ole paljon lukenutkaan vastauksia :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:! Paitsi jostain LV asiakkuudesta ja kirjojen sivuista sain lukea, kun Zazira oli niin innoissaan katalogista.

Korua ei ole valitettavasti Facebookissa. Pitääkö olla?
 
Huomenta!

Me jo oltiin reissussa, matkakuume siis taantunut ja tilalla hurjan iso pyykkikasa. :cautious:

Mutta kivaa oli ja ruoka herkullista!
Missä olitte? :p Oliko kivaa?

P. S jo pari päivä putkeen iltaisin katson matkoja, enkä tiedä mihin lähden, mieli tekis mennä Saint barthelemyym, mutta mietin liian kaukana jos vauva tulee mukaan, ehkä sitten vuokran auton ja lähden Ranskan ympärille nauttimaan hyvästä ruoasta ja shoppailu sekä nämä kauniit maisemat katsomaan.
 
Viimeksi muokattu:
Missä olitte? :p Oliko kivaa?

P. S jo pari päivä putkeen iltaisin katson matkoja, enkä tiedä mihin lähden, mieli tekis mennä Saint barthelemyym, mutta mietin liian kaukana jos vauva tulee mukaan tai ei, ehkä sitten vuokran auton ja lähden Ranskan ympärille nauttimaan hyvästä ruoasta ja shoppailu sekä nämä kauniit maisemat katsomaan.
Me oltiin autolla Baltiassa. Omalla autolla reissaaminen on vaan niin helppoa. Siis kunhan noista kamalista, tylsistä, pitkästyttävistä laivamatkoista selviää.

Ranska autolla kuulostaisi musta herkulliselta!
 
Me oltiin autolla Baltiassa. Omalla autolla reissaaminen on vaan niin helppoa. Siis kunhan noista kamalista, tylsistä, pitkästyttävistä laivamatkoista selviää.

Ranska autolla kuulostaisi musta herkulliselta!
Ok kivaa ja siellä tosissaan hyvät ruoat :love:! Haha sama juttu, voin olla lentokoneessa vaikka kuinka kauan, mutta laivat ärsyttää. Paitsi taas viikko matkaksi voin lähteä laivalle joka menee ympäri, kun ne on vähän eri luokka kuin ne Viron tai Ruotsin laivoja.
 

Yhteistyössä