Miten saan vaimon kesäkuntoon?

"vieras"
Jos vaikka liikkuisitte yhdessä? Sitoudu kaverina terveellisempiin elämäntapoihin. Toisaalta jos vaimolta puuttuu motivaatio painonpudotukseen ei siitä mitään tule vaikka päälläsi seisoisit. Terveyden kannalta painoa olisi kyllä hyvä tiputtaa mutta ethän ole niin pinnallinen että liikakilot vaikuttavat teidän suhteeseen, etenkin jos vaimo on sinut itsensä kanssa ja kantaa kilonsa kauniisti?
 
"vieras"
Ruvetkaan harrastamaan yhdessä liikuntaa. Mut älä sano, et laihtumistarkoituksessa vaan et yhteisen ajan takia ;) Vaik kuumaa paritanssia, sulkapalloa, squassia, uintia, kävelyä, pyöräilyä..
 
[QUOTE="vieras";26119271]Jos vaikka liikkuisitte yhdessä? Sitoudu kaverina terveellisempiin elämäntapoihin. Toisaalta jos vaimolta puuttuu motivaatio painonpudotukseen ei siitä mitään tule vaikka päälläsi seisoisit. Terveyden kannalta painoa olisi kyllä hyvä tiputtaa mutta ethän ole niin pinnallinen että liikakilot vaikuttavat teidän suhteeseen, etenkin jos vaimo on sinut itsensä kanssa ja kantaa kilonsa kauniisti?[/QUOTE]

Kokeiltu on. Lopulta minä ne lenkit yksin kierrän.
Vaimoa ei tosiaan tunnu omat läskit hetkauttavan..
 
"vieras"
alat ostella sille hyvän näkösiä vaatteita, mutta aina 1-2 kokoa liian pieniä. sanot että oli ainoa kappale, mutta ajattelit että äkkiäkös noin pystyvä ja reipas nainen tuohon mittaan laihduttaa.
 
[QUOTE="vieras";26119310]alat ostella sille hyvän näkösiä vaatteita, mutta aina 1-2 kokoa liian pieniä. sanot että oli ainoa kappale, mutta ajattelit että äkkiäkös noin pystyvä ja reipas nainen tuohon mittaan laihduttaa.[/QUOTE]

Seksikkäitä kuteita ei tuon päälle saa..
 
Ehdota karppausta.
Jos tilanne paha ja tuntuu menevän huonompaan suuntaan, voisi pitää asiallisen keskustelun siitä että toivot pitkäikäistä, itsestään huolehtivaa vaimoa ja olet huolissasi hänen terveydestään. Sanot että hänen olotilansa paranisi huomattavasti jos painoa tippuisi alkuun vaikkapa se 10kg. Jos paino on noussut teidän seurustelun aikana, voisit sanoa että hän oli hemaisevampi hoikempana.

Itse lihoin raskauksien aikana ja paino jäi junnaamaan kuopuksen syntymän jälkeen. Mieheni aloitti niihin aikoihin itse karppaamisen ja vuosi häneltä meni ennen kuin sai houkuteltua ja "potkittua" minutkin siihen projektiin. Silloin ajoittain loukkaannuin kun mies hellävaraisesti naljaili ruokailutottumuksistani ja siitä että puputan esim. suklaata koko ajan. Viimein sitten sisuunnuin ja aloitin karppaus-ruokavalion. Nyt olen 32kg hoikempi ja en ikinä enää halua lihota takaisin entisiin mittoihin, tai edes viittä kiloa.

Tälläkin palstalla olen saanut haukut niskaani siitä että jossain ketjussa kirjoitin olevani kiitollinen mieheni naljialuista, ilman niitä en olisi saanut otettua itseäni niskasta kiinni. Mieheni kyllä rakasti minua koko ajan, mutta voi pojat mitä hoikistuminen on esim. itsetunnolleni tehnyt! :)

Joskus suora puhe auttaa! :) Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Kuula
Elli Karamelli
Valitettavasti et saa ellei vaimosi sitä itse halua. Halu laihtumiseen täytyy lähteä ihmisestä itsestään, että se myöskin onnistuu. Mitä enemmän siitä naputat sitä vähemmän se laihduttaminen vaimoasi kiinnostaa. Toivottavasti olet aidosti huolissasi vaimosi ylipainosta etkä vaan sen vuoksi, että hänen PITÄÄ olla 50 - 55 kg näyttääkseen sinun silmääsi hyvältä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä