Miten saan vaimon kesäkuntoon?

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä luoja sentään;26120444:
jos mun mies rustais tämmöstä minusta johonki palstalle niin olis hyvinkin pian entinen mies.
Naiset on niin herkkähipiäisiä..Mistään ei saisi puhua naamatusten eikä selän takana. Huoh. Täytyypä käydä laittamassa pallero nukkumaan.
 
Mä olen laiska mitä tulee laihduttamiseen, mutta ihan tolkuttoman kilpailuviettinen.
Pudotin painoa 15kg kolmessa kuukaudessa kun lyötiin kaverin kanssa vetoa, että kumpi laihtuu enemmän. Häviäminen ei sovi laatuun. Palkintoahan siitä ei tullut, paitsi ihana kevyt tunne (ja sika hienot muodot :D ).

Jos vaimos saisi edes 'maistaa' sitä kun painoa on vaikka se 5kg poissa niin luulen, että se antaa puhtia hommaan. Hellästi vaan pönkkäät sitä oikeaan suuntaan ni kyllä se siitä.

Mutta älä sentään yhtä töykeesti sille vaimolle puhu kuin täällä, saat sen syömään lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Ei siihen toisten patistelut auta, se motivaatio on itse löydettävä. Toki voi tsempata ja olla itsekin mukana terveellisemmissä elämäntavoissa ja liikuntaharrastuksissa.
Painostaminen ei tule auttamaan, korkeintaan vaimokkeesi turhautuu ja lihoo entistä enemmän.
 
Täytyy kyllä todeta että, oletpa kannustava mies vaimollesi. Huumori mielesssä ehkä jollain tapaa nuo sinun osat kommentit ymmärrän. Mutta vaimonasi loukkaantuisin syvästi ja kyllä masentuisin aika pahasti nuista.
 
"vieras"
Anna mä arvaan miten tässä käy lopulta. Vaimo laihtuu, näyttää hehkeältä ja löytää ehkä kadoksissa oleen itsetuntonsa. Sitten se jättää sinut ja etsii itselleen paremman miehen, sellaisen joka rakastaa häntä juuri sellaisena kuin hän on.
 

Yhteistyössä