Miten saisin orgasmin?

  • Viestiketjun aloittaja tylsäseksielämä
  • Ensimmäinen viesti
tylsäseksielämä
En siis ole koskaan saannut. Seksielämää takana seitsemän vuotta ja kumppaneita joku saman verran, eli seitsemän.. Nykyisessä suhteessa oltu neljä vuotta, eikä oikein haluta kumpaakaan enää petipuuhat, kun en ikinä saa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
masturboitko koskaan?
harvoin, suihkussa leikittelen välillä, ja tuntuu jo että tulisikin, mutta sitten minun on pakko lopettaa, en vaan pysty jatkamaan. Ihan kuin joku jännite mitä en vain pysty laukaisemaan.
 
no
Ei mikään klitoriskiihotin auta, jos ei itte tiedä mistä tykkää. Pitää ensin opetella itte tuntemaan itsensä ja sit vasta voi joku muukin olla siihen osallisena.

Mä olen ollut eka yhdelle naiselle, joka ei ollut koskaan edes yrittänyt saada itsekseenkään, ja sit se odotti, että mä avaan taivaan.
Joo, en avannu. Vuoden verran yriteltiin, mutta ei siitä mitään tullut, enkä mäkään sit enää halunnut, kun toinen oli joka kerta tosi pettynyt seksiin.

Eli harjoittele itsekses ensin kaikessa rauhassa, ja sit opeta sun kumppanille ne jutut, mitä sä tarttet tullakses.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
leluja?ehkä sä et saa jos sä ajattelet et paskaako tässä panee kun ei saa.Ja mieskö ei halua seksiä kun sä et saa :eek: ?
No tottakai, ei syy ole siinä. Mutta hänestä olisi vaan hienoa kun saisi minulle saman nautinnon jonka minä hälle annan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
oliskohan lapsuuden traumoja taustalla, äiti kieltänyt lääkärileikit pienenä, terapia auttaa, hypnoosihoito myös
sua pitäs ruoskia sillä köydellä ku tommosia lauot |O
Ai millä köydellä?
Mut kuulostaa kyl hyvältä suunnitelmalta :)
eiköhän se köysi jostain löydy :kieh:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja tylsäseksielämä:
En siis ole koskaan saannut. Seksielämää takana seitsemän vuotta ja kumppaneita joku saman verran, eli seitsemän.. Nykyisessä suhteessa oltu neljä vuotta, eikä oikein haluta kumpaakaan enää petipuuhat, kun en ikinä saa...
OLETKO SYNNYTTÄNYT?

Itse en ollut koskaan lauennut, mutta kun synnytin, niin jopas heti. Laukean nykyään joka kerta! Upea tunne. Usein jopa mietin, että voiko tämä olla tottakaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
leluja?ehkä sä et saa jos sä ajattelet et paskaako tässä panee kun ei saa.Ja mieskö ei halua seksiä kun sä et saa :eek: ?
No tottakai, ei syy ole siinä. Mutta hänestä olisi vaan hienoa kun saisi minulle saman nautinnon jonka minä hälle annan.
sun pitäs ehkä ensin oppia olemaan sinut itsesi kanssa ja saada se itse tehden.
orgasmia ei välttämättä saa sisään ulos tekniikalla vaan vaatii muutakin..esim sormia kieltä leluja yms..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsäseksielämä:
En siis ole koskaan saannut. Seksielämää takana seitsemän vuotta ja kumppaneita joku saman verran, eli seitsemän.. Nykyisessä suhteessa oltu neljä vuotta, eikä oikein haluta kumpaakaan enää petipuuhat, kun en ikinä saa...
OLETKO SYNNYTTÄNYT?

Itse en ollut koskaan lauennut, mutta kun synnytin, niin jopas heti. Laukean nykyään joka kerta! Upea tunne. Usein jopa mietin, että voiko tämä olla tottakaan!
kaksi kertaa olen synnyttänyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
leluja?ehkä sä et saa jos sä ajattelet et paskaako tässä panee kun ei saa.Ja mieskö ei halua seksiä kun sä et saa :eek: ?
No tottakai, ei syy ole siinä. Mutta hänestä olisi vaan hienoa kun saisi minulle saman nautinnon jonka minä hälle annan.
sun pitäs ehkä ensin oppia olemaan sinut itsesi kanssa ja saada se itse tehden.
orgasmia ei välttämättä saa sisään ulos tekniikalla vaan vaatii muutakin..esim sormia kieltä leluja yms..
Pitäs vissiin mennä kädestä pitäen neuvomaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
leluja?ehkä sä et saa jos sä ajattelet et paskaako tässä panee kun ei saa.Ja mieskö ei halua seksiä kun sä et saa :eek: ?
No tottakai, ei syy ole siinä. Mutta hänestä olisi vaan hienoa kun saisi minulle saman nautinnon jonka minä hälle annan.
sun pitäs ehkä ensin oppia olemaan sinut itsesi kanssa ja saada se itse tehden.
orgasmia ei välttämättä saa sisään ulos tekniikalla vaan vaatii muutakin..esim sormia kieltä leluja yms..
Pitäs vissiin mennä kädestä pitäen neuvomaan :D
:D :D :D
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
eiköhän se köysi jostain löydy :kieh:
voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu kyl
mutta mainitsit tuossa jonkin tietyn köyden "sua pitäs ruoskia sillä köydellä ku tommosia lauot" mitäköhän tarkoitit?

ja noi trauma jutut tuli tosta "Samanikäiset lapset koskettelevat toisiaan" treadista, missä useimmat olivat sitä mieltä et makuukammari puuhiin tulee ongelmia, jos äidillä oli kielteinen kanta noihin lapsuuden "leikkeihin". Sopi vaan hyvin tähä juttuun tuo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
eiköhän se köysi jostain löydy :kieh:
voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu kyl
mutta mainitsit tuossa jonkin tietyn köyden "sua pitäs ruoskia sillä köydellä ku tommosia lauot" mitäköhän tarkoitit?

ja noi trauma jutut tuli tosta "Samanikäiset lapset koskettelevat toisiaan" treadista, missä useimmat olivat sitä mieltä et makuukammari puuhiin tulee ongelmia, jos äidillä oli kielteinen kanta noihin lapsuuden "leikkeihin". Sopi vaan hyvin tähä juttuun tuo.
katos perhana mun vastaus oli ihan väärässä kohtaa:ashamed: :ashamed: :snotty:
 

Yhteistyössä