Miten saisin orgasmin?

  • Viestiketjun aloittaja tylsäseksielämä
  • Ensimmäinen viesti
vinkki
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
osta oikeasti sellainen klitoriskiihotin, minulla toimii joka kerta
Vois kyllä ostaakkin... Tai tilata jostain.
pyydä ÄITIENPÄIVÄLAHJAKSI mieheltäsi ;)
ehdotin vähän huumorilla jotain vastaavaa, ni sit se manas jo ostavas jonku savikipon työreissultaan :)
ehdotapa uudestaan ja sano että sen jälkeen saa seksiä usein ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
osta oikeasti sellainen klitoriskiihotin, minulla toimii joka kerta
Vois kyllä ostaakkin... Tai tilata jostain.
Sellainen satulamallinen on jopa pelottavan tehokas, eikä orgasmia voi estää :)
mun on nyt pakko kysyä tarkempaa millaista tarkoitat satulamallisella, kun katselin tuossa netistä noita?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
osta oikeasti sellainen klitoriskiihotin, minulla toimii joka kerta
Vois kyllä ostaakkin... Tai tilata jostain.
pyydä ÄITIENPÄIVÄLAHJAKSI mieheltäsi ;)
ehdotin vähän huumorilla jotain vastaavaa, ni sit se manas jo ostavas jonku savikipon työreissultaan :)
ehdotapa uudestaan ja sano että sen jälkeen saa seksiä usein ;)
Vois kyl :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tylsäseksielämä:
En siis ole koskaan saannut. Seksielämää takana seitsemän vuotta ja kumppaneita joku saman verran, eli seitsemän.. Nykyisessä suhteessa oltu neljä vuotta, eikä oikein haluta kumpaakaan enää petipuuhat, kun en ikinä saa...
mulla oli vähän sama juttu, mut petipuuhat kyllä kiinnosti silti molempia, vaikken saanut just orgasmia, mut kuitenkin läheisyys siinä on kans ok.

Sit yhtäkkiä ilman mitään sen kummempaa, niin o-ho; homma toimi.. ja toimii vieläkin tosi hyvin.

Mulla kans saattoi ekan lapsen synnytys laittaa alun tälle et värkki alkoi skulaan :)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
osta oikeasti sellainen klitoriskiihotin, minulla toimii joka kerta
Vois kyllä ostaakkin... Tai tilata jostain.
Sellainen satulamallinen on jopa pelottavan tehokas, eikä orgasmia voi estää :)
mun on nyt pakko kysyä tarkempaa millaista tarkoitat satulamallisella, kun katselin tuossa netistä noita?
Jotain tuon tyylistä
, ilman inserttiä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Etkö ole muka ikinä saanut orgasmia? Edes itsetyydytyksellä?
en
No hui. Ehkä sun kannattaisi alkaa opettelemaan niin, että vaan tutustuisit omaan kroppaasi, koskettelisit itseäsi ja tunnustelisit, mikä tuntuu hyvältä.
Näin on. Tutustuu itseen täysin rauhassa. Sellaisessa tilanteessa, jossa ei ole pelkoa, että kukaan häiritsee. Opettelee koskettamaan itseään ja klitoristaan oikealla tavalla.
 
sekavaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
masturboitko koskaan?
harvoin, suihkussa leikittelen välillä, ja tuntuu jo että tulisikin, mutta sitten minun on pakko lopettaa, en vaan pysty jatkamaan. Ihan kuin joku jännite mitä en vain pysty laukaisemaan.
Muistan, kun en itse ollut vielä saanut orgasmia, niin minulle tuli myös tuo olo, että on "pakko" lopettaa. Sitten yksi kaunis kerta en lopettanutkaan, vaan jatkoin vaan, ja kappas sieltähän se orgasmi nopeasti tulikin. Itselleni tulee yhäkin tietyssä kiihottumisvaiheessa olo, että nyt ei kestä, eikä pysty, mutta kun jatkaa vaan se orgasmi tulee.
 

Yhteistyössä