mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

mitä just luin :D
mettäkylässääääää!! ootko osallistunut RV.n farkkupebaketjuun...
kun näytit juuri paljastelevan, että oot farkut jalassa!!

viel ehtii tän kirjoittaan, en ehdi laittaa tyqqäyksiäkään :heart: nyt kun on viel jälkkärit - luumurahkaa - syömätä.

Juu, mä fanitan myös H. Lindgreniä, onhan se kuin nukke - ja se iho kuin posliinia.

Niin, samaa on kyllä Pejootissa ja Lindgreenin rouvassa, joskin Pejootti kauniimpi sillä tavoin luonnonkaunis.
Molemmissa on se vaaleus ja heleys, ja heistä välittyy säteilevää valoa. Kullankimmellystä.
 
"Maddy"
[QUOTE="Sadie";29378569]Helena ON kyllä iiiihana!!:)

By the way, miksen mä saa lainattua muiden viestejä ja vastattua niihi suoraan? Siis kun otan tosta et lainaa, nii en pysty kirjottaa niihi siihe alle si mitää. Hermo menee![/QUOTE]

Mää voin kans kehitellä sulle häppeninkejä :kiss:
Ps.Mul ainaski näyttäis onnistuvan lainailu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29378614:
mitä just luin :D
mettäkylässääääää!! ootko osallistunut RV.n farkkupebaketjuun...
kun näytit juuri paljastelevan, että oot farkut jalassa!!

viel ehtii tän kirjoittaan, en ehdi laittaa tyqqäyksiäkään :heart: nyt kun on viel jälkkärit - luumurahkaa - syömätä.

Juu, mä fanitan myös H. Lindgreniä, onhan se kuin nukke - ja se iho kuin posliinia.

Niin, samaa on kyllä Pejootissa ja Lindgreenin rouvassa, joskin Pejootti kauniimpi sillä tavoin luonnonkaunis.
Molemmissa on se vaaleus ja heleys, ja heistä välittyy säteilevää valoa. Kullankimmellystä.
Lasipää!!!!

Juuri tänään piti syödä luumurahkaa! Enkä ole vielä osallistunu,mutta ajttelin... oikeen luomuna... risaset farkut vaan jalassa :D

Muoks* ja mää fanitan vuorista ja c.s. lewisiä :O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Huomiohorosta kommentoinut
No enpä tarkoittanut turkilmasta vaan tuota hieman pullukkaa blondia joka on laittanut monta kuvaa. Tunnistin muuten hänet. Edellisellä nimimerkillään laittoi tissikuvia, varmaan kohta siirtyy taas niihin kun ei saa naamakuvilla huomiota. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No enpä tarkoittanut turkilmasta vaan tuota hieman pullukkaa blondia joka on laittanut monta kuvaa. Tunnistin muuten hänet. Edellisellä nimimerkillään laittoi tissikuvia, varmaan kohta siirtyy taas niihin kun ei saa naamakuvilla huomiota. :)
Ihan tunnistit? Kipaiseppa sinäkin specksaversille sieltä saa monet lasit yksien hinnalla ja kaupat on jo auki! En ole tissikuvia laittanut tänne ikinä, enkä persekuvia, enkä mitään muutakaan kuin koirasta ja naamasta sekä kämpästä. Sinällään muuten ei ole ihme jos naamasta tunnistaa kun olen juttujen perusteella tunnistanut itse tuttuja ja tuossa on tuttuja naamoja jotka on tykännyt kaksplussasta facessa.
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Ihan tunnistit? Kipaiseppa sinäkin specksaversille sieltä saa monet lasit yksien hinnalla ja kaupat on jo auki! En ole tissikuvia laittanut tänne ikinä, enkä persekuvia, enkä mitään muutakaan kuin koirasta ja naamasta sekä kämpästä. Sinällään muuten ei ole ihme jos naamasta tunnistaa kun olen juttujen perusteella tunnistanut itse tuttuja ja tuossa on tuttuja naamoja jotka on tykännyt kaksplussasta facessa.
Jos palstalainen sanoo et sun ryntäät on ollu täällä niin turha sitä on kiistää.
 

Yhteistyössä