mmm

vieras
miksi onnettomuuden jälkeen olisi joku nettikielto <:D minä ainakin jatkoin elämää kun yksi talvi kävin lähellä kuolemaa. tk:n kautta vaa kotia ja autoa korjauttamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
miksei heti palstalle? Odottelemapa päivän tässä, ennen kun voin tulla tänne tapahtuman kuin tapahtuman jälkeen??
Just niin. Sain vissiin jonkun palstakarenssin tuon onnettomuuden takia. Outoa porukkaa täällä!
Niin on. |O
 
:hug:

Mun miehellä oli tiukka paikka joku aika sitte. Ajoi pikkusen liian lähellä edellä menijää, ja tää edellä menijä käänty (vasemmalle), aivan liian myöhään pisti vilkkua ja sit nopea jarrutus vielä, tuli miehelle kiire. Ei muuta ku jarrua vaan niin paljo ku ikinä pystyy, luojan kiitos autossa absit, oli kans senteistä kiinni että sai väistettyä sen edellä menijän. Ja luojan kiitos sen verran leveä tie että ei tarttenu ojaan väistää, mahtu just sivusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
:hug:

Mun miehellä oli tiukka paikka joku aika sitte. Ajoi pikkusen liian lähellä edellä menijää, ja tää edellä menijä käänty (vasemmalle), aivan liian myöhään pisti vilkkua ja sit nopea jarrutus vielä, tuli miehelle kiire. Ei muuta ku jarrua vaan niin paljo ku ikinä pystyy, luojan kiitos autossa absit, oli kans senteistä kiinni että sai väistettyä sen edellä menijän. Ja luojan kiitos sen verran leveä tie että ei tarttenu ojaan väistää, mahtu just sivusta.
Minua inhottaa perässä nypyttäjät! :headwall:
 
S
Minäkin suistuin tieltä pari vuotta sitten,lapset takapenkillä ja yksi masussa,auto meni katon kautta ympäri ja jäi katolleen,oli tosi kauhee olo monta päivää.Onneksi ei käybyt kuinkaan meille eikä sulle!
 

Yhteistyössä