???????? Monta tietsikkaa kotoa löytyy ??? Onko lapsilla omat ??

  • Viestiketjun aloittaja "vierAS"
  • Ensimmäinen viesti
"Kiraki"
Yks pöytäkone, yks läppäri minkä mies joskus vie töihin. Ja tytöllä se ruutu mitä sormella käytetään (miniläppäri ilman näppäimistöä)..joo en tiiä mikä se on vaikka on sanottukin mutta unohdin taas :D
 
Meillä on 2 pöytäkonetta, 3 läppäriä ja täppäri. Meitä asuu täällä 3. Pari masiinaa on miehen musiikkikäytössä, mulla työkone, tytöllä oma kone..
 
....
2 aikuista, yksi pöytäkone, 2 läppäriä ja yksi miniläppäri. Ja sekaan tulee vielä minun työläppäri jossain vaiheessa :rolleyes:
Vähän näyttää oudolta tässä pienessä kaksiossa, ei olekaan muuta ku tietokoneita joka paikassa :LOL:
 
2 aikuista, 3 lasta, 7 tietokonetta joista 6 päivittäiskäytössä. Lapsilla omat koneet (1 läppäri ja 2 pöytäkonetta). Meillä vaimon kanssa sohvaläppärit ja mulla työ-/harrastushuoneessa yksi läppäri. Luisäksi yksi miniläppäri satunnaisemmassa käytössä.
Lisänä sitten mun työkone kun teen etätöitä.

Muoks.
Tietokoneiden lisäksi nettiin pääsee yhdeksällä muullakin laitteella. 5veetä lukuunottamatta kaikilla on älypuhelimet (4kpl) ja nettiselain ja -yhteys löytyy myös Wii:stä, PS3:sta ja kotiteatterista ja parista televisiosta.
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";28486749]2 Pöytäkonetta, 3 läppäriä ja tabletti.
+ vielä kaikki risat varaosakoneet...
Harrastus näkyy varustuksessa :D[/QUOTE]

niin ja siis lapsilla ei oo omia ku ovat vielä niin pieniä.
 

Yhteistyössä