Moottoripyöräilyä harrastavia vanhempia?

noh, itse nyten muutamaan vuoteen ole pyörän päälle päässyt, koska lapset ovat niiiiin pieniä.
Kuitenkin jos etelään lähtisin ajelemaan niin ehdottomasti Turun lähelle ahvenanmaa yms, löytyy tosi hienoja reittejä ja paljon muutakin kuin ajamista.
Nuo seudut kiinnostaa itseäkin. Sinne on päästävä, mutta saakin varata sitten pari yösijaa täältä asti lähdettäessä.
 
noh, itse nyten muutamaan vuoteen ole pyörän päälle päässyt, koska lapset ovat niiiiin pieniä.
Kuitenkin jos etelään lähtisin ajelemaan niin ehdottomasti Turun lähelle ahvenanmaa yms, löytyy tosi hienoja reittejä ja paljon muutakin kuin ajamista.
Suosittelen http://www.saaristo.org/index.php?page=157

Tosi mukava reitti. Netistä löytyy useampikin sivusto, josta löytyy alueelta yksitysten mökkien vuokrailmoituksia, ellei teltassa halua yöpyä.
 
Mulla poika 9 kk kasvamassa kotona ja kovasti olen pitänyt puoleni että äitinä saan harrastaa, esim moottoripyöräillä. Hyvin on meillä toteutunut ;) en aio olla 24/7 lapsenlimka vaikka vielä mammalomalla olenkin, eihän töissäkään olla 24h
 
Mulla poika 9 kk kasvamassa kotona ja kovasti olen pitänyt puoleni että äitinä saan harrastaa, esim moottoripyöräillä. Hyvin on meillä toteutunut ;) en aio olla 24/7 lapsenlimka vaikka vielä mammalomalla olenkin, eihän töissäkään olla 24h
Hienoa.. Pidähän puolesi vain jatkossakin. Pitää sitä äipänkin päästä välillä irtaantumaan arjesta, se on oikein. Jaksaa sitten touhuilla paremmin kotonakin :)
 

Yhteistyössä