Mtv sulki uutistensa kommentoinnin - totuus pitää pimittää kansalta

  • Viestiketjun aloittaja Totuus ei pala tulessa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä mä tiedän mikä on rasismia ja mikä ei ole, älä siitä huolehdi.
Tää viimeinen lohkasu on taas sitä persumaista "huumoria", että heillä on mielestään oikeus puhua miten tahansa, TAI MUUTEN kaikki on rasisteja.
Lapsellista.
Täytyy muistaa, että rasismia ei ole kritiikki maahanmuuttoa ja sen lieveilmiöitä kohtaan.

Kerro ihan omin sanoin mikä on mielestäsi rasismia! Katsotaan tuedätkö edes ja ehkä sinullekin aukeaa paremmin mistä ihmisiä syytät.
Ja katso samalla onko natsiksi nimittäminen sallittua.
 
haukotuttaa
Oon saman huomannut AivanSaman tekstistä, että kai kuvittelee että hän nyt on keksinyt miten kaikki ongelmat parannetaan. Vaikuttaa niin kuin hän oikeasti kuvittelis ettei kukaan muu ymmärrä että pakolaisuus ei ole hyvä asia.
Eihän se tietenkään koskaan ole hyvä asia, ei kukaan halua pakolaisia olevan olemassa, mutta niitä on ja tulee olemaan. Koska Suomi on osa länsimaita ja YK:ta, niin me ei jatkossakaan voida alkaa leikkiä Pohjois-Koreaa ja muodostaa valtiota joka sulkeutuu täydellisesti ulkomaailmasta.
Näin se on, halusimme tai emme.
Suomen pakolaispolitiikka on tähän asti ollut maltillinen. Nyt moni ajattelee että padot aukesivat kokonaan, kun on tämä pakolaiskriisi käynnissä. Mutta käsittääkseni edelleen on joku kiintiö, jota ei ylitetä. Tänä vuonna kiintiö on vain suurempi.

Juuri näin. (y)

Toki se ois kiva kun pakolaisia ei olis ja ruusut aina kukkisi. Mutta voi mäihä, näin ei ole. :(
 
vierailija
En luule, enkä edes "siirtele ihmisiä paikasta toiseen", ne siirtyvät itse.
Minä kun olen aina ymmärtänyt etten ole mikään jumala ja maailmanvaltias.
Eikä tämä ole mikään lautapeli jossa Aivansama tai kukaan muukaan jeesus sanelee pelinappuloille että "jääkää kotiin" ja ne kiltisti tottelevat.
Kasva aikuiseksi hyvä ihminen.

Kukaan ei halua pakolaisuutta olevan olemassakaan, mutta kun sitä on ja tulee olemaan. Ymmärrätkö.
Minä ymmärrän.
Et vastannut avainkysymykseen.
Minne pakolaiset laitetaan?

Ja minä kysyisin sinulta meneekö oikein:

Lapsellasi on murtunut jalka, annat hänelle särkylääkettä koska häneen sattuu.
Teetkö kenties jotain muutakin jotta särky loppuisi?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
miksei palstamummot tajua et pakolaisia ei siirrellä ku Aivansaarna ei haluu ja sopisko hei et me leikittäs ettei ne lähteny sielt afrikast ku ne leikkis et ne ei haluu lähtee koska me laitettas tää portti hei kii jooks hei sit tää sanois kenille että "älä tuu tänne" ja ken menis tohon. Ota sä ken ni mä otan barbien.

 
vierailija
Kyllä pakolaisvirtoihin voi vaikuttaa. Tunku on suurinta siellä missä etuudet on parhaat ja päinvastoin. Leikkaamalla etuuksista reilulla kädellä tulvaa voitaisiin hillitä.
 
Petteri.
Tämä viimeistään nyt todistaa sen, mitä maahanmuuttokriittiset ovat huutaneet yhteen ääneen jo vuosikausia: maahanmuutosta saa olla olemassa vain yksi mielipide. Kaikki muu tulkitaan rasismiksi. Jussi Halla-aho kirjoitti tästä muistaakseni jo ihan ensimmäisissä blogikirjoituksissa. Hän avasi keskustelun siitä, että miksi kyseisestä aiheesta ei a.) saa keskustella tai b.) jos keskustellaan, siitä saa olla vain yhtä mieltä.

On helppoa leimata jokainen kriittinen, arvosteleva tai negatiivinen kirjoitus aina rasismin piikkiin. Rasismi on silti edelleenkin eri asia kuin maahanmuuttokriittisyys.

Mitähän jos kaikista oikeistolaista politiikkaa ihannoivista kirjoituksista poistettaisiin kommentointimahdollisuus, koska "Nimimerkkien suojasta esitetyt äärivasemmistolaiset väitteet ja mielipiteet eivät palvele julkisuudessa käytävää keskustelua."

Tästä pitäisi kansan oikeasti huolestua! Julkista keskustelua säännöstellään oman poliittisen agendan ajamiseksi. Suomi on aika kehnolla tiellä.
 
vierailija
Tämähän nyt on vallattomaksi mennyt.

AivanSamaa haukutaan, ja halveerataan hänen näkemyksiä, mutta ei osata kirjoittaa miksi.

Ei mitään vastauksia perusteluineen esitettyyn mielipiteeseen!
Tästähän juuri kirjoitettiin aiempana että solvataan, mutta ei voida vastata itse asiaan ja esittää perusteluja.

Mielestäni AivanSama ei ole kurjoitellut mitään rasistista. Silti sama homma-mv-rasisti virsi sii tauotta monessa ketjussa.

Jos olette eri mieltä AivanSaman kanssa niin etsikää tietoa ja ottakaa kantaa.
Osapuilleen kaikki AivanSaman tekstit ovat olleet hyvin perusteltuja.
Ja monessa ketjussa mitä olen lukenut. Faktat ovat lopulta syöneet pohjan AivanSamaa kritisoivilta.

Se taitaa harmittaa joitain palstalaisia.
 
haukotus..
Et vastannut avainkysymykseen.
Minne pakolaiset laitetaan?

Ja minä kysyisin sinulta meneekö oikein:

Lapsellasi on murtunut jalka, annat hänelle särkylääkettä koska häneen sattuu.
Teetkö kenties jotain muutakin jotta särky loppuisi?

Minä en ikävä kyllä sitä päätä "mihin pakolaiset laitetaan".
Olisihan se hienoa kun yksi ihminen voisi siirrellä tuosta vaan jonkun paikasta a) paikkaan b), ja maailma olisi taas seesteinen.
Mutta kun se ei nyt mene ihan niin.
 
vierailija
Tämä viimeistään nyt todistaa sen, mitä maahanmuuttokriittiset ovat huutaneet yhteen ääneen jo vuosikausia: maahanmuutosta saa olla olemassa vain yksi mielipide. Kaikki muu tulkitaan rasismiksi. Jussi Halla-aho kirjoitti tästä muistaakseni jo ihan ensimmäisissä blogikirjoituksissa. Hän avasi keskustelun siitä, että miksi kyseisestä aiheesta ei a.) saa keskustella tai b.) jos keskustellaan, siitä saa olla vain yhtä mieltä.

On helppoa leimata jokainen kriittinen, arvosteleva tai negatiivinen kirjoitus aina rasismin piikkiin. Rasismi on silti edelleenkin eri asia kuin maahanmuuttokriittisyys.

Mitähän jos kaikista oikeistolaista politiikkaa ihannoivista kirjoituksista poistettaisiin kommentointimahdollisuus, koska "Nimimerkkien suojasta esitetyt äärivasemmistolaiset väitteet ja mielipiteet eivät palvele julkisuudessa käytävää keskustelua."

Tästä pitäisi kansan oikeasti huolestua! Julkista keskustelua säännöstellään oman poliittisen agendan ajamiseksi. Suomi on aika kehnolla tiellä.
Kyllä!
 
vierailija
Tämähän nyt on vallattomaksi mennyt.

AivanSamaa haukutaan, ja halveerataan hänen näkemyksiä, mutta ei osata kirjoittaa miksi.

Ei mitään vastauksia perusteluineen esitettyyn mielipiteeseen!
Tästähän juuri kirjoitettiin aiempana että solvataan, mutta ei voida vastata itse asiaan ja esittää perusteluja.

Mielestäni AivanSama ei ole kurjoitellut mitään rasistista. Silti sama homma-mv-rasisti virsi sii tauotta monessa ketjussa.

Jos olette eri mieltä AivanSaman kanssa niin etsikää tietoa ja ottakaa kantaa.
Osapuilleen kaikki AivanSaman tekstit ovat olleet hyvin perusteltuja.
Ja monessa ketjussa mitä olen lukenut. Faktat ovat lopulta syöneet pohjan AivanSamaa kritisoivilta.

Se taitaa harmittaa joitain palstalaisia.
Kas kun Suomessa saa olla maahanmuutosta vain yhtä mieltä ja AS ei harmillisesti edusta tuota maailmaa syleilevää vaan hieman kriittisempää näkemystä.
 
vierailija
Kyllä pakolaisvirtoihin voi vaikuttaa. Tunku on suurinta siellä missä etuudet on parhaat ja päinvastoin. Leikkaamalla etuuksista reilulla kädellä tulvaa voitaisiin hillitä.
Näinpä. Australia on pystynyt hyvin torppaamaan elintasopakolaisten maahan pääsyn. Oikeassa hädässä olevat tulee ottaa pakolaisleireiltä ja mieluiten naisia ja lapsia, jotka ovat kaikkein huonoimmassa asemassa.
 
vierailija
Minä en ikävä kyllä sitä päätä "mihin pakolaiset laitetaan".
Olisihan se hienoa kun yksi ihminen voisi siirrellä tuosta vaan jonkun paikasta a) paikkaan b), ja maailma olisi taas seesteinen.
Mutta kun se ei nyt mene ihan niin.
Ei kukaan ole pyytänytkään päättämään sinua, mutta kerropa ehdotuksesi, mihin pakolaiset laitetaan ja kuka heidän elättämisensä ja sopeuttamisensa maksaa?
 
haukotus...
Mä en ainakaan ole sanonut Aivansamaa rasistiksi. Huvittaa vain hänen utopistiset ja naiivit saarnansa miten maailma pelastuu. Olisikin kaikki niin simppeliä.

Kyllä mä ainakin kerroin juurtajaksain miksi hänen juttunsa ovat naiiveja ja utopistisen hassuja.

Täällä saa nikkien esittämiä sepustuksia kritisoida, tää on keskustelupalsta. Vai pitäisikö kaikkien vain peesailla mitä tahansa hömppää, koska joku voi loukkaantua jos ei peesaile. Ei kiitos.
:D
 
vierailija
Mä en ainakaan ole sanonut Aivansamaa rasistiksi. Huvittaa vain hänen utopistiset ja naiivit saarnansa miten maailma pelastuu. Olisikin kaikki niin simppeliä.

Kyllä mä ainakin kerroin juurtajaksain miksi hänen juttunsa ovat naiiveja ja utopistisen hassuja.

Täällä saa nikkien esittämiä sepustuksia kritisoida, tää on keskustelupalsta. Vai pitäisikö kaikkien vain peesailla mitä tahansa hömppää, koska joku voi loukkaantua jos ei peesaile. Ei kiitos.
:D
Aivanasama tuntuu olevan harvoja järjen ääniä palstalla. Utopistinen ja naiivi ajatusmaailma sopii paremmin kaltaisiisi unelmoijiin, jotka eivät osaa katsoa kahta päivää pidemmälle.
 
haukotuttaa
Aivanasama tuntuu olevan harvoja järjen ääniä palstalla. Utopistinen ja naiivi ajatusmaailma sopii paremmin kaltaisiisi unelmoijiin, jotka eivät osaa katsoa kahta päivää pidemmälle.
Loistavaa, maailma pelastuu vihdoinkin.
Täytyypä heti pirauttaa vaikkapa Angela Merkelille, että meillä on täällä Suomessa yks AivanSama jolla on hallussa onnenavaimet joilla hoidellaan pakolaiskriisi ja kaikki muutkin onkelmat kerralla kuntoon. :LOL:
Ihanaa. Mä laitan vaaleenpunaset lasit päähäni ja menen ruusuilla tanssimaan.
 
vierailija
Aivanasama tuntuu olevan harvoja järjen ääniä palstalla. Utopistinen ja naiivi ajatusmaailma sopii paremmin kaltaisiisi unelmoijiin, jotka eivät osaa katsoa kahta päivää pidemmälle.
Aivan oikein.
Näköalattomia ihmisiä he ovat, mutta mielestäni he ovat jokseenkin uhreja.
Ikävää ja aika erikoista että ihmiset eivät ota selvää asioista. Yleensä uteliaisuus on hyvin luonnollinen ominaisuus ihmiselle. Epäilen osasyynä olevan pelkotila.
 
vierailija
Loistavaa, maailma pelastuu vihdoinkin.
Täytyypä heti pirauttaa vaikkapa Angela Merkelille, että meillä on täällä Suomessa yks AivanSama jolla on hallussa onnenavaimet joilla hoidellaan pakolaiskriisi ja kaikki muutkin onkelmat kerralla kuntoon. :LOL:
Ihanaa. Mä laitan vaaleenpunaset lasit päähäni ja menen ruusuilla tanssimaan.
se tietää jotain mitä ei ees maailman johtajat tiedä. hänet pitäs heti nimittää maailmanvaltiaaksi, palstatrollien tuella. :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä