Mtv sulki uutistensa kommentoinnin - totuus pitää pimittää kansalta

  • Viestiketjun aloittaja Totuus ei pala tulessa
  • Ensimmäinen viesti
<jimmy>
miksei palstamummot tajua et pakolaisia ei siirrellä ku Aivansaarna ei haluu ja sopisko hei et me leikittäs ettei ne lähteny sielt afrikast ku ne leikkis et ne ei haluu lähtee koska me laitettas tää portti hei kii jooks hei sit tää sanois kenille että "älä tuu tänne" ja ken menis tohon. Ota sä ken ni mä otan barbien.


Vähän tää fiilis tullut aivasaman höpinöistä jos lukenut. :)
 
vierailija
Mä en ainakaan ole sanonut Aivansamaa rasistiksi. Huvittaa vain hänen utopistiset ja naiivit saarnansa miten maailma pelastuu. Olisikin kaikki niin simppeliä.

Kyllä mä ainakin kerroin juurtajaksain miksi hänen juttunsa ovat naiiveja ja utopistisen hassuja.

Täällä saa nikkien esittämiä sepustuksia kritisoida, tää on keskustelupalsta. Vai pitäisikö kaikkien vain peesailla mitä tahansa hömppää, koska joku voi loukkaantua jos ei peesaile. Ei kiitos.
:D
AivanSama perustelee mielipiteensä ja esittää faktoja asian tueksi=eivät ole utopiaa.
 
vierailija
Et vastannut avainkysymykseen.
Minne pakolaiset laitetaan?

Ja minä kysyisin sinulta meneekö oikein:

Lapsellasi on murtunut jalka, annat hänelle särkylääkettä koska häneen sattuu.
Teetkö kenties jotain muutakin jotta särky loppuisi?
Olisiko aika laittaa jalka kipsiin, ettei se aiheuta lisävaurioita?

Maalaisjärki yleensä toimii niin, että ratkaistaan mikä vikaa aiheuttaa ja korjataan se.
Ei suinkaan niin, että lapataan ämpäriin vettä jossa on reikä, koska se pysyy siellä vähän aikaa, siinä toivossa että meillä on juomavettä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
En luule, enkä edes "siirtele ihmisiä paikasta toiseen", ne siirtyvät itse.
Minä kun olen aina ymmärtänyt etten ole mikään jumala ja maailmanvaltias.
Eikä tämä ole mikään lautapeli jossa Aivansama tai kukaan muukaan jeesus sanelee pelinappuloille että "jääkää kotiin" ja ne kiltisti tottelevat.
Kasva aikuiseksi hyvä ihminen.

Kukaan ei halua pakolaisuutta olevan olemassakaan, mutta kun sitä on ja tulee olemaan. Ymmärrätkö.
Minä ymmärrän.
EU:ssahan juuri siirrellään näitä ihmisiä ja asetetaan kiintiöitä sille, miten paljon kenenkin tulee ottaa väkeä vastaan ja millä perustein ja jos kaikki ei suostu saneltuihin ehtoihin, niin sitten homma pistetään korvan taakse ja muistetaan, jos joskus tarvitaankin apua EU:lta.

Joskus tuntuu sille, että nämä keskustelut on kuin puhuisi puulle. Käsittääkseni en ole kieltänyt pakolaisuutta olevan olemassa. Olen sanonut, että seuraavan 10 vuoden aikana saamme miljardi pakolaista lisää. Mitä heille tehdään?
Eikö sinusta olisi parempi yrittää tehdä jotain, jotta pakolaisia ei olisi niin paljoa, kuin se, että heitä otetaan vastaan ja siirrellään maasta toiseen ja tapellaan siitä, mikä on kenenkin kiintiö?
 
Loistavaa, maailma pelastuu vihdoinkin.
Täytyypä heti pirauttaa vaikkapa Angela Merkelille, että meillä on täällä Suomessa yks AivanSama jolla on hallussa onnenavaimet joilla hoidellaan pakolaiskriisi ja kaikki muutkin onkelmat kerralla kuntoon. :LOL:
Ihanaa. Mä laitan vaaleenpunaset lasit päähäni ja menen ruusuilla tanssimaan.
Käsittääkseni mä en ole koskaan, enkä kertaakaan tarjonnut minkäälaisia avaimia kenenkään onneen. Olen kyllä hyvin tietoinen mikä ei tule toimimaan eikä toimi eikä edesauta kenenkään hyvinvointia.

Sinäänsä säälittävää, että sinäkään et kykene esittämään yhtäkään mielipidettäsi etkä perustelemaan mitään sanomaasi vaan keskityt olemaan ilkeä ja aukomaan päätäsi. Vielä huvittavampaa on se, että sä et seisoisi koskaan mun edessä paukuttamassa päätäsi tohon tyyliin, mutta mä kyllä voisin kertoa sulle kasvotusten ihan yhtälailla mielipiteeni, kuin nytkin.
 
vierailija
Tiedäthän että Suomeen tulee älyttömän vähän pakolaisia verrattuna muihin maihin?
Minun tietoki onbhiukan laajempi. Tiedän, että suomeen otetaan kohta niin paljon pakolaisia ja turvapaiksnhakijoita kun eu määrää.

Ja annas kun kerron miksi.

Ei riitä, että Suomi tekee kaiken mitä EU käskee.
Ei riitä että Suomi makselee toisten maiden jäsenmaksuja järjettömin kustannuksin.
Ei riitä, että Suomi taloudellisesta tilanteestaan huolimatta on nettomaksaja.

Kun Suomi esittää eriävän mielipiteen tai koittaa toimia turvallisuuspoliittisesti tai talouden kannalta oikein Suomen näkökulmasta.
Mitä tekee EU?
-Vilauttaa Venäjäkorttia. Sillä saadaan Suomi myöntymään kaikkeen nyt ja jatkossakin.

EU on kuin tuli: hyvä renki, mutta huono isäntä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Minun tietoki onbhiukan laajempi. Tiedän, että suomeen otetaan kohta niin paljon pakolaisia ja turvapaiksnhakijoita kun eu määrää.

Ja annas kun kerron miksi.

Ei riitä, että Suomi tekee kaiken mitä EU käskee.
Ei riitä että Suomi makselee toisten maiden jäsenmaksuja järjettömin kustannuksin.
Ei riitä, että Suomi taloudellisesta tilanteestaan huolimatta on nettomaksaja.

Kun Suomi esittää eriävän mielipiteen tai koittaa toimia turvallisuuspoliittisesti tai talouden kannalta oikein Suomen näkökulmasta.
Mitä tekee EU?
-Vilauttaa Venäjäkorttia. Sillä saadaan Suomi myöntymään kaikkeen nyt ja jatkossakin.

EU on kuin tuli: hyvä renki, mutta huono isäntä.
On hämmästyttävää, että EU maat, jotka painivat todellisen massiivisen ongelman (pakolaiset ym.) takia, yrittävät saada Suomeen samanlaisen tilanteen.

En todella ymmärrä heidän motiivejaan.
Ainoa mikä käy mielessä on se EKP:n massiivinen ahneus, joka pakottaa Suomen ottamaan lisää lainaa ja talutusnuora sen kun kiristyy.
 
vierailija
Miten kun mä mietin koko tämän maahanmuuttokeskustelun ihan alkujuuria, niin kaikki Hommafoorumit sun muut on perustettu pelkästään sille tosiasialle, että maahanmuutosta ei ole saanut aikaisemmin edes keskustella tai saati sitten arvostella sitä. Mielipiteitä ei 10v sitten saanut missään sanoa ääneen, sillä ne sensurointiin tai keskustelija bannattiin.

Niin nyt sitten Iltalehti ja Hesari ajattelee järkevästi, että koska koko mouhuaminen aiheesta LÄHTI sananvapauden rajoittamisesta, niin sillä se myös laantuu? :D :D

Eiköhän tuolla "hyväntahtoisella eleellä" ole juuri tasan 100% päinvastainen vaikutus. Tuo on kun sammuttaisi nuotiota bensalla.

Voi hyvää päivää sanon minä... :D
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Miten kun mä mietin koko tämän maahanmuuttokeskustelun ihan alkujuuria, niin kaikki Hommafoorumit sun muut on perustettu pelkästään sille tosiasialle, että maahanmuutosta ei ole saanut aikaisemmin edes keskustella tai saati sitten arvostella sitä. Mielipiteitä ei 10v sitten saanut missään sanoa ääneen, sillä ne sensurointiin tai keskustelija bannattiin.

Niin nyt sitten Iltalehti ja Hesari ajattelee järkevästi, että koska koko mouhuaminen aiheesta LÄHTI sananvapauden rajoittamisesta, niin sillä se myös laantuu? :D :D

Eiköhän tuolla "hyväntahtoisella eleellä" ole juuri tasan 100% päinvastainen vaikutus. Tuo on kun sammuttaisi nuotiota bensalla.

Voi hyvää päivää sanon minä... :D
Ei meillä ollut tällaisia ongelmia 10v sitten.
Ongelmat jakavat aina mielipiteitä ja jokaisella on niihin oikeus.
 


http://blogs.lse.ac.uk/europpblog/2014/12/01/contrary-to-the-claims-of-german-politicians-germany-is-not-taking-on-more-than-its-fair-share-of-refugees/

Tuossa hieman tietoa. Suomi on EU:n keskitasoa, jopa hieman alle. Saksassa on lukumääräisesti paljon mutta väkilukuun suhteutettuna ei. En tiedä haluaisiko Saksa käyttää ennemmin pinta-alaan perustuvaa vertailua tai auttaisiko se edes paljoa :p

Saksa vastaanottaa ilmeisesti siksi paljon pakolaisia (tai siis olen kuullut tätä epäiltävän yhdeksi syyksi), koska saksa toivoo heistä työntekijöitä vahvaan teollisuuteen. Eli siis tekemään paskahommia mahdollisimman pienellä palkalla.
 
Ei meillä ollut tällaisia ongelmia 10v sitten.
Ongelmat jakavat aina mielipiteitä ja jokaisella on niihin oikeus.
10- 20 vuotta sitten oli väkeä, joka vihasi ulkomaalaisia siksi, että ne oli ulkomaalaisia. Ne sai turpaansakkin ihan vaan siksi, että olivat ulkomaalaisia.
Siihen nähden on kai hyvä, että ihmisillä on vapaus keskustella asioista ja esittää omia mielipiteitään sensijaan, että touhu olisi yhtä patoutunutta kuin ennen ja homma menisi väkivaltaiseksi.
 
vierailija
Saksa vastaanottaa ilmeisesti siksi paljon pakolaisia (tai siis olen kuullut tätä epäiltävän yhdeksi syyksi), koska saksa toivoo heistä työntekijöitä vahvaan teollisuuteen. Eli siis tekemään paskahommia mahdollisimman pienellä palkalla.
Aivan totta!

Tämä on Suomenkin agenda. Meillä nyt jo maahanmuuttajat tekevät paskaduunit. Hyvä, että on töitä, mutta kuinka eettistä se on - on ihan eriasia.
Ollaanko me valkoiset jotain kuninkaita joiden ei tarvitse hoitaa kuin korkeat virat ja hyväpalkkaiset työt?
Hirveä tekopyhyys paistaa läpi. Me ihan avoimesti haluamme heidät tänne toisarvoisiksi kansalaisiksi.

Paradoksaalia, eikö?
 
Aivan totta!

Tämä on Suomenkin agenda. Meillä nyt jo maahanmuuttajat tekevät paskaduunit. Hyvä, että on töitä, mutta kuinka eettistä se on - on ihan eriasia.
Ollaanko me valkoiset jotain kuninkaita joiden ei tarvitse hoitaa kuin korkeat virat ja hyväpalkkaiset työt?
Hirveä tekopyhyys paistaa läpi. Me ihan avoimesti haluamme heidät tänne toisarvoisiksi kansalaisiksi.

Paradoksaalia, eikö?
Niin. Kyllähän se vähän orjakaupalle kuulostaa. Mikä kertoo siitä, että historia toistaa itseään.
 
vierailija
10- 20 vuotta sitten oli väkeä, joka vihasi ulkomaalaisia siksi, että ne oli ulkomaalaisia. Ne sai turpaansakkin ihan vaan siksi, että olivat ulkomaalaisia.
Siihen nähden on kai hyvä, että ihmisillä on vapaus keskustella asioista ja esittää omia mielipiteitään sensijaan, että touhu olisi yhtä patoutunutta kuin ennen ja homma menisi väkivaltaiseksi.
Totta, ei tästä monia vuosia ole kun Kontulan Kurjenmiekassa pidettiin natsi-iltamia.
 
vierailija
Aivan totta!

Tämä on Suomenkin agenda. Meillä nyt jo maahanmuuttajat tekevät paskaduunit. Hyvä, että on töitä, mutta kuinka eettistä se on - on ihan eriasia.
Ollaanko me valkoiset jotain kuninkaita joiden ei tarvitse hoitaa kuin korkeat virat ja hyväpalkkaiset työt?
Hirveä tekopyhyys paistaa läpi. Me ihan avoimesti haluamme heidät tänne toisarvoisiksi kansalaisiksi.

Paradoksaalia, eikö?
Kappas, en ole tullut edes ajatelleeksi miten härskisti suvikset ajaa omaa etuaa.
 
vierailija
Ei meillä ollut tällaisia ongelmia 10v sitten.
Ongelmat jakavat aina mielipiteitä ja jokaisella on niihin oikeus.
Sillä ei ole tuon esittämäni pointin kanssa varsinaisesti tekemistä, oli tai ei. Mutta Jussi Halla-ahon ensimmäiset teesit liittyivät siihen, että maahanmuutosta ei ylipäänsä saa käydä oikeastaan minkäänlaista debattia. Tai jos sitä tosiaan pitää käydä, siinä on vain yksi oikea mielipide - muu on rasismia.

Siksi Hommafoorumit ja Scriptat sai alkunsa.

Nyt tautia yritetään parantaa palaamalla siihen miksi se ylipäänsä puhkesi. Ei tule onnistumaan mitenkään. Jos keskustelua halutaan ohjata eri suuntaan, se tapahtuu vain argumentoimalla hyvin. Se ei muutu kieltämällä/estämällä keskustelu, tai olemalla hiljaa ja vastaan väittämättä.
 

Yhteistyössä