mua ottaa pannuun kun on niiin pieni suku,oikeesti kellään ei oo varmaan näin pientä sukua..

kirppu
Mulla on tosi iso suku. Mutta ystävälläni taas todella pieni. Hän on ainoa lapsi, hänen molemmat vanhemmat ovat ainoita lapsia. Naimisissa miehen kanssa jolla sama juttu.
 
:)
Jaa, onkohan mulla iso..
Isän puolelta hengissä isovanhemmat, setä ja kaksi tätiä, kaksi serkkua.
Äidin puolelta hengissä eno ja täti, 8 serkkua, 3 serkkujen lasta..
Yhteyksissä en ole kehenkään paitsi pariin serkkuun fb kautta. Eri puolella Suomea ollaan eikä mitään sukurakkaita kai kukaan.. :D
 
mä olen yhden sukulaiseni kanssa missään tekemisissä, ja se on siskoni
isänipuolen sukua ois jos tuntisin, serkkuja yli 60kpl ja tätejä ja setiä 9
Äidin puolelta ois elossa pari enoa ja täti jotka ei ole meidän kanssa missään tekemisissä ollut sen jälkeen kun mutsi kuoli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
niin no miehen suku lisäksi,mutta omaa lähinnä tarkoitin,mulla ei ole kuin läheisiä jonka kanssa yhteyksissä 5
No mul on 4 joihin yhteyksissä, lisäks sellaset etäiset sedät ja serkut joita en tapaa 6 kpl.
eikö sulla tuu semmosta kateellisuuden tunnetta toista kohtaan jolla läheiset sukuvälit,ja paljon sukua ympärillä...
mä oon välillä niin kade :ashamed:
 
pieni piiri pyörii
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
tai paljonko itelläsi on sukua?? siis lasketaan nyt vain siihen omat vanhemmat,mummut ja papat,ja serkut ja sisarukset,tädit enot ja sedät


mulla kan spieni suku,ja hyvä niin ....meidän suvussa nimittäin "suku on pahin" -sanonta on aika lailla totta;)...
siis mulla on elossa vain äiti,yksi sisko,mummoja ja ukkeja ei ollenkaan,tätejä 3(tekemisissä vain yhden kanssa) ja setiä ei oo ja enojakin vain kaksi(yhden kans tekemisissä)
 
Ncm
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
tai paljonko itelläsi on sukua?? siis lasketaan nyt vain siihen omat vanhemmat,mummut ja papat,ja serkut ja sisarukset,tädit enot ja sedät
Isovanhemmat kaikki kuolleet, äiti ja isä hengissä. Laskutavasta riippuen sisaruksia 2-5. Serkkuja isän puolelta 3, äitin puolelta 5. 2 tätiä (äitin siskot), 2 setää (isän veljet).
 

Yhteistyössä