Muiden innoittamana: Entäs minun kakkuni?

Mari
Ideana hyvä, mutta minun mielestä tuo mustekalan väri on jotenkin vastenmielinen...näyttää (voi johtua kuvasta) jotenkin limaiselta ja "kalamaiselta"...se ei houkuta minua täytekakussa laisinkaan :(
Yritys hyvä kymmenen...mutta treeniä kaipaat vielä paljon!
 
siiri
Ööh.. ne kakut mitkä jaksoin selata oli mielestäni tosi "epäsiistejä".. ideat hyviä mut minkään näköstä taitoa sulla ei kyllä ole.. jo se pelkkä kermakakku niin kuorutus oli kun meijän 9v tekemää..
 
nakku
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Ööh.. ne kakut mitkä jaksoin selata oli mielestäni tosi "epäsiistejä".. ideat hyviä mut minkään näköstä taitoa sulla ei kyllä ole.. jo se pelkkä kermakakku niin kuorutus oli kun meijän 9v tekemää..
Toivottavasti sun 9v nassikalla on paremmat käytöstavayt kuin mammalla. Meinaan, että se kakun kuorruttaminen ei kauas kanna
 
narikka
vatkaa kermaa hieman kovemmaksi saat pursotuksista siistimpiä, kakun reunaan laita ihan ohut kerma kerros ennen pursotuksia niin ei näy kakkua vaikka jäis pieni väli pursotuksille. hyvältä näyttää, harjotus tekee mestarin :)
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja nakku:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Ööh.. ne kakut mitkä jaksoin selata oli mielestäni tosi "epäsiistejä".. ideat hyviä mut minkään näköstä taitoa sulla ei kyllä ole.. jo se pelkkä kermakakku niin kuorutus oli kun meijän 9v tekemää..
Toivottavasti sun 9v nassikalla on paremmat käytöstavayt kuin mammalla. Meinaan, että se kakun kuorruttaminen ei kauas kanna
No eikös tällä nimenomaan haettu mielipiteitä kakusta?? Vai onko aina tarkotus et ylistetään vaikka ois kuinka karmea??
 
kiki
joku täällä sano että ideat hyviä toteutus ei. samaa mieltä, tosin toteutus ihan riittävä kun kuitenkaan ei mistään pitopalvelukakuista kyse, mutta esim tuo pääsiäiskakku oli suoraan kinuskikissan ruokablogista. joten ideat hyviä vaikkei omia :D
 
Kakki kakut ovat niin ihania, olette taitavia kaikki jotka kakujanne olette esitelleet....ja noille jotka eivät tykänneet, että voin vakuuttaa, että nähdessänne minun kakkuni niin sanotte näitä muita kakkuja huippukakuiksi.
 
kakuntekijä
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
vatkaa kermaa hieman kovemmaksi saat pursotuksista siistimpiä, kakun reunaan laita ihan ohut kerma kerros ennen pursotuksia niin ei näy kakkua vaikka jäis pieni väli pursotuksille. hyvältä näyttää, harjotus tekee mestarin :)
Mä taas suosittelen flora vispiä ja siihen vatkausvaiheessa ruokalusikallinen vaniliakreemijauhetta joka tukevoittaa kivasti kermaa. äläkä vatkaa voiksi!
 
kakuntekijä
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja kakuntekijä:
Mä taas suosittelen flora vispiä ja siihen vatkausvaiheessa ruokalusikallinen vaniliakreemijauhetta joka tukevoittaa kivasti kermaa. äläkä vatkaa voiksi!
Eihän sitä flora vispiä edes voi vatkata voiksi. Mutta aioin sanoa, että minä taas en suosittelisi flora vispiä kenellekään. :D
Kyllä sen aika "voiksi" saa kun siihen laittaa tuota kreemiäjauhetta joukkoon... ja ehdottomasti kylmää vispiä, ei oteta sitä purkkia vasta kun sitten jääkaapista pois kun aletaan vatkaamaan!
 

Yhteistyössä