muistakaa kirppistelijät että kirppishinta on kirppishinta.

  • Viestiketjun aloittaja "sisi"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minusta on järjenköyhyyttä maksaa kyäyetystä, vanhasta ja pidetystä vaatteesta kirpalla ökysummia. Kun kävelemällä tien toiselle puolelle, saat saman vaatteen henkkamaukalta pari euroa laittamalla lisää, uutena!!

MERKKIVAATTEET, hyväkuntoiset sellaiset ymmärrän. Jos olet itse maksanut hupparista 70 e, tuskin myyt sitä vitosella. Mutta viime aikoina kiertämissäni kojuissa on juuri nämä perusvaatteet. h&M, Lindex ym. Harmaaksi pestyt, ryppyiset ja vanuneet alkaen 3 €...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirppistelijä;25113813:
Voihan olla ettei nainen tienyt takin hintaa uutena :) Ja kokona (poikien) oli vielä sellainen että harvoin löytyy ainakaan täällä meillä päin noin hyväkuntoista ulkovaatetta.
Mäkin osin juuri koossa 140 cm Ticketin takin tytölle:

Chef shoppaa osa 2

eikä tarvinnut kahdesti miettiä että ostanko vaiko en, sillä vaikka 35€ on iso raha, ei kaupasta samanlaatuista tuohon hintaan saa. Ja ihan kivana plussana tulee myös se, että ei varmaankaan kovin montaa tyttöä kävele vastaan sama takki päällä :)
 
"..."
Mulle yks äiti kaupiteli emman rintareppua, yhdellä lapsella vain käytetty, todella hyvä kuntoinen,maksaa kaupassa uutena 50e ja nyt siasit sen muta 40e :D meinasin revetä,sanoin vaan että ei kiitos.
 
Myönnettäköön. Mulla on kirpalla just nyt myynnissä oma mekko hintaan 20 euroa. Käyttämätön on ja OVH ollut 89 euroa, niin en todellakaan raski siitä ihan parilla eurolla luopua. Jos kukaan ei sitä tuolla hinnalla huoli, niin sitten tuon sen kotiin ja yritän myydä jotakin muuta kautta.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
eräs..
Ostin kirpparilta meidän puoli vuotiaalle TOSI siistejä merkki bodyja 6 kpl, 3 kpl housuja ja 1kpl paidan hintaan 6,20 e. Olin todella tyytyväinen tekemästä löydöstä :) Viereisessä pöydässä oli kulahtaneita bodeja 2.5-3 e/kpl joita en sen enempi katsonut.
 
Itteä hirvittää kirppismyyjänä ne törkeät pöytävuokrahinnat..
Olishan se kiva antaa muutamalla eurolla kaikki uudenveroiset vaatteet pois, mutta en mä kyllä halua jäädä itse miinukselle, kun tuotoista on vähennetty pöytävuokra. Siihenkin saa aika monta kalliimpaakin tavaraa myydä, että tulis ees jotain vaivanpalkkaa, että roudaa niitä tavaroita sinne, hinnoittelee, käy parin päivän välein siistimässä pöytää jne.. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Itteä hirvittää kirppismyyjänä ne törkeät pöytävuokrahinnat..
Olishan se kiva antaa muutamalla eurolla kaikki uudenveroiset vaatteet pois, mutta en mä kyllä halua jäädä itse miinukselle, kun tuotoista on vähennetty pöytävuokra. Siihenkin saa aika monta kalliimpaakin tavaraa myydä, että tulis ees jotain vaivanpalkkaa, että roudaa niitä tavaroita sinne, hinnoittelee, käy parin päivän välein siistimässä pöytää jne.. :(
Juurikin näin.

Kun pöytävuokra on viikossa 25 + provikat, saa olla melkosen suuri bodyasa kaapissa, jos meinaa niistä luopua 0,50€ hintaan ja saada katettua vielä bensakulut siivousreissuista.
 
"vieras"
Mäkin osin juuri koossa 140 cm Ticketin takin tytölle:

Chef shoppaa osa 2

eikä tarvinnut kahdesti miettiä että ostanko vaiko en, sillä vaikka 35€ on iso raha, ei kaupasta samanlaatuista tuohon hintaan saa. Ja ihan kivana plussana tulee myös se, että ei varmaankaan kovin montaa tyttöä kävele vastaan sama takki päällä :)
Mäkin ostin juuri tiketin takin hintaan 25e eikä tarvinnut miettiä otanko vai en, tosin oli uusi. Elloksen outlettialennuksista.
 
[QUOTE="vieras";25114052]Mäkin ostin juuri tiketin takin hintaan 25e eikä tarvinnut miettiä otanko vai en, tosin oli uusi. Elloksen outlettialennuksista.[/QUOTE]

Ticketin omilta sivuilta saa takin 20 euroon.

Hajakokoja, jäännösvärejä, kakkoslaatua jne. saakin alella...mutta eipä löydy tähän aikaan vuodesta Ticketiltä 140 cm toppatakkia alle 75 euron.

Sen sijaan löydettiin todella kivaan hintaan ensi kevääksi Ticketin takkeja. Niitä kun sai tovi sitten (saattaa saada vieläkin) puoli-ilmaiseksi.
 
Ja muistakaahan hintojen mollaajat, että kaikki eivät halua myydä tuntemattomille ihmisille hyväkuntoista, uutena 30e maksanutta mekkoa eurolla -moni kun nykypäivänä harrastaa kirppistrokausta. Itse pyydän kyllä hyväkuntoisista "merkkivaatteista" sellaista hintaa mitä voisin niistä itsekin maksaa. Jos eivät mene pyytämälläni hinnalla, annan tutuille ilmaiseksi. Virttyneet ja huonokuntoiset vaatteet pistän suoraan lumppukeräykseen.
 
rg
Mulla on kirppiksellä myynnissä muutama kallis vaate; 200€ mokkatakki hintaan 30€, kokeiltu moneen otteeseen, ei koskaan käytetty sillä malli ei ole hyvä (idiootti ostaa sovittamatta). Hinta juurikin tuon mallin takia alhainen ja sen takia että nykysin olen sitä mieltä että menee hyvin pienelle osalle kuluttajista eli ei ole valtavirrassa tyylikäs.

Myös 135€ vm 2006 halosen juhlamekko, käytetty 1kerran (lakituksessa) hintaan 50€, pitäisin jos en olis laihtunut nopeaan 2kokoa :/

Näitä en halvemmalla laittaisi. muuten löytyy perus vaatteita 0,50-3€ kappale, huppareita, t-paitoja ja kauluspaitoja. mekkoja ja housuja. Yksi uniikki leninki vm 2001 (2kert käyetty) lähtöhinta 70 €, oli ensin viikon hinnalla 15, nyt hinnalla 12 sillä jotenkin oli viikossa sen olkaimet veähtäneet ja korjasin kotona.
 
joo saman olen huomannut. käyn joskus yhdellä kotikirpiksellä ihmisellä, joka sellaisen pitää muutaman kerran vuodessa. hinnoittelee ainakin lasten ja nuorten vaatteet niin kalliiksi, etten niitä viitsi ostaa. mä kun en ala merkin takia maksamaan melkein uuden hintaa, kun käytetty on aina käytetty. vaikka siinä ei oliskaan reikiä tai väritkin olis vielä tallella
 
"utelias"
[QUOTE="vieras";25114052]Mäkin ostin juuri tiketin takin hintaan 25e eikä tarvinnut miettiä otanko vai en, tosin oli uusi. Elloksen outlettialennuksista.[/QUOTE

Halvin takki oli alessa Elloksella 49 euroa. VOisitko linkittää ihan oikeasti sen mitä ostit?
 
"Jenni"
Joku möi just kirppiksellä meandeja rekin täydeltä. Hinnat olivat kovia, esim. trikoopaita 13 € ja t-paita 6 €. Näiden merkkivaatteiden väliin oli eksynyt yksi Ciraf-vaate, melkein uudenveroinen, mutta hintaa pyydettiin yksi euro. Kävi melkein sääliksi se paitaraasu, joka pilkkahintaan roikkui siellä mukamas halutumpien riepujen seassa:)
 
[QUOTE="utelias";25114408][QUOTE="vieras";25114052]Mäkin ostin juuri tiketin takin hintaan 25e eikä tarvinnut miettiä otanko vai en, tosin oli uusi. Elloksen outlettialennuksista.[/QUOTE

Halvin takki oli alessa Elloksella 49 euroa. VOisitko linkittää ihan oikeasti sen mitä ostit?[/QUOTE]

Siellä on kaikki aletuotteet vielä puoleen hintaan. Mutta eiköhän ne ole jo loppu, kun huutismammat on trokanneet niitä koko päivän :D
 
"vieras"
[QUOTE="utelias";25114408][QUOTE="vieras";25114052]Mäkin ostin juuri tiketin takin hintaan 25e eikä tarvinnut miettiä otanko vai en, tosin oli uusi. Elloksen outlettialennuksista.[/QUOTE

Halvin takki oli alessa Elloksella 49 euroa. VOisitko linkittää ihan oikeasti sen mitä ostit?[/QUOTE]

Kun luet sen outlet sivun alussa kunnolla niin siitä 49e on puoleen hintaan vielä alea mutta olet vähän myöhässä, ei siellä ole enää mitään takkeja myynnissä.
 

Yhteistyössä