Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24778641:
Corolla ja nostettu perä.
Tässä persettä on tosin nostettu aika maltillisesti mutta joskus näki tapauksia joissa kattoluukku voisi toimia paremmin tuulilasina. :D

Jep, ja meillä oli ko auto maalattuna täysin mattamustaksi, yhtenä yönä sitten tovi etsittiin pimeästä ja vieraasta mökkipihasta ensin koko autoa ja sitten niitä helatun ovenkahvoja :whistle:
 
Minni harmaana
Tällaisella aloitin opettelemaan kirjoittamaan:



Ulla Jylhän konekirjoituskoulun kävin tuotakin vanhemmalla masiinalla.
Näppäimet peitettiin ja seinällä oli näppiksen kuva. Niin sitä oppi sokkokirjoittamaan.

Nyt kun joudun vaihtamaan tämän pöytäkoneen läppäriin niin onkin vaikeaa oppia sillä kirjoittamaan. Tässä näppiksessä on kumminkin erilainen tatsi.
 
Beep
[QUOTE="vieras";24791356]
[/QUOTE]

Oi, mä olin kokonaan unohtanut nämä. Mulla oli just nämä samat. Voi että miten elävänä tuli oma kirjoituspöytä mieleen omassa huoneessa. On se lapsuus vaan ihmeellinen ja tärkeä. Taas hyvä muistutus. :)

Niin ja noi jalat tossa vasemmalla alhaalla muistutti kyllä mun mielestä jotain sorkkia ja niitä aina ihmettelin. :LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: lakaisukone
Ken guru
Tällaisella aloitin opettelemaan kirjoittamaan:





Ulla Jylhän konekirjoituskoulun kävin tuotakin vanhemmalla masiinalla.
Näppäimet peitettiin ja seinällä oli näppiksen kuva. Niin sitä oppi sokkokirjoittamaan.

Nyt kun joudun vaihtamaan tämän pöytäkoneen läppäriin niin onkin vaikeaa oppia sillä kirjoittamaan. Tässä näppiksessä on kumminkin erilainen tatsi.
Ja kun osui näppäinten väleihn, niin sormiin sattui, ja jäivät sinne vähän kiinni.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24792316:
Vähän huono kuva, mut näitä tarkoitin eilen.
Muistaako joku nimeä?
Nämä on Fabulandeja.

Mulla on näitä hahmoja säilynyt kymmenittäin, talon osia jne. aivan kunnossa ja ovat nyt omien lasteni leikeissä. Vähän on noitten hahmojen jäsenet löysiä, mut aika hyvin vielä pelittävät. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä