Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Muistaako kukaan sellaisia kokomuovisia sandaaleita? Olivat siis kokonaan muovista, ja en ole ihan varma kutsuttiinko niitä hiekkasandaaleiksi. Pohjaan juuttui aina kiviä, kun siellä oli sellaisia koloja. Näitä oli eri värisiä, mulla oli ruskeat.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä on nyt paras kuva minkä löysin. En kyllä muista tollasta korkkia, mutta muuten pullo on aika sama.
Muistan ton merkin. Sillon kun oltiin yläasteella niin noita ostettiin jostain halpamarketista 1-2 eurolla :D Pullot oli yksivärisiä, mm. violetti, ruskea ja keltainen tais iteltä löytyä.. Jos haistan nykyään mitään samankaltaista "tuoksua", kuin nuo oli niin tulee pahoja flashbackeja yläasteaikoihin....
 
Yhtäkkiä suussa maistuu Dippersit ja tuli ikävä ihanaa Lady Lovely Locksia..!
Mulla on vielä tallessa mun vanhat Lady Lovely Locksit. Niitä saa nykyään dvd:nä. Kauheasti jäin miettimään mitä niitten nimet oli... Muistin että Lady oli kultakutri mut Sulokutrihan se oikeesti oli. Ja keijuhäntiä oli ainakin Loistekeiju ja Säihkekeiju, Se koira oli Silkkiturkki ja hevonen Silkkiharja. Yksi niistä menninkäisistä oli Takku. Punatukkainen Ladyn kaveri oli kai Kiharakutri? Sit oli se velho Valonilo.. Oliko se prinssi ihan vaan Prinssi?
 

Yhteistyössä