muistellaanpa vanhoja : kuka muistaa pahviset kirjastokortit ja sen...

  • Viestiketjun aloittaja firequeen harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Mankat, joissa play-nappi lopulta pysy haarukalla (tai vastaavalla) paikallaan. Ja oltiin vaan tyytyväisiä :D
En lukenu koko ketjua, mutta varmasti on mainittu se jatkuva äänittämisvalmiustila... ja se kelaaminen ees taas... ja laulujen sanojen kirjottelu. Ei se ihme, että tartti lopulta haarukkaa siihen play-nappiin. :D
:D ja kasetit kulu puhki...
Joo, nauhat katkeili. Mutta onneks oli sentään teippiä sillonkin olemassa.

:D Muutamat nauhat teippaillu... Mitä nyt parit vouakset siinä haitannu. Sehän kuulu :D
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
radioista tuli mieleen että muistatteko ne härdellin..missä salovaara oli juontajana..niitä tehtiin vissiin 2kasettia vai kolme..kauheeta teknoa ja niin tyhmiä juttuja että huh. mutta silloin ne oli mielettömiä
Oi minusta Salovaaran härdelli oli ihana, voe mahoton paekka :D
Juu ja myöhemmin tuli se Heinähässäkkä.Hiukan Härdellin tapanen kanssa :) Ilmeisestri joku kesän juttu silloin.

 
Tanja
Telkkarin Hittimittari...ja se kammottavan jännittävä "V"-sarja...!!!

Muistaako kukaan sen Kirkkiksen lorun vielä..."vasta pesty puhdas selkä.."...olix se joku pitempikin liirum laarum, vai pettääkö kovalevy :D??!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistaako kukaan mikä oli se puhelinnro johon soitettiin ja joka oli niinkuin noi nykyiset chätit? :wave:
Sieltä tuli mm. kotibileisiin soitettua "poikia", kun meno kävi tylsäksi (18v. sitten). :ashamed: :D
Nythän mä itse muistinkin sen.. se oli 059. :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/059
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Telkkarin Hittimittari...ja se kammottavan jännittävä "V"-sarja...!!!

Muistaako kukaan sen Kirkkiksen lorun vielä..."vasta pesty puhdas selkä.."...olix se joku pitempikin liirum laarum, vai pettääkö kovalevy :D??!!
Vasta pesty puhdas selkä, kuka siihen viimeks koski likaisilla sormillaan? EN minä ainakaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Telkkarin Hittimittari...ja se kammottavan jännittävä "V"-sarja...!!!

Muistaako kukaan sen Kirkkiksen lorun vielä..."vasta pesty puhdas selkä.."...olix se joku pitempikin liirum laarum, vai pettääkö kovalevy :D??!!
Vasta pesty puhdas selkä, kuka siihen viimeks koski likaisilla sormillaan? EN minä ainakaan!
Me hoettiin näin:
Vasta pesty puhdas rotta, rexonalla raikastettu, kuka siihen viimeks koski likaisella sormellaan?
 
Tanja
Oi, kiitti Finttu!! Kakarana tuli hypeltyä hyppynarulla "oulua", missä piti tehdä niitä temppuja, esim. neljä piti hyppiä pyörimällä.... Ja ne hollannikkaat, puukkarit, jotka pisti nilkat ikävästi muljahtelemaan ;)...

LevyRAATO ja Virtanen J. sekä Pirkko Liimatukka :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Oi, kiitti Finttu!! Kakarana tuli hypeltyä hyppynarulla "oulua", missä piti tehdä niitä temppuja, esim. neljä piti hyppiä pyörimällä.... Ja ne hollannikkaat, puukkarit, jotka pisti nilkat ikävästi muljahtelemaan ;)...

LevyRAATO ja Virtanen J. sekä Pirkko Liimatukka :D
Juu, ykkönen oli "lukko" tai piti juosta läpi.
Kakkonen oli 2 "tavallista".
Kolmonen oli yhdellä jalalla.
Nelonen oli just toi neljään suuntaan.
Vitonen oli 4 tavallista ja "lukko".
Kutonen oli kaks tavallista, kaks oltiin pois sieltä narulta ja taas kaks takasin sinne narulle.
Seiska pyörittiin.
kasia ja ysiä en muista, mut kymppi piti kiertää ne pyörittäjät aina kahdella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Oi, kiitti Finttu!! Kakarana tuli hypeltyä hyppynarulla "oulua", missä piti tehdä niitä temppuja, esim. neljä piti hyppiä pyörimällä.... Ja ne hollannikkaat, puukkarit, jotka pisti nilkat ikävästi muljahtelemaan ;)...

LevyRAATO ja Virtanen J. sekä Pirkko Liimatukka :D
Juu, ykkönen oli "lukko" tai piti juosta läpi.
Kakkonen oli 2 "tavallista".
Kolmonen oli yhdellä jalalla.
Nelonen oli just toi neljään suuntaan.
Vitonen oli 4 tavallista ja "lukko".
Kutonen oli kaks tavallista, kaks oltiin pois sieltä narulta ja taas kaks takasin sinne narulle.
Seiska pyörittiin.
kasia ja ysiä en muista, mut kymppi piti kiertää ne pyörittäjät aina kahdella.
Jossain kohti tultiin "väärältä" suunnalta, ja jossain astuttiin lopuksi narun päälle... Monia versioitahan näistä on. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistaako kukaan mikä oli se puhelinnro johon soitettiin ja joka oli niinkuin noi nykyiset chätit? :wave:
Sieltä tuli mm. kotibileisiin soitettua "poikia", kun meno kävi tylsäksi (18v. sitten). :ashamed: :D
Nythän mä itse muistinkin sen.. se oli 059. :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/059
Voi jestas juu! Me kavereiden kans soiteltiin aina "linjoille" :LOL:
 
"Muistaako kukaan sen Kirkkiksen lorun vielä..."vasta pesty puhdas selkä.."...olix se joku pitempikin liirum laarum, vai pettääkö kovalevy "

Meillä meni näin:'Vasta pesty puhdas selkä,ympyrä ja rasti,kuka siihen viimeks koski,likaisella sormellaan'.Ensin pyyhittiin selkää käellä,sitte piirrettiin ympyrä ja rasti ja sitte joku koski sitä sormella ^^
 
Joku puhu oikeasta tyylistä twistata.Minä(ja minun ikätoverini) twistattiin 1999-2000-vuosina ja ideana oli että twist-narun molemmissa päissä oli ihmiset ja ne 3 kertaa vaihto asentoo niin,että se oli mahollisimman sokkeloinen ja sitte piti sen vuorossa olleen päästä siitä ilman,että koskee narruun.Sitte jos koski,niin joutu toiseen päähän narusta...
Oliko tämä se oikea tyyli,vai oonko minäkin näitä nykyajan pentuja,jotka ei tiiä,miten oikeesti twistattaan ;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
muistaako kukaan sitä musaohjelmaa mitä mikko alatalo juonsi? siellä tuli jos mitä, varsinkin lambadaa yhdessä vaiheessa :LOL: entäs raptori :p voi taivas... eikö kukaan muu oo soitellu pilareita? :saint:

paljon on ollu tuttuja juttuja tässä ketjussa, oi niitä aikoja :D
Eikö se ohjelma ollut Jukeboxi? Ja perustui oikeasti jukeboxeissa eniten soitettuihin biiseihin...? Siellä soi ainakin Kikka (se video missä Kikalla on pinkki asu ja melkein pudottaa toppinsa) ja Clifters ja Queen...

 
Sampo on p:stä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maapallokerho SYPissä
Olin postipankin kultapossukerhossa 3-vuotiaasta alkaen. 18-vuotiaana menin kysymään 2000 markkaa lainaa auton ostoon - ei herunut - vaihdoin pankkia syppiin josta herui enemmänkin ja sain ostettua kunnon auton.
 
namm
se limppari oli afri cola, eikä agri cola, kuten joku väitti :D

ne ihanankamalat hajuvedet, Fii/ Faa vai mikä? punaisessa pullossa oli punatukkainen nainen etiketissä ja sinisessä pullossa oli vaaleatukkainen...

 
**
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
muistaako kukaan sitä musaohjelmaa mitä mikko alatalo juonsi? siellä tuli jos mitä, varsinkin lambadaa yhdessä vaiheessa :LOL: entäs raptori :p voi taivas... eikö kukaan muu oo soitellu pilareita? :saint:

paljon on ollu tuttuja juttuja tässä ketjussa, oi niitä aikoja :D
Eikö se ohjelma ollut Jukeboxi? Ja perustui oikeasti jukeboxeissa eniten soitettuihin biiseihin...? Siellä soi ainakin Kikka (se video missä Kikalla on pinkki asu ja melkein pudottaa toppinsa) ja Clifters ja Queen...
http://www.youtube.com/watch?v=Hn9UxNHvfoo
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja namm:
se limppari oli afri cola, eikä agri cola, kuten joku väitti :D

ne ihanankamalat hajuvedet, Fii/ Faa vai mikä? punaisessa pullossa oli punatukkainen nainen etiketissä ja sinisessä pullossa oli vaaleatukkainen...
ei ne olleet fiitä vaan jotain muuta, en kyllä muista nimee. Mut fii oli eri. Mulla oli mustaa fiitä.
 

Yhteistyössä