Muita joiden mies ei halua seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja ainut?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
joo et ole, täälä kohtalotoveri. miestä ei kiinnosta ennenkun vauvakilot on pois..
hmmmm,,mites asiat kuten rakastan tuollaisena kun olet? No meillä joskus "keskusteltaessa" mies sanoi että syy on siinä kun mä olen kuvottava :D , ja tää on kestänny 17vuotta ja mä olen kyllä ollu varsin ok kuosissa suurimman ajan (nyt vähä lipunnu) ja tiedän että olis ollu moni muu kiinnsotunnu ja saanu muiltakin kun baaritiskin humalaisilta lähentelyita yms.
Mun on pakko sulta kysyä, että miten tsemppaat itsees tollasessa tilanteessa? Onko teillä riitoja asian tiimoilta?
Musta tommonen on tosi kurjasti sanottu :(
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
joo et ole, täälä kohtalotoveri. miestä ei kiinnosta ennenkun vauvakilot on pois..
hmmmm,,mites asiat kuten rakastan tuollaisena kun olet? No meillä joskus "keskusteltaessa" mies sanoi että syy on siinä kun mä olen kuvottava :D , ja tää on kestänny 17vuotta ja mä olen kyllä ollu varsin ok kuosissa suurimman ajan (nyt vähä lipunnu) ja tiedän että olis ollu moni muu kiinnsotunnu ja saanu muiltakin kun baaritiskin humalaisilta lähentelyita yms.
niiden kiinnostuneiden ei tarvikaan katsella sua 24/7. voivat vaan panna kerran tai pari ja vaihtaa seuraavaan "kiinnostuspisteiden keräilijään". kuvottavuus voi olla muutakin kuin 10 kiloa ylimääräistä rasvaa..
 
Me too
Syy, olen liian lihava ja vartaloni on kammottava. Aiheesta keskusteltiin eilen ja näin kertoi.
Painan 78/168 perusnorsu siis enkä mikään maailman suurin matami.
Mutta omapa on syyni kun lihosin ...enkä siis enää kelpaa.
 
saana
Lisään vielä: meidän "alamäki" alkoi toisen lapsen synnyttyä. Vauvalla oli eka koliikki ja sen jälkeen oli muuten vaan huono nukkumaan (heräili n. 7-10 kertaa/yö ). Ja kun jaloissa pyöri vielä 2-vuotias esikoinen, niin kaikki vähä energia meni lapsiin ja kodin pyörittämiseen. Nykyään molemmat lapset nukkuvat hyvin (kuopus on jo 1,5 v. ), mutta suhde ei oo enää palautunut siihen missä ennen oli. Tullaan hyvin toimeen ja tykätään toisistamme, mutta läheisyys on poissa. Asiaa ei anakaan paranna se, ettei meillä ole ketään, jota vois pyytää joskus lapsenvahdiksi, että saatais joskus aikaa olla ihan kahdestaan. Mutta ehkä sitten joskus eläkeiässä...
 
jihuu
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja jihuu:
viimeisimmät seksi kokemukset: 2008 kerran ja 2009 syksyllä kerran. (paksuks molemmilla kerroilla)
Hahaa mulla on kanssa 2 nuorinta sellasia kerta ja raskaana! on ollu muuten erittäin iso ylläri kummatkin. Yleensä kaikki sanoo että ei ole mahollista mutta biologia on biologiaa, ei se tarvi kun kerran
juu, samoja kommentteja kuullut. toinen on "ettekste osaa käyttää ehläisyä" :LOL: joo osataan muttei ehditty :LOL: :LOL: ihania lapsia kyllä...
 
grey
Alkuperäinen kirjoittaja Katse peiliin:
Taidatte olla melkosia rantautuneita ryhävalaita ja pirttihirmuja, kun ei miehet "jaksa" edes panna teitä. Huhhuh. Seksikästä ja haluttavaa naista jaksaa panna vaikka viikon valvomisen jälkeen.
Näin minäkin olen monesti ajatellut ja katsellut peiliin useastikin tässä asiassa. Jopa tehnyt jotain sekä psyykkisen että fyysisen olemukseni eteen. Mutta olen nykyään toista mieltä. Vika voi olla myös miehessä. Seuraavaksi selvitetään hänen ongelmansa. Mutta hiljaa hyvä tulee.
 
kolmen lapsen äiti
Muakin on mies haukkunut lihavaksi, ja joo eihän raskaudet ole mikään syy lihoa, mutta mikää syy hänellä on minua arvostella kun ei itsekään ole nuoruusvuosien kuosissa
 
ap
meillä mies oli työttömänä 4kk eli sai nukkua ihan vapaasti eli ei voi olla väsynyt.Minussa ei kuulemma vikaa ole.Nykyään raskaassa työssä joten ymmärrän väsymyksen mutta oli tässä 4kk aikaa eikä silloinkaan kiinnostunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villi Visio:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
joo et ole, täälä kohtalotoveri. miestä ei kiinnosta ennenkun vauvakilot on pois..
hmmmm,,mites asiat kuten rakastan tuollaisena kun olet? No meillä joskus "keskusteltaessa" mies sanoi että syy on siinä kun mä olen kuvottava :D , ja tää on kestänny 17vuotta ja mä olen kyllä ollu varsin ok kuosissa suurimman ajan (nyt vähä lipunnu) ja tiedän että olis ollu moni muu kiinnsotunnu ja saanu muiltakin kun baaritiskin humalaisilta lähentelyita yms.
Mun on pakko sulta kysyä, että miten tsemppaat itsees tollasessa tilanteessa? Onko teillä riitoja asian tiimoilta?
Musta tommonen on tosi kurjasti sanottu :(
Mä seison lujasti sen takana että no jollein kelpaa! lähes neuroottiseksi jupinaksi saakka. Mä olen ollu aina mies valtasilla työpaikoilla ja alalla jossa on sellasta leikkimielistä flirttiä. Ihan harmitonta mutta mulle tulee hvyä mieli kun joku sanoo jotain nätisti aina sillon tällön. Mulla on paljon miespuolisiaKAVEREITA jotka muistaa aina sillon tällön sanoo vaikka että kylläpä olet taas nätti yms.yms. Mä olin jo jossain vaiheessa oikeesti huolissani tosta miehestä kun törmäsin artikkeliin jossain lehessä että mies meni haluttomuuden takia lääkäriin ja sillä olikin joku hormoni härö kivessyövän takia. Vuosia tilanteessa olleena ei oikeesti enää huoleta. Mä olen jo niin tympääntynny että mä olisin ihan iloisesti yllättynny jos löytys bordellin kuitti housujen taskussa. Ei se voi olla tervettä miehelle olla vuosia ilman!
 
oisko noin
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Juu, tuttua touhua. Etenkään kotona miestä ei kiinnosta seksi. Oltiin joulun aikaan viikko reissussa ja sielä oli seksiä melkein joka päivä, mutta kun kotiin tultiin, niin oltaisko kerran tai kaks sen jälkeen sekstailtu. Ilmeisesti mun maha makkarat ei miestä kotona viehätä.
tarvitko vinkin vai keksitkö itse? ehkäpä jotain muutosta/virikkeitä siihen normaaliseksiin olis hyvä saada. jos vuodesta toiseen pannaan samassa asennossa ja samassa kohtaa sänkyä, aina lauantaina loton ja jokerin jälkeen, joka kerta saa kuulla "tuu sitten äkkiä ettei lapset herää ja mäki pääsen nukkumaan", nainen makaa hiljaa lahnana.. niin VOIHAN se jossain vaiheessa alkaa kyllästyttään.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Katse peiliin:
Taidatte olla melkosia rantautuneita ryhävalaita ja pirttihirmuja, kun ei miehet "jaksa" edes panna teitä. Huhhuh. Seksikästä ja haluttavaa naista jaksaa panna vaikka viikon valvomisen jälkeen.
v*ttu sentään!! Nämä naiset varmasti tuijottavat peiliin ja syyttävät itseään. Ap etsi vastausta siihen miksi miestä ei haluta, kai siihen nyt jotain muutakin syitä voi olla kuin vaimon mahamakkarat?

Tiedän kyllä että minullakin olisi vientiä mutta meillä on myös kotona tämä sama ongelma. Miestä ei kiinnosta.
Haluaa kyllä halailla ja pussailla, ei halua erota ja muuten menee kivasti mutta seksiä meillä ei ole.

Onko kellään asiaan valottavaa näkökulmaa?
 
Täällä yksi "saamaton" lisää.
Raskausviikkoja nyt 20..esikoisen kanssa ei tätä ongelmaa ilmennyt. Kaikki raskauskilot edellisestäkin katosivat ja yhtä hyvässä kunnossa olen kuin 1,5vuotta sitten. Ihmetyttää kovasti??? Mitä pitäis tehdä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti:
Muakin on mies haukkunut lihavaksi, ja joo eihän raskaudet ole mikään syy lihoa, mutta mikää syy hänellä on minua arvostella kun ei itsekään ole nuoruusvuosien kuosissa
Meillä on ainakin mihelle kertynny pakki ja se on hyvää vauhtia kaljuuntumassa joten mä en ota enää sen sanomisia minään,,,
 
grey
Ei se voi olla tervettä miehelle olla vuosia ilman![/quote]

Tätä minäkin ihmettelen![/quote]

Siis tän ihmettelyn piti viitata Afrikannorsun kommenttiin. Ei onnistunut lainaus.
 
miumiu
Joo tää on tosi hankalaa kun itse on viriili..ja koen olevani hoikka ja hyvän näköinen,mutta tuntuu että raskauden jälkeen mies näke eminussa vaan äidin! EN tiedä kuinka kauan tätä jatkuu ja kuinka kauan jaksan...muuten kyllä miestäni rakastan! olen jopa miettinyt pahimpina hetkinä että kävisin vieraissa...ja olen miettinyt että käyköhän mieheni koska ei kotona seksi nappaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Villi Visio:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
joo et ole, täälä kohtalotoveri. miestä ei kiinnosta ennenkun vauvakilot on pois..
hmmmm,,mites asiat kuten rakastan tuollaisena kun olet? No meillä joskus "keskusteltaessa" mies sanoi että syy on siinä kun mä olen kuvottava :D , ja tää on kestänny 17vuotta ja mä olen kyllä ollu varsin ok kuosissa suurimman ajan (nyt vähä lipunnu) ja tiedän että olis ollu moni muu kiinnsotunnu ja saanu muiltakin kun baaritiskin humalaisilta lähentelyita yms.
Mun on pakko sulta kysyä, että miten tsemppaat itsees tollasessa tilanteessa? Onko teillä riitoja asian tiimoilta?
Musta tommonen on tosi kurjasti sanottu :(
Mä seison lujasti sen takana että no jollein kelpaa! lähes neuroottiseksi jupinaksi saakka. Mä olen ollu aina mies valtasilla työpaikoilla ja alalla jossa on sellasta leikkimielistä flirttiä. Ihan harmitonta mutta mulle tulee hvyä mieli kun joku sanoo jotain nätisti aina sillon tällön. Mulla on paljon miespuolisiaKAVEREITA jotka muistaa aina sillon tällön sanoo vaikka että kylläpä olet taas nätti yms.yms. Mä olin jo jossain vaiheessa oikeesti huolissani tosta miehestä kun törmäsin artikkeliin jossain lehessä että mies meni haluttomuuden takia lääkäriin ja sillä olikin joku hormoni härö kivessyövän takia. Vuosia tilanteessa olleena ei oikeesti enää huoleta. Mä olen jo niin tympääntynny että mä olisin ihan iloisesti yllättynny jos löytys bordellin kuitti housujen taskussa. Ei se voi olla tervettä miehelle olla vuosia ilman!
Voi ei..kuulostaa tosi kurjalta kyllä |O
Onneksi saat pienellä flirtillä piristystä.. vaikka kai se nyt mukavampi ois flirttailla oman miehen kanssa.
Harmittaa että sulla on tommonen mies! (sori jos surkuttelen liikaa ja alkaa ärsyttää :hug: )
 
pisteet kotiin
kaikilla naisilla on vientiä! aina! aina löytyy joku joka haluaa munansa työntää naiseen oli tämä millainen tahansa. mutta se työntely hyvin usein jää siihen yhteen kertaan. jatkuva vienti yhden ja saman miehen suunnalta on eri asia kuin vienti puutteessa olevien peräkammarin poikien tai panopisteitä kaveriporukan kesken keräävien pelimiesten suunnalta.
että muistakaa tämä, kun vakuuttelette itsellenne olevanne vielä haluttu..
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja oisko noin:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Juu, tuttua touhua. Etenkään kotona miestä ei kiinnosta seksi. Oltiin joulun aikaan viikko reissussa ja sielä oli seksiä melkein joka päivä, mutta kun kotiin tultiin, niin oltaisko kerran tai kaks sen jälkeen sekstailtu. Ilmeisesti mun maha makkarat ei miestä kotona viehätä.
tarvitko vinkin vai keksitkö itse? ehkäpä jotain muutosta/virikkeitä siihen normaaliseksiin olis hyvä saada. jos vuodesta toiseen pannaan samassa asennossa ja samassa kohtaa sänkyä, aina lauantaina loton ja jokerin jälkeen, joka kerta saa kuulla "tuu sitten äkkiä ettei lapset herää ja mäki pääsen nukkumaan", nainen makaa hiljaa lahnana.. niin VOIHAN se jossain vaiheessa alkaa kyllästyttään.
Kun oliskin noin. Mies on jumittunut kaavoihin. Lapsia ei vielä ole, seksi ei ikinä ole ollut "lauantai-iltana saunan jälkeen" ja olen koittanut kehitellä jotain uutta makkariin, mutta mies ei lämpene. Mies ei tee ikinä aloitetta, jos seksiä on, se on minun toimesta. Enkä todellakaan sano että "tuu nopeesti". Mun ei tarvi, kun mies tekee sen ihan ilman kehotusta. Nyt kun kirjoitti ja luki tämän asian, niin voiskohan seksin vähyys johtua tosiaan siittä, että miestä vähän hävettää, kun tosiaan tulee niin nopeesti.. Ja tämä siis on mulle vähän seksiä, koska ollaan oltu pari vuotta yhdessä, eikä niitä lapsia vielä ole.
 
Te olette siis tehneet kaikkenne, eikä mies siltikään halua, niinkö? Onko oikeasti miehiä, jotka eivät halua vaimoaan jos vaimo laittautuu vähän, laittaa jotain seksikästä päälleen ja tekee jotain, mistä mies todella pitää?
 

Yhteistyössä