Muita joiden mies ei halua seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja ainut?
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti:
Muakin on mies haukkunut lihavaksi, ja joo eihän raskaudet ole mikään syy lihoa, mutta mikää syy hänellä on minua arvostella kun ei itsekään ole nuoruusvuosien kuosissa
Meillä on ainakin mihelle kertynny pakki ja se on hyvää vauhtia kaljuuntumassa joten mä en ota enää sen sanomisia minään,,,
Onko sun miehes ollut koskaan kovin halukas?

Jokin ongelmahan sillä on... Onko erektiossa häikkää? Tai jotain ongelmia seksuaali-identiteetissä?

Meidän suvussa eräs keski-ikäinen perheenisä tuli muutama vuosi sitten kaapista ja on nykyään keski-ikäinen nainen. Noh, en tarkoita, että sun miehesi olisi transseksuaali, mutta kaikkea voi tapahtua.
 
minä
Aikoinaan luin jostain lehdestä, että miehet voivat kärsiä hormoonihäiriöistä ihan niin kuin naisetkin, josta seuraa haluttomuutta.
Ja myös miehillä on näitä itsetunto ongelmia, heidän suoritusta tai ulkonäköä kun vähänkin negatiivisesti kommentoi, loukkaantuvat sydänjuuriaan myöten, eivätkä sen jälkeen ole enää halukkaita seksiin...
Siis jotain tämän tapaista siinä lehdessä luki !
 
kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja pisteet kotiin:
kaikilla naisilla on vientiä! aina! aina löytyy joku joka haluaa munansa työntää naiseen oli tämä millainen tahansa. mutta se työntely hyvin usein jää siihen yhteen kertaan. jatkuva vienti yhden ja saman miehen suunnalta on eri asia kuin vienti puutteessa olevien peräkammarin poikien tai panopisteitä kaveriporukan kesken keräävien pelimiesten suunnalta.
että muistakaa tämä, kun vakuuttelette itsellenne olevanne vielä haluttu..
KIITOS TÄSTÄ. TOIVOTTAVASTI NAUTIT SIITÄ ETTÄ SAIT TUHOTTUA YHDEN OMANARVONTUNNON. SAIT MINUT ITKEMÄÄN.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Te olette siis tehneet kaikkenne, eikä mies siltikään halua, niinkö? Onko oikeasti miehiä, jotka eivät halua vaimoaan jos vaimo laittautuu vähän, laittaa jotain seksikästä päälleen ja tekee jotain, mistä mies todella pitää?
No kyllä on oikeasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Te olette siis tehneet kaikkenne, eikä mies siltikään halua, niinkö? Onko oikeasti miehiä, jotka eivät halua vaimoaan jos vaimo laittautuu vähän, laittaa jotain seksikästä päälleen ja tekee jotain, mistä mies todella pitää?
No kyllä on oikeasti.
Niinpä... Ei auta korsetit ei mikään :(
 
mh
Tähän ketjuun on eksynyt joku v**tuileva mies, siitä ei kannata mieltään pahoittaa. Täytyy miehellä olla jonkin verran oma lehmä ojassa, että näin provosoituu aiheesta.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Aikoinaan luin jostain lehdestä, että miehet voivat kärsiä hormoonihäiriöistä ihan niin kuin naisetkin, josta seuraa haluttomuutta.
Ja myös miehillä on näitä itsetunto ongelmia, heidän suoritusta tai ulkonäköä kun vähänkin negatiivisesti kommentoi, loukkaantuvat sydänjuuriaan myöten, eivätkä sen jälkeen ole enää halukkaita seksiin...
Siis jotain tämän tapaista siinä lehdessä luki !
Kun nyt tarkemmin mietin olen kyllä leikilläni piikitellyt mieheni ulkonäköseikkoja useammin kuin kerran. Ei siis mitään pahaa ja itse hän on ne aloittanut ja olemme nauraneet. Mutta kun tarkemmin mietin hän on saattanut odottaa kehuja ym. ja minä olen vain pistänyt vitsiksi.

Taitaa olla niin että tämä tyttö rupeaa kehumaan ja ylistämään josko sillä olisi vaikutusta..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Te olette siis tehneet kaikkenne, eikä mies siltikään halua, niinkö? Onko oikeasti miehiä, jotka eivät halua vaimoaan jos vaimo laittautuu vähän, laittaa jotain seksikästä päälleen ja tekee jotain, mistä mies todella pitää?
No kyllä on oikeasti.
Uskaltaisiko miehenne sanoa, jos jossain seksiin liittyvässä olisi parantamisen varaa? Siis ilman, että otatte nokkiinne. Jos seksistä nauttii, niin sitä myös haluaa, uskoisin näin.
 
mm
meillä juontaa juurensa siihen kun olin pahoinvoiva alkuraskaudessa ja yritin sanoo miehelle et suihin en nyt kyl pysty ottaa, no se niin vonkas ja otin ja oksensin..vaikka syykin oli hyvä niin menis mullakin maku jos mies nuolis mua ja sit oksentais..mut siitä alko ongelmat ja nyt ollaan oltu ilman yli vuosi, ja nyt ne vauvakilot on syynä..mies kyl lupas antaa kun oon laihduttanu nää ylimääräset 10 kiloo mut vähän jänskättää miten enää onnistuu kun on jo oppinu olee ilman..mä oon kans miettiny et ei voi mun mies olla yli vuotta ilman mut ei oo ainaka kiinni jääny pettämisestä..
 
mie
Minä elin pitkään seksitömässä liitossa, seksiä oli ehkä 1-2 kertaa vuodessa, pisin väli tais olla 2 vuotta. Miehellä todettiin myöhemmin kilpirauhasen vajaatoiminta ja kun sai siihen lääkityksen niin on ruvennut taas seksi kiinnostamaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pisteet kotiin:
kaikilla naisilla on vientiä! aina! aina löytyy joku joka haluaa munansa työntää naiseen oli tämä millainen tahansa. mutta se työntely hyvin usein jää siihen yhteen kertaan. jatkuva vienti yhden ja saman miehen suunnalta on eri asia kuin vienti puutteessa olevien peräkammarin poikien tai panopisteitä kaveriporukan kesken keräävien pelimiesten suunnalta.
että muistakaa tämä, kun vakuuttelette itsellenne olevanne vielä haluttu..
Mistäs tähän nyt jotkut peräkammarin pojat tai pelimiehet pistejahdissa tupsahti? Miehellä voi olla haluttomuutta vaikka vaimo olis mikä missi. Ja minähän voi vakuutella itselleni vaikka olevani lentokykyinen jos se mun päivän pelastaa. Vastaavasti voi olla joku täyden kympin nainen jota kuka tahansa veisi vaikka vihille voi itse uskoa olevansa ihan petoeläin. Ei luulis sun napoaa rassaavan mitä kukakin itsestään ajattelee! ja mitäpä jos on joku oikeesti valtava ja ruma mutta sen mies palvoo sitä ja ei saa tarpeekseen, mitäs vikaa niissä sun mielestä on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Te olette siis tehneet kaikkenne, eikä mies siltikään halua, niinkö? Onko oikeasti miehiä, jotka eivät halua vaimoaan jos vaimo laittautuu vähän, laittaa jotain seksikästä päälleen ja tekee jotain, mistä mies todella pitää?
No kyllä on oikeasti.
Samalla linjalla. Kaikkea maa ja meren välistä on tehty ja ei innostu niin ei innostu. KOnehuone toimii mutta henkilöstö ei ole paikalla,,,
 
mies
Minulla on halut häipyneet. Ei ole enää edes aamuseisokkia, eikä illalla sänkyyn mennessä tule edes seksi mieleen niinkuin aiemmin. Syytä en tosiaan tiedä. Kaikkeen kyllästyy... Epäilen, että juomavesi on myrkytetty!
 
ap
Mun mieheni uskaltaa sanoa jos joku seksissä mättää.Uskaltaa sanoa jos haluaisi jotai erilaisempaa seksiä mutta hän haluaa vain perinteistä ja sitäkin harvoin itse olen kokeilevampi osapuoli.
 
kyssäri
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Minulla on halut häipyneet. Ei ole enää edes aamuseisokkia, eikä illalla sänkyyn mennessä tule edes seksi mieleen niinkuin aiemmin. Syytä en tosiaan tiedä. Kaikkeen kyllästyy... Epäilen, että juomavesi on myrkytetty!
Paljonkos sulla on ikää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mieheni uskaltaa sanoa jos joku seksissä mättää.Uskaltaa sanoa jos haluaisi jotai erilaisempaa seksiä mutta hän haluaa vain perinteistä ja sitäkin harvoin itse olen kokeilevampi osapuoli.
Meillä myös on niin että miestä ei kiinnosta oikeen mikään, muu kun perinteinen hydraulinen osasto. Sit meillä on yks tuttava pari ketkä on tosi aktiivisia ja kertoilevat naureskellen että kävivät alan liikkeestä ostaa jotain kivaa viikon lopuksi. Meillä mies sano että luoja miten sairaalta kuulostaa. Ja on kuulemma epänormaalia pitkässä suhteessa harrastaa säännöllistä seksiä,,,
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Minulla on halut häipyneet. Ei ole enää edes aamuseisokkia, eikä illalla sänkyyn mennessä tule edes seksi mieleen niinkuin aiemmin. Syytä en tosiaan tiedä. Kaikkeen kyllästyy... Epäilen, että juomavesi on myrkytetty!
Paljonkos sulla on ikää?
Ikää on 33v. Ei vaimo mikää läski ole mutta ei aivan timmikään. Eikä ole koskaan ollut aloitteellinen. Ehkä olen juuri siihen kyllästynyt, en ole haluttava.
 
kkds
Mitä mieltä olette siitä jos jätän mieheni seksin puutteen takia? Minulla on niin kovat halut että joskus jopa käveleminen on inhottavaa. En halua pettää enkä elää selibaatissa. En myöskään haluaisi rikkoa perhettämme enkä jättää hyvää miestä joka on minun paras ystävä.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja kkds:
Mitä mieltä olette siitä jos jätän mieheni seksin puutteen takia? Minulla on niin kovat halut että joskus jopa käveleminen on inhottavaa. En halua pettää enkä elää selibaatissa. En myöskään haluaisi rikkoa perhettämme enkä jättää hyvää miestä joka on minun paras ystävä.
Eikö semmonen dildo riitä. Hinkkaa sillä niin saat juuri sellaista kuin haluat.
 
tietoo on
Alkuperäinen kirjoittaja TMN79:
Idea: Keräännytään yhteen ja pidetään mielenosoitus pihtaavia miehiä vastaan!!!!
luuletteko tosiaan että mies on ilman.. käy vieraissa ihan varmasti.. mistä ne tulee ne naimisas olevat miehet jotka käy "päiväkahvil "... ja niitä on paljo...
 

Yhteistyössä