muita, keille kelpaisi seksi vaikka päivittäin?

ja kuinka usein todellisuudessa saatte?

toi mun ukonrähjä antaa vaan pari kertaa viikossa, kun on olevinaan niin väsynyt. |O

no, kyllähän ymmärrän että raskas työ vie mehut, mutta silti. oon niin kateellinen kaikille naisille, keiden miehet katselee sillä silmällä päivittäin.. :/
 
Mulle kelpaisi päivittäin mutta saan harvoin,tänä vuonna neljä kertaa ollut seksiä,että se siitä!! Itsetuntoa ei enää ole juuri tuon takia ja epäilyjä pää täynnä. Ja minä joudun herätä lapsen kanssa edelleen 4 kertaa yössä ja mies väittää olevansa väsynyt,jep!!
 
Mä yritin viikonloppuna saada petipainia aikaiSEKSI ja itse asiassa lauantaina näytti jo lupaavalta, mut eihän siitä mitään tullu...
Tää uros harrastaisi seksiä halujen puolesta useasti vuorokaudessa.
Puoliso on harvoin hyvää tulee mielellä :headwall:
 
kaksipiippuinen juttu...
sain aikoinaan neitsyeen muijaksi, ja kun hän pääsi kalun makuun, niin sitä olisi sitten pitänyt jokainen päivä jyystää tuntitolkulla, piti kuulemma saada kadotettu aika ja kokemus jotenkin kompensoitua....nukkumaan mennessäkin aina piti tulla niinkuin syliin ja kalu sinne...eihän se siellä pitkään pysynyt....alussa se jotenkin menetteli, mutta kyllä siinä aikaa myöten tuli äitiä ikävä....no, nykyään riittää pari kolme kertaa viikossa, pyhäpäivinä sitten pikkuisen lisäekstraa....jotenkin se hyvä maku pitäisi säilyttää...liika on aina liikaa..
 
lähes tulkoon päivittäin meillä harrastetaan seksiä.
Ihan sen mukaan tietysti miten kumpaistakin haluttaa, onneksi useimmiten halut menee hyvin yhteen eikä kumpikaan joudu puutteessa elämään ;)
 
siis sitähän voisi harrastaa 24h/7 jos olisi mahdollisuus periaatteessa ja ilman mitään rajoja mutta kun ei niin ei hirveät rajat toisella eikä tohdo kuin 1kerran kuussa tai kahdessa joskus käy mielessä etsiä irstas salarakas jonka kanssa pyöriä kuin mitkäkin ilman estoja tehdä mitä vain mutta elämä on eikä sellaista salarakasta ole vielä keksitty joka yhtä (hullu) kuin itse joten oma käsi ja mielikuvitus kovassa käytössä :p
 
Mulle kelpaa, mutta tasan ei mee onnen lahjat, ku äijä on duunis ja sit hoitaa illan poikaa, et ei kyl ihan joka päivä saa. Paitsi ku äijäl on vapaapäivät niin sit taas homma pelittää. Mut kyllä ennen pojan saapumista maailmaan sain päivittäin melkein, joskin mä kyllä jaksan väsyneenäkin :LOL:
 
:wave: Musta tulee ihan kamala, jos en saa tarpeeksi. Välillä itteäänkin hävettää. Mutta onneksi on ymmärtäväinen ja kykenevä mies. Jos räyhään sille, niin se yleensä tyynesti toteaa, että: "Sua ei ole näköjään taaskaan pantu riittävästi." :D Kyllä kerran päivässä kuuluu jo ihmisoikeuksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja karamellielli:
:wave: Musta tulee ihan kamala, jos en saa tarpeeksi. Välillä itteäänkin hävettää. Mutta onneksi on ymmärtäväinen ja kykenevä mies. Jos räyhään sille, niin se yleensä tyynesti toteaa, että: "Sua ei ole näköjään taaskaan pantu riittävästi." :D Kyllä kerran päivässä kuuluu jo ihmisoikeuksiin.
:LOL: :LOL: meillä isännällä sama homma.. ja vielä joku ihmettelee miksi saan kiukunpurkauksia jostain tyhjästä maitopurkista joka jätetty tiskipöydälle...

jos ei aamulla toinen herätä ennen töihin lähtöä ja viettele niin sitten se on illalla.. tai heti kun töistä pääsee.. mutta tosi tosi harvoin on päiviä jolloin ei olisi mitään..
kaikkea uutta kun kokeilee silloin tällöin niin pysyy maku makuuhuoneessa!!

Olen siis 100% tyytyväinen! :heart: :heart: :p
 
Mulle kelpais päivittäin. Mutta saan sitä 2-3 kertaa viikossa. Joskus rajaan sen vaan yhteen kertaan viikossa, koska parempaa se on harvemmin. Kiva nähdä toinen yltiökiihottuneena. Sekä itsekin olen silloin kiihottuneempi kun olen hieman puutteessa. Seksi on silloin niin rajua ja alkukantaista ja turhat estot on pois.
 
Tällä hetkellä sellanen jännä tilanne, että itseä haluttaa ihan koko ajan, johtunee raskaudesta.
Mies ei tästä tilasta oikein lämpee :(
Mut kai se on pitkässä parisuhteessa niin, että tasan ei käy useinkaan halut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja karamellielli:
:wave: Musta tulee ihan kamala, jos en saa tarpeeksi. Välillä itteäänkin hävettää. Mutta onneksi on ymmärtäväinen ja kykenevä mies. Jos räyhään sille, niin se yleensä tyynesti toteaa, että: "Sua ei ole näköjään taaskaan pantu riittävästi." :D Kyllä kerran päivässä kuuluu jo ihmisoikeuksiin.
Ja mun mies se aina jaksaa vaan ihmetellä, että miks oon niin kiukkunen...! Minkähän ihmeen takia...? Meillä jos mies jaksaa kerran kuussa, niin hyvä. Mulle ei toi riitä alkuunkaan...! :headwall:
 
Cepeteus
Vaan kun on tullut ikää, niin ei enää vaimo ole innostunut kuin 2 krt kuussa. Usein katselen kateellisena nuoria äitejä ja naisia, kun tiedän heillä menevän hyvin siinä suhteessa. Haaveilen vielä löytäväni nuoremman vähälle huomiolle jäänyt ja halullinen kuitenkin. Pääsis uudestaan nauttimaan kunnolla halukkaan ja nauttijan kanssa... huhhhh
 

Yhteistyössä