Mulla on ovela suunnitelma, johon tartten vähän neuvoja ;)

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja "vieras", 05.08.2012.

1. "vieras"

"vieras" Vieras

Sait kuin saitkin tämän ujutettua ketjuun TAAS :D

2. "vieras"

"vieras" Vieras

[QUOTE="vieras";26839229]Miten aiot saada miehen mielenkiinnon ja huomion säilymään sinne viiden kuukauden päähän?[/QUOTE]
    Näin. Se on ihan sama kuinka upea on, kun se ensikiinnostus on hävinnyt.

3. J-Annika

J-Annika Jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.02.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä :) Ei nyt ihan kosintaa, mutta melkeinpä heti tiedettiin että mennään naimisiin.

4. lol

lol Vieras

No onpas suunnitelmat, huoh. Mäkin aion 10 vuoden päästä pokata yhen ukon, mut pitää eka valmistautua.

5. "vieras"

"vieras" Vieras

tuohon miehen huomioon tms, niin itse pudotin -11 kg , ja aikaa meni noin 3 kk. lääkkeenä ihan samat syömiset kuin aina ennenkin, mutta pienempiä annoskokoja, ja ihan vähän tarkastelua hiilareiden kanssa - ei oikeasti ees paljoo tarvinu niitä tuijotella - liikuntaa sitten tietenkin riittävästi, eli 3 krt vko zumba, ...se riitti.Nyt olen haluamissani mitoissa ja siirryn keskittymään lisä-kiinteytymiseen, lisään ohjelmaan vielä yhden lihaskuntotunnin ja 2 kahvakuulatuntia per viikko.niin, ja ruokavalion olen siis pitänyt enemmänkin proteiini-painotteisena. kellä mikäkin, mulla toimi tämä. tsemppiä sulle siihen viimeiseen taistoon ;)

6. dfghjkl

dfghjkl Vieras

Mee useamman kerran viikossa salille ja uimaan. Sit käyt tunnin kävelylenkin päivittäin. Toimii!

7. "jäämies"

"jäämies" Vieras

Tsemppiä! Kun motivaatio on kohdallaan niin tulet onnistumaan varmasti. Mies ei edes tiedä mikä häneen iski, kun olet valmis :)

Jaa tämä sivu