Mullakin on tylsää, muistaako joku minusta jotain :D

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
Turha pelätä jos et tee mitään kummallisia tempauksia.

Mä oon ollut enempi tai vähempi täällä jo kymmenisen vuotta, enkä usko kenenkään muistavan musta mitään erityistä :D
muistan minä, tosin en nyt tiedä,ovatko ne mitenkään ns, erityisiä asioita, sellaisia palstamittakaavan mukaan erityisiä.

=) pikemminkin ns. tavallisia arkisia asioita, joita olet joissan ketjussa kertonut. Ja terveitä jalat maassa mielipiteitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lentokala
kfkfkf
Ja siis lähinnä pelottaa se, että joku tunnistaa mut jostain jutusta ja alkaa stalkkailemaan että mitä kirjoitan :/

Harmaana oli niin helppo vähän muuntaa lasten ikää tms pientä, ettei tule tunnistetuksi :)

ja kukaan ei voinut yhdistää mihinkään toiseen kirjoittamaani juttuun, ja tunnistaa sitäkautta, kuten nyt mustana voi tehdä..

Mut eipä tänne mitään sellaista kirjoittele mitä ei IRL voisi kertoa tutuille.
 
Sinusta kfkfkf muistan sen, että olit samaan aikaan ketjussa, jossa pohdittiin sitä mihin suuntaan se nainen mahtoikaan pyöriä. Jossain muussakin ketjussa muistan meidän olleen yhtäaikaa. Mitään paljastavaa, tai sellaista, joka olisi herätellyt uinuvan ( hyvin uinuvan ) palstastalkkerin minussa en muista.
 
kfkfkf
Joo, ehkä tuollaisissa oon kärkäs, missä tiedän olevani oikeassa, kuten se pyörivä nainen mitä jotkut väitti että se on tehty suuntaa vaihtavaksi :D

Kyllä tällä palstalla muistaa ihmiset, mutta mä muistan ainakin niin, että tuo on mukava, tuo on väittelijä, tuo on inhottava jne.. En mä muista mitään yksittäisiä asioita, ellei ne sit just liity johonkin josta on paljon keskusteltu
 
Muistuu :)
Olet käsittämättömän huono kokki ja leipoja. Paistaa yksinkertaisuus taustalta, koska välillä kysyt ketjuista jotain päivänselviä asioita, ja niihin ei edes tarvi olla kokemusta.
 
kfkfkf
Mut silti kokkaan ja leivon paljon :D kaikkee pitää yrittää, vaikkei osaiskaan :p

Joskus onnistuu ja joskus ei :D Onneks on tällainen yrittäväinen, ei muuten varmaan syötäis meidän huushollissa mitään :D Keittokirja käytössä aika usein :D joskus ei vaan tajuu ;)
 

Yhteistyössä