Mun yks kaveri ihmettelee miksi meille ei saa tulla...

no joo
Koko mun palstailun ajan mitä Milanna sun juttuja lukenut, niin ainahan sä olet töitä tehnyt, etkä ole pelännyt yrittää. Se on hienoa.

En voi sietää sitä, että kuitenkin aina sulle joku nillittää raha-asioistasi.

Toivottavasti tämä unelmasi nyt toteutuu, olet ansainnut sen kyllä :)
 
"nelli"
Ja ihan vertailun vuoksi sinä itse olet valmis rehellisesti kertomaan samat asiat itsestäsi, eikö?
Voin mä kertoa, vaikka mulla ei olekaan kyllä mitään oikaistavaa palstapersoonaani liitettävissä mielikuvissa.

Tienasin perheellemme nettona palkkatöistä:

Heinäkuussa n. 2300e
Kesäkuussa n. 3100e
Toukokuussa n. 2500e.

n. tarkoittaa tässä niitä kymppejä ja senttejä päälle, joita en muista.
 
Koko mun palstailun ajan mitä Milanna sun juttuja lukenut, niin ainahan sä olet töitä tehnyt, etkä ole pelännyt yrittää. Se on hienoa.

En voi sietää sitä, että kuitenkin aina sulle joku nillittää raha-asioistasi.

Toivottavasti tämä unelmasi nyt toteutuu, olet ansainnut sen kyllä :)
Toivottavasti olen ansainnut mun yhtä unelma :). Se on sellainen ura mitä pitkään jo haavellut ja nyt pikkasen jotain näyttöä jo on, mutta iloitsea vielä ei saa todellakin, voi tapahtua ihan mitä vain. Toisalta on mulla kuitenkin vielä yks yritys joka minulle jää ja joka on lisäys mun unelmaan, sekä oma tuote joka keksinyt miehen kanssa, ehkä kuulosta hauskalta, mutta pitäiis katsoa äitiysloman jälkeen kun ajattelin edes 1kk olla lomalla, niin onko aika myös että voi oman tuotteen laittaa etenpäin ja kannattako edes sekin kokeilla.
 
"nelli"
No päättä sitten vaikka itse, myyn yhtä yritystä pois koska ei ole aika pyörittää tämä ja se on kaikist sellainen joka ei tuo paljon verrattuna, mitä tulee muista yrityksistä. Jos noin kiinnosta niin ei muuta kun netistä etsimään vaikka sen firman liikevaihdot mitä ajattelin myydä pois vaikka jopa se olisi elättänyt minua. Mutta monta rauta tullessa kun on ja tavoite erilailainen tällä hetkellä.
Ei sun ole mikään pakko niitä kertoa, se vaan on tehokkain tapa lopettaa tuo rahakysely kun lyö faktat tiskiin. Mutta jokainen tekee niinkuin itse tykkää.

Ei mua kiinnosta sun rahat/miehen rahat/muiden rahat sen vertaa että rupeisin jotain firmoja googlailemaan.
Onnea yrityksellesi-sillesi. :)
 
[QUOTE="nelli";30165942]Ei sun ole mikään pakko niitä kertoa, se vaan on tehokkain tapa lopettaa tuo rahakysely kun lyö faktat tiskiin. Mutta jokainen tekee niinkuin itse tykkää.

Ei mua kiinnosta sun rahat/miehen rahat/muiden rahat sen vertaa että rupeisin jotain firmoja googlailemaan.
Onnea yrityksellesi-sillesi. :)[/QUOTE]

En kuitenkin ymmärrä, mikä tarkoitus on kysyä täälläkin sellaista? Mitä mun palkka tuloilla joku tekee? Miksi pitäisi heti perään laittaa omia tuloja? Haluat siis sanoa että olet jotenkin parempi ihminen? Vaikka ei vielä hajuakaan mun tuloista? Tavalliset perus tulot sinulla on, mitä varmasti joka pienikin yrittäjä itselle tienaa tai muu työssä käyvä ihminen.
 
Minä en ihmettele.
Jos sä livenäkin jatkuvasti kehuskelet ostaneesi sitä ja tätä ja mainostat hankintojasi (vaikket hinnoista puhuisikaan), niin eipä yllätä että kerjäläisiä pyörii nurkissa. Oma moka, oppisit sinäkin joskus olemaan lörpöttelemättä kaikista ostoksistasi.
 

Yhteistyössä