Mutsy vai Phil & Ted's vauvalle ja taaperolle??

Mulla on Phil & Tedsit ja olen ollu todella tyytyväinen,en oo vielä huomannu haittapuoleksi ettei ole hirveetä jousitusta,noissa on kuitenkin isot ilmapyörät ja 3 tukipistettä tekee noista helpot käsitellä kun toi etupyörä on liikkuva jos niin haluaa.
 
NOi P&T on ihanat,ei kokemusta kyllä ole.
Mulla nuorimmilla on ikäeroa 1 v 10 kk ja meillä oli vanhat tuplarattaat käytössä.Ja hyvä ettei kauheesti tuhlattu rattaisiin sillä ekana vuonna käytettiin jonkun verran mut kun nuorempi alkoi olla liki 1 niin repi siskoa ja yritti tuttiaan laittaa siskolle,pyöri ja hyöri...
Aika vähällä käytöllä oli nuo.
Melkein kaksilla mentiin,mies lykki toisia ja mä toisia.

Peräkkäiset oli kaksosten kanssa käytössä ja ne oli tosi raskaat lykkiä kun oon lyhyt.
Mut muuten ne olis varmaan olleet ok,sillä olis saaneet erikseen istumaan,vauva olis nukkunut rauhassa ja isompi katellut rauhassa menoa.

Mä ehkä liputtaisin peräkkäisten puolesta,P&T:n rattaat vähän näyttää oudoilta mut voi olla toimivia.
Se vauva alkakopassa vaan arveluttaa...Pölyt tms.
 
Meillä phil&tedsit ja tyytyväisiä ollaan oltu. Ikäeroa muksuilla n. 2,5 vuotta. Aika kovassa käytössä ovat, kun ei asuta missään taajamassa aurattujen katujen äärelllä vaan ihan voisi sanoa, että äärioloissa on nämä kulkupelit meillä testattu :) . Vauva joka makoilee siellä alla, on jousituksen puutteesta huolimatta tavallaan "jousitetulla alustalla" koska se osa ikäänkuin liikkuu töyssyissä eli ei ole sillä lailla ihan rungossa kiinni. Suosittelen kyllä lämpimästi, älyttömän kätevät!
 
Nyt en ihan saanut kiinni kata sun pointtia tuosta "pölyt-kohdasta". Meillä ainakin on sellainen läpinäkyvä muoviosa siihen eteen, eli ei sinne mitään pölyjä mene. Ja koska useimmilla on vauva siellä alla joko kantokopassa tai makuupussissa, niin ei myös sieltä sisaruksen jaloista pääse mitään pölyjä sitä kautta, koska sekin aukko on tukossa. Jos taas tarkoitat sitä alempana istuvaa, niin samalla lailla kai sinne menee pölyjä kuin tavan rattaissakin. Koska jos verrataan tavan rattaisiin, niin päällä istuva istuu ikään kuin vähän korkeammalla ja alempana istuva vähän matalammalla. Selostinkohan jotenkin tosi sekavasti... :whistle:
 

Yhteistyössä