Myyjä otti meiltä autokärryt pois, oliko teistä Ok käytöstä?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
Valita ihmeessä!
Ap, LO-PE-TA JO!
Anteeksi, että pilaan joulusi, mutten ole ap.
Olen sattumoisin työskennellyt asiakaspalvelutyössä kauan ja paljon ja tiedän sen, että kaikki palaute on ihan oikeasti äärimmäisen tärkeää! Miten sitä muuten osaa muuntautua mahdollisimman hyväksi aspaksi? Ei mitenkään...
Itsehän siis yleensä annan kaikesta poikkeavasta palvelusta palautetta, oli se sitten hyvää tai huonoa. Eli huonosta palvelusta huomautus ja hyvästä kiitos.
 
"ellu"
Mä luulen että toi eräs on nyt se myyjä joka pelkää pomon moitteita ja yrittää kaikin tavoin saada ap:n luopumaan valituksesta.
Mutta jos joku tulisi meiltä vaatimaan jotain kärryjä pois, niin luulisin varmaan olevani piilokamerassa. Kuulostaa meinaan niin uskomattomalta vaikka niissä kärryissä olisi ollut 6-vuotias.
Ja voin tunnustaa, meillä on ollut niissä kärryissä samaan aikaan 2- ja 3-vuotias eikä ketään haitannu ;)
 
Skila
Ehdottomasti tekisin valituksen. Pöyristyttävä tilanne, olisin hyvinkin saattanut kävellä lapsen kanssa ulos kaupasta ja jättänyt ostokset myyjälle. Ja tämän olisin tehnyt kauppiaalle selväksi reklamaatiolla.
 

Yhteistyössä