Nähty Lidilin paistopisteellä

"Mie"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29796963:
katoppas seuraavalla kerralla siitä pullonpalautuspisteen vierestä. paikallisessa ainaki on.
Joo, ja kun tarttuu siihen koriin mitä 100 muuta on kantanu ennen sitä hetkeä niin eipä taida ollakätöset enää puhtaat. Haloo!
 
[QUOTE="Mie";29797416]Joo, ja kun tarttuu siihen koriin mitä 100 muuta on kantanu ennen sitä hetkeä niin eipä taida ollakätöset enää puhtaat. Haloo![/QUOTE]

liittyy asiaan, miten?
mihin ihmeen koreihin sun nyt pitää tarttua.
haloo.
 
"Mie"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29797419:
liittyy asiaan, miten?
mihin ihmeen koreihin sun nyt pitää tarttua.
haloo.
:D
Ei taida sullakaan säteellä? :D
No ostoskori tai ostoskärry. Eihän ne kädensijat ole puhtaita. Eikä ole ne ottimet siinä luukussakaan mikä pitää avata että saa ne herkut sieltä kaapista. Kakki pinnat ovat likaisia, siitä pitää lähteä. Siksi kun ne pinnat on mahdotonta pitää puhtaana on keksitty pihdit että ei tarvii käsin koskea niihin herkkuihin kuin vasta sitten kotona kun omat näpit on pesty.

Enkä nyt tarkoita että pitäisi olla vainoharhainen mutta on hyvä tietää tosiasiat niin on helppo toimia oikein ja välttää turhaa sairastumista. Sekä itse että perheenjäsenet.
 
Lunatic
[QUOTE="Mie";29797408]Nomutta herranan aika, kylläkai ammattikokit osaa käsihygienian?
Ja kädet on puhtaat tasan sen aikaa kun pesun jälkeen koskevat yhtäkin pintaa, tavaraa, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.
Jos seuraat niin usein kyllä esim kalaa käsiteltäessä on ne hanskat kokeillakin. Eikä niitä tylsiä käsienpesu ottoja kyllä lopulliseen ohjelmaan laiteta vaa leikataan pois. Ei taida olla kovin kiinnostavaa katsojille. Eiköhän se ole muutenkin niin että kuvaukset on jotain ihan muuta kuin se ravintolatyö että ei kai sitä telkkarikokkausta voi ihan verrata kuitenkaan.[/QUOTE]

En muista minkä asian takia tässä nyt vängätään, mutta pointtini oli se, että jos lidlin paistopiste saa ihmisen kananlihalle, niin entäpäs kaikki muut leivonnaiset ja ruuat, kyllä niissäkin on käsi voinut käydä.
 
"LaMamanMorbid"
Näitähän voi miettiä maailman tappiin näitä hygienia-asioita, mut kyllä mä väitän, et melko harvinaista on saada joku kuolemantauti karkkilaarin nameista tai mummojen käpälöimistä pullista. Voidaanhan me vouhkata, mut miettikää mikä bakteeri leviää ja miten ja kuinka kauan pysyy elossa saatikka tartuttamiskelpoisena...ja ei, en tiedä itse, mut joku kutina mul on siitä et ihan pelkällä olemassaololla ei mikään pöpö sairastuta.....
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä en ajattele huoltsikoilla vessanpönttöjen bakteerisuutta tai paistopisteiden pullien lähmäisyyttä enkä mieti ravintolassa että onko se kokki räkinyt meidän annokseen.

Syynä se, että lähes jokainen meidän flunssa tai mahatauti on ollut jäljitettävissä (en nyt syyllisiä jahtaa, mutta taudin alkuperää tulee aina mietittyä) johonkin meidän tuttuihin, päiväkotiin tai koululuokkaan jne. ja siinä on siis ollut kyläily tai lasten leikki ts. varsinainen kanssakäyminen ollut. Ehkä yhdestä mahataudista ihmettelen jälkikäteen että mistä sekin tuli.

Ja siis itse kyllä käytän paistopisteissä niitä pihtejä, pesen käsiäni jne.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Mie";29797444]:D
Ei taida sullakaan säteellä? :D
No ostoskori tai ostoskärry. Eihän ne kädensijat ole puhtaita. Eikä ole ne ottimet siinä luukussakaan mikä pitää avata että saa ne herkut sieltä kaapista. Kakki pinnat ovat likaisia, siitä pitää lähteä. Siksi kun ne pinnat on mahdotonta pitää puhtaana on keksitty pihdit että ei tarvii käsin koskea niihin herkkuihin kuin vasta sitten kotona kun omat näpit on pesty.

Enkä nyt tarkoita että pitäisi olla vainoharhainen mutta on hyvä tietää tosiasiat niin on helppo toimia oikein ja välttää turhaa sairastumista. Sekä itse että perheenjäsenet.[/QUOTE]

säteilee sen verran että ei ole mitään hysteeristä pöpökammoa.
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
vie ras
Mä en edes ajattele tuollaisia asioita! Hyvillä mielin ostan ja syön mitä haluan, enkä koskaan ole saanut mitään ruokamyrkytystä tms. En välitä yleisistä vessoista vaan käyn niissä, jos on hätä. Viimeeksi mulla oli mahatauti 13 vuotta sitten. En kyllä ole muutenkaan kipeä. Ulkomailla matkustellessa syön ihan mitä satun haluamaan ja hyvää on :)

Enkä koskaan pese käsiä kotiintullessa, ei ollut tapana lapsuudenkodissakaan. Ihmeen hysteerisiä ihmiset kyllä on!
 
yyyh
Mä näin ihan omin silmin kun yksi vanhempi mies otti maustekurkkuja kädellänsä sieltä kurkkupöntöstä. Eipä ole sen jälkeen tullut niitä kurkkuja osteltua eikä kyllä irtopunajuuriakaan vaikka harvempi kai niitä käsin menee ronkkimaan.
 
vieraas
Lattialle tippuneet karkit nostetaan varmasti takaisin laariin.[/QUOT juu ja rvintolassa pihvit nostetaan lautaselle jos ovat tippuneet lattialle. voi ku tietäsiit mitä kaikekea tapahtuu sä et vois elä msisään. Entä elintarviketehtaat, olen olut yhdessä töissä ja Voisin kertoa vaikka mitä mut en viitti
Täh? Olet ollut töissäkin joskus vai?
 
vieraas
Olen kans itse nähnyt, kun mummelit puristeli niitä leipiä et onko tuoreita. Jos ostan niitä niin otan sieltä takaa ja vain aamulla ostan niitä. En iltapäivällä. Jos otan yhden jotain niin otan sen sinne pussiin suoraan. Pihteihin en koske.
 
"Mie"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29797552:
säteilee sen verran että ei ole mitään hysteeristä pöpökammoa.
Just, just.
Sinä kuulut varmaan niihin joka ihmettelee että mistä se mahatauti nyt taas tuli :D

Niinkuin kirjoitin niin on hyvä tietää asioista niin ei tarvii olla hysteerinen, eikä tarvii myöskään sairastaa :)
 
vi eras
[QUOTE="Mie";29797917]Just, just.
Sinä kuulut varmaan niihin joka ihmettelee että mistä se mahatauti nyt taas tuli :D

Niinkuin kirjoitin niin on hyvä tietää asioista niin ei tarvii olla hysteerinen, eikä tarvii myöskään sairastaa :)[/QUOTE]

Mulla ei ole pöpökammoa eikä mahatautiakaan. Eikä muitakaan tauteja. On ilmeisesti päässyt vastustuskyky kehittymään sen verran hyväksi : D

Ei tarvitse sairastaa, kun ei ole hysteerinen eikä välitä moisista pikkuseikoista.
 
"Mie"
Mulla ei ole pöpökammoa eikä mahatautiakaan. Eikä muitakaan tauteja. On ilmeisesti päässyt vastustuskyky kehittymään sen verran hyväksi : D

Ei tarvitse sairastaa, kun ei ole hysteerinen eikä välitä moisista pikkuseikoista.
Juu, juu ihan miten vaan haluat :)

Ihmeellisesti otat vaan kokoajan tuon hyteerisyyden ja pöpökammon kokoajan esille :D Eihän se tieto ojaan kaada, siihen olen luottanut ja kas, kun tiedonhaku lisääntyy kokoajan niin sitä saattaa vahingossa joskus viisastua ;)
 
Myönnän, otan sen Ciabattan ilman pihtejä. En halua käyttää sitä lattian kautta nääs. Eikä ole tapana räpeltää huvikseen tuotteita.

Tehkääs tästä asiasta isompi ongelma, niin pian evira pitää huolen että Lidl joutuu sulkemaan koko palvelun.
 
Tarkottaako tämä nyt meitä, jotka uskalletaan ostaa paistopisteen tuotteita? Kakkaa?
Tarkoitan näitä jotka eivät pese koskaan käsiään ellei niissä ole näkyvää likaa. Ja kakkaa niissä käsissä aivan varmasti on kerta niitä ei koskaan pestä ja kosketaan joka paikkaa. Mikään ei ole niin likaista kuin raha, en voisi kuvitella syöväni käsillä joilla on käsitellyt rahaa. Ihkuu ku joku pultsari oksennus paska käsillä on niitä hiplannu ja muutaman kerran olen saanut verisen kolikon. :mad: Näillä käsillä sitte syödää ja kosketaan toisten ruokia..nou thanks
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Mie";29797917]Just, just.
Sinä kuulut varmaan niihin joka ihmettelee että mistä se mahatauti nyt taas tuli :D

Niinkuin kirjoitin niin on hyvä tietää asioista niin ei tarvii olla hysteerinen, eikä tarvii myöskään sairastaa :)[/QUOTE]

en sairasta ja tietämisen tasolla olet jäänyt kauas taakse.
 
Lunatic
Tarkoitan näitä jotka eivät pese koskaan käsiään ellei niissä ole näkyvää likaa. Ja kakkaa niissä käsissä aivan varmasti on kerta niitä ei koskaan pestä ja kosketaan joka paikkaa. Mikään ei ole niin likaista kuin raha, en voisi kuvitella syöväni käsillä joilla on käsitellyt rahaa. Ihkuu ku joku pultsari oksennus paska käsillä on niitä hiplannu ja muutaman kerran olen saanut verisen kolikon. :mad: Näillä käsillä sitte syödää ja kosketaan toisten ruokia..nou thanks

Niin liittyykö tämä nyt lidlin paistopisteeseen vai ei? En minä ainakaan ajattele kolikoita ja paskahuusseja kun nappaan siitä tuoretta pullaa tai leipää pussiin.
 

Yhteistyössä