Näin kaveri kommentoi tytön nimeä, ku kerroin mitä nimiä ollaan suunniteltu!

  • Viestiketjun aloittaja Musta mahankasvattaja
  • Ensimmäinen viesti
Musta mahankasvattaja
Kysyin mielipidettä ja kaveri sanoi suoraan, että en ikinä laittas lapselleni noin kamalaa nimeä. Ihan varmasti lasta kiusataan nimen takia. Kyllä teidän pitää ajatella lastaki ja laittaa joku kunnon nimi ym. oli äkäinen ja piti mulle aikamoisen puhuttelun. En suuttunut ku itse mielipidettä kysyin, mutta ihmettelen miksi niin jyrkästi tuomitsi. Oon vieläkin vähän pyörällä päästä.

Mielipiteitä?
 
haukankatse
Tylyä tekstiä. Mä en ilmaisis kantaani noin suoraan, tuollaisesta saa niin helposti v**umaisen ämmän maineen. Sanoisin jotenkin paremmilla sanoilla ettei välttämättä ole paras mahdollinen nimi.

Mutta en tosiaan keksi miks jostain nimestä noin kamalan jyrkkä kanta pitää ottaa.
 
Itse sain myös samanlaisia kommentteja useilta ihmisiltä jos kysyin mielipidettä!!! |O :kieh:
Nyt tulee vain kehuja kauniista nimestä !!! :heart:
Mutta jos kysyy mielipidettä niin kannattaa olla valmis kaiken laisiin vastauksiin!!!
Itse en ole koskaan mieltäni loukannut!!! Ei kuulu muille!!! :)
Kaikilla on erilainen nimi maku kaiken lisäksi!!!
 
Oliko se sitten hyvin erikoinen nimi? Tietty jos mielipidettä kysyy, niin voihan sen sanoa, eikä valehdella tarvitse, mutta ainahan sen voi vähän asiallisemmin muotoilla. Itse en ole paljon muilta mielipiteitä kysellyt, koska kaikki vaan ei tykkää samoista, ja turhaan tulee paha mieli helposti sekä kysyjälle että vastaajalle.
 
Musta mahankasvattaja
Tyttö Aava Anniina ja poika Miio tai Miika Matias. Haukkui vain tytön nimen, pojan nimi on kuulemma ok.
Mihin ihmeeseen mun níkki hävis? mulla ei ainakaan näy lähettäjässä mitään muuta ku vierailija. Mahtaakohan nytkään näkyä.
 

Yhteistyössä