Näin kaveri kommentoi tytön nimeä, ku kerroin mitä nimiä ollaan suunniteltu!

  • Viestiketjun aloittaja Musta mahankasvattaja
  • Ensimmäinen viesti
Musta mahankasvattaja
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Musta mahankasvattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
nättejä nimiä molemmat. minkä nimisiä lapsia kaverillas on?
Voinhan mä kertoakin, ku eivät oo mitkään erikoiset. Ne on Janika, Jessika ja Joakim.
no sanon suoraan että kyllä noi sun valitseman nimet kauniimpia ovat kuin nämä kaverisi lapsien nimet
En mäkään kaverini lasten nimistä hirveästi tykkää, mutta en kuitenkaan oo ikinä haukkunu ja arvostellu rumasti niitä.
 
vieras79
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
En minä ainakaan saa nyt äkkiä päähäni mitään pilkkanimeä noista, minkä vuoksi kiusattaisiin tms... Mun mielestä Aava on kaunis nimi!

myös minun mielestä kauniit nimet...Ja tosiaan saa keksimällä keksiä pilkka nimiä,ja sitä paitsi kaikist nimistä saa jonkun väännettyä jos haluu.
Mun likan nimi on viivi ja joku keksi siitä viivan,itse olen sanonut että mitäs äitin kiivi,pieni karvainen hetelmä ja tytön isi sanoo likkaa seiskakutoseks koska roomalaisilla numeroilla se on se.
Tais kaveris haluu sen nimen omalle tytölleen joskus antaa....

 
Lunatic
Hyvä nimi se on toi Aava. Tais kaveris olla kateellinen, kun omilla lapsilla on mauttomat "lähiönimet". :D

Mä sain kuulla serkkuni ja sen miehen suusta noita samoja puheita, kun kuulivat ensi kertaa tyttöni nimen. Kuulemma kiusataan ym.potaskaa. Eipä ole tähän mennessä kiusattu, tavallinen vanha suomalainen nimi.
Kehuja on saanut pelkästään.

Joillekin ei mikään kelpaa. B)
 
samahomma
Kerroin kaverille että vauvasta tulee xxxx noh hän sanoi "eikä, älkää laittako sitä varmasti kiusataan". Ja mainitakoon että kyseessä siis tuiki tavallinen nimi. Kiusaamista varmasti keksitään ihan muusta kuin nimistä.
 
mul myös sanottii
Mulle sit taas kaveri sanoi, et ihan mustalaisen nimi ja nauroi. Nimi siis Miska ja se myös tuli...enkä kyl tiedä yhtään sen nimistä mustalaista...ja mitä siitä sitten.
 
Mä oon kans aatellu Aavaa mahdollisen seuraavan nimeksi joskus. Se on kiva nimi.

Mutta Anniinasta en tykkää, johtuu ihan vaan siitä, että mulle tulee aina mieleen angiina. :ashamed:

Aava Anniina kuitenkin sopii hyvin yhteen.
 
Musta on ajattelematonta ja törkeätä kaverilta tyrmätä nimiehdotus. Mielipiteensä voi myös ilmoittaa nätistikkin eikä heti sanoa, että ompa hirveä nimi tms. Kaitpa jokainen vanhempi valitsee lapselleen maailman kauneimman nimen(ainakin omastaan mielestään). Katoin myös kerran ihmeissäni ystävääni, kun hän tyrmäsi törkeästi yhden yhteisen tuttumme nimivalinnan (tämä ystävämme ei vielä odottanut vaan kertoi, että jos saa tytön joskus niin nimi voisi olla se ja se...) Minusta nimi oli ihan nätti!
 
mirkku
puistossa oli eilen lapset joista tyttö oli Aava ja poika Ukko. Jotenkin ne kuulosti kummallisilta. Aavasta tuli mieleen aava ulappa tai haava tai aave tai.. mutta kukin laittaa mistä tykkää itse.:)
 
böö
Jos lasta kiusataan nimen takia, siihen on saatu vaikutteet kotoa! Ei lapsi osaa arvostella toisen nimiä tai vaatteita, ellei ole kotona kuullut jonkinlaista kommentointia toisten nimistä tai ulkonäöstä.
Jos kotona on opetettu, että erilaisuus on rikkaus ja kaikkien nimet on yhtä hyviä, niin ei sellaisista asioista kiusata.
Mutta tuon kaverisi lapset saattavat lastasi kiusatakin, kun ovat äitinsä kuulleet sanovan, miten kamala nimi Aava on!
 
makuasija
Aava on hieman erilainen, mutta kaunis nimi. Toisaalta, se on myös muotia nyt. Niinkuin oli Tiina ja Riikka silloin kun mä synnyin.

Sitten tuo Anniina. Kaunis nimi, mutta mun mielestä ei sovi Aavan kanssa... Nauratti kun luin että taas jonkun toisen mielestä sopii... Eli ei voitane kiistellä kun on makuasia. Mutta se miksi ne ei mun mielestä passaa, niin on se että ne on jotenkin niiin eri tyylisiä/tyyppisiä.

Laita hei se Aava ja sitten siihen joku toinen nimi ja kolmanneksi se Anniina niin tulee tosi kaunis nimi!
 

Yhteistyössä