Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Voi sentään täällä on nyt niin jännät paikat Anssukalla ja Mymosalla...
Ajattelitko mymosa uudestaan testaa jollain raskaustestillä?
Niin ja edelleen miten sulla ois ovis jo nyt ihan kierron alussa, en kyllä usko siihen. Olihan toi sun kierto viimeks venähtäny verraten edelliseen, joten jos sulla olikin jotkut vale menkat :)
Tuut Anssukka sitten heti kertoo jos saat plussan testiin...

Ittellä kp.14 ja ei hymyilly digi vieläkään, mutta mielestäni viiva siellä sisällä vahvistumaan päin :)
Niin ja edelleen oon saanu oltuu ilman lääkettä, rasvaa vaan menee enempi.

Mites marrasmasun suunnitelma?
 
mymosa
tuskin pystyn olee testaamatta, tilasin meinaa lisää r-testejä :D Joillakinhan on ovis alkukierrossa, olihan eilen jo kp7.. kohta vois kyllä testata r-testillä kun niitä vielä 2 on tuolla..
 
mymosa
Tänne en viiti enää kuvasaastetta laittaa, laitoin jo tuonne muihin ketjuihin tän päivän tulosta.. jos jotain kiinnostaa.. Myös vertailut eilisestä ja tän päivän r-testistä..
 
mymosa
Punasenrusehtava limainen vuoto alkoi kera alamahan jomotuksen.. huomenna soitan neuvolaan, mutta miten mä saan tän hätäsen luontoni malttamaan sen odotuksen, kun tuskin huomiselle saan mitään gyne aikaa.. :( :(

Miks piti olla niin v*tun tyhmä ja testata jollain r-testillä!! muuten luulisin, että nyt on vaan joku ovis..
 
Mun loistavat odotan huomiseen ennen kuin testaan - suunnitelmat kestivät just niin pitkään, kunnes mies tuli töistä ja antoi mulle raskaustestin käteen. Samantien vessaan ja odottamaan: kuulkaahan, kuudes yk toden sanoi, minä olen raskaana :heart:
 
Anssukalle super mega onnittelut!!
Mikäs oli Tän kierron salaisuus?

Tsemppiä mymosalle toivon parasta :)

Täällä itsellä kp15 ja ei edelleenkään ovista, tässä kierrossa haen vaikka 10 pakettia lisää digejä kunhan tiedän tapahtuuko ovulaatio vai ei!
viimeks siis tikut loppu kp18 ku kierto oli 31 päivää, joten ei kai Se ennen Tota Tuu...
No tallettelut jatkuneet tasaseen joka toinen päivä :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea, onnea Ansukka! plussia ropisee :) Siirsin sut plussanneisiin, onko ok?

Mikä mymosa sun tilanne on?

emilia kyllä se sieltä tulee :)

Täällä harjoitukset aloitettu eilen ja mies sanoi, että lähteekin vasta ma aamuna, joten silloin on kp11 ja viimeinen tsaanssi :) Ovista alan bongaamaan su. (hieman paremmat fiilikset onnistumiseen)
 
Kiitos kovasti onnitteluista! Kyllä mut sai siirtää plussanneisiin, iiks! :D Jännittävää, vaikka jo neljännen kerran asialla! Tän kierron salat taisivat olla se tiukasti joka toinen päivä seksiä ja lantio ylös puuhastelujen jälkeen! Myös ilmeisesti hyvä tuuri!! Laskettu aika olis 8.10. :) Ja voisinpa kirjoitella coffeebreakille tässä lähiaikoina!

Kovasti plussatuulia teille jokaiselle ?

Ja Mymosa, toivottavasti tuo piinaava tilanne pian helpottaa ja selkiytyy! Kauheeta olla epätietoinen missä mennään!!! :(
 
mymosa
Ultrassa näkyi ruskuaispussi, ei muuta ja hcg oli 159 eli lääkärin mukaan korkea ja ok.. mutta tiistainahan se selvii nouseeko vai laskeeko.. ja uusinta ultraa sitten sen mukaan.
 
mymosa
Mietin vain tuossa, että mähän sain sillon 13.1 ne roskishaamut r-testiin.. ja r-testihän voi näyttää oviksen tosi haaleana haamuna.. kun lopetin oviksen testaamisen jo 6.1, mulla tuli sitten sitä klimppivuotoa, että oisko sittenkin ovis ollut 13.1.

Tai sitten mä vaan koetan rauhotella itteeni.. Mutta oli mitä oli, mä sentään olen tullut luomusti raskaaksi, kun viimeksi vasta lääkkeet auttoi.

Mutta jokaista mahan nippausta ja ilmakuplaa säikkyy, jokaisella vessakäynnillä oottaa että joko vuotaa loppuun..
 
Emilia, mä viihdyin ehkä jonkun vartin facebookkia selaillen :whistle: en tiedä onko sillä merkitystä, mutta tuskin haittaakaan! Tyyny vaan pepun alle, ja avot!

Tsemppiä kovasti mymosalle, toivottavasti pieni siellä jatkaa kasvuaan ja pääset siirtymään kans tuonne plussanneisiin!
 

Yhteistyössä