neuvolan soittoaika

Taaskaan ei ollut terkka soittoaikaan paikalla. On varmaan kolmas kerta, kun näin käy. Pitäisikö minun olla röyhkeä ja soittaa sille jonain muuna aikana? Mikä idea soittoajassa on, jos ei olla silloin paikalla?! Muuna aikana jos soittaa, häiritsee jonkun nvl-käyntiä, mikä olisi minusta epäreilua. Ärsyttää! Mitä ihmettä se täti puuhaa just silloin, kun sen pitäisi olla vastaamassa puhelimeen?!
 
soita pois
Kyllä ainakin mun neuvolakäynneillä on muutaman kerran joku soittanut eikä oo mua haitannut. Neuvolantätskä on kuunnellut asian, sanonut, että soita siihen ja siihen aikaan uudelleen, kun nyt on potilas eikä voi puhua mun kuullen toisen asioista tai siis ei voi ottaa tietoja koneelta, koska mä voisin sitten kuulla vaikka sotun tai jotain.. Mutta siis ei oo häirinnyt! Voithan sä sanoa, että anteeksi häiriö, mutta yritit puhelinaikana. Mun täti on ainakin rauhoitellut soittajan nopeasti ja luvannut, että varataan aika, kun soitat silloin ja silloin uudelleen.
 
meillä kans neuvolatäti on kahvilla aina soittoaikaan...ja sit muuten pitää puhelinta päällä ja vastailee muihin aikoihin... kokemusta ainakin aina silloin ku ite oon siel ni puhelin soi vähintään kerran ja yleensä sanoo että anteeks ja vastaa...mut ei sit vastaa soitto aikaan
 
äiti
jos rantakylän neuvolaan yritit Tiinalle, niin niillä on ongelmia vaihteen kanssa! mie soitin sille toiselle terkkarille ja jätti sit Tiinalle soittopyynön. En siis miekään päässy tiinalle suoraan läpi...
 
Mä soitan kyllä muunakin aikana kuin soittoaikana jos tärkeää asiaa on. Jos terkka ei pysty vastaamaan, sillä on nauhuri, johon voi jättää viestin ja se soittelee kotiin sit. Mutta aika usein meiän terkan on saanut kii soittoajan ulkopuolellakin.
 

Yhteistyössä