No arvaas paljon nää maksoi nyt ?

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
jos noi on oikeesti noi vanhoja keltainen toppa ja kevaritoppis niin :eek: hyvin on pidetty tai vähän käytetty... mua ei ollenkaan haitannut maksaa niistä sit 2 ja 1 euroa.. mutta kyllä siell oli hinnoiteltu osilla pöytiä paskasia ja läikkäsiä vaatteita 1eur ja enempi, mitä en ois edes myyntiin kehdannut laittaa :ashamed:.. että mulla oli säkää mukana ko noi löysin..
Se keltainen toppahaalari on ainakin sellaista laatua, ettei sitä saa millään menemään huonoksi :). Jos vertaa niihin nykyisiin äp-haalareihin, tuohan on pintamateriaaliltaankin ihan erilaista.
Mä ostin raskausaikoina (ekaa odottaessa lähinnä ) paljon juuri tuollaista käyttövaatetta kirppikseltä. Jotkut pyysi samasta haalarista 10 euroa, toinen 50 senttiä :D
 
No ÅBO...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja No ÅBO...:
Monestako turkulaisesta kirppikseltä löytää enää noin paljon hyvökuntoisialasten vaatteita tuohon hintaan??? En minä ainakaan...
Mä teen jatkuvasti löytöjä kirppikseltä. En tiedä, mitä äp:n vauvanvaatteet nykyään maksaa, koska mulla ei oo vauvoja, mutta meidän 110-116-senttiselle ostin mm. uudenveroisen Remun haalarin 4 eurolla, erittäin hyväkuntoisen Lassietecin eurolla, Elle-puseron 50 sentillä, Reimatecin hyväkuntoisen haalarin 5 ?, Hello Kitty- tunikan (kuin uusi) eurolla, yms.
Mistä? Mistä? kerro minullekin millä kirpparilla kantsii käydä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja No ÅBO...:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja No ÅBO...:
Monestako turkulaisesta kirppikseltä löytää enää noin paljon hyvökuntoisialasten vaatteita tuohon hintaan??? En minä ainakaan...
Mä teen jatkuvasti löytöjä kirppikseltä. En tiedä, mitä äp:n vauvanvaatteet nykyään maksaa, koska mulla ei oo vauvoja, mutta meidän 110-116-senttiselle ostin mm. uudenveroisen Remun haalarin 4 eurolla, erittäin hyväkuntoisen Lassietecin eurolla, Elle-puseron 50 sentillä, Reimatecin hyväkuntoisen haalarin 5 ?, Hello Kitty- tunikan (kuin uusi) eurolla, yms.
Mistä? Mistä? kerro minullekin millä kirpparilla kantsii käydä?
Haalarit Piispanristiltä (Real-kirppiskö se on), Kitty Eurokirppikseltä, Elle Linkkikirppikseltä. Myös Kaarinan kierrätyskeskuksen kirppis sekä Manhattanin Kirppis-center on sellaisia, mistä lähes aina jotain löytyy.
Ihan joka kerta ei tietenkään vastaavia aarteita löydä, mutta jotain kuitenkin. Mähän en periaatteestakaan maksa käytetystä vaatteesta paljoa :snotty:
Piispanristillä on joku uusikin kirppis kuulemma. Vaarallisen lähellä mieheni tulevaa työpaikkaa :xmas:
 

Yhteistyössä