No arvaas paljon nää maksoi nyt ?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Ei tosiaan mitään lumppuja, mä tuohon toiseen meinasinkin laittaa et ikinä en noista ois ees tuota hintaa maksanu ku kirpparilta saa ihan yhtä käypiä huomattavasti huokeemmalla.. No mutta mikäs siinä ku joillain on varaa, meillä ei.. :D

Ja vaikka olis varaakin, mä en nykyään raaski ostaa oikein mitään pienille lapsille uutena. Niin hyvää vaatetta saa käytettynä tosi edullisesti.
 
AAM
lisäksi ostin sit vielä pojalle pikkurekan ja kirppupelin sekä kolme kalle ankkaa miehelle :D (lehteä siis en pokettia), ne teki sit sen loput 4 euroa eli kokonaishinta oli se 14,10... tunnin kiertelylle..
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Nuo kelta-oranssiraitaiset potkarit oli viime vuoden (-08) äippäpakkauksessa. Siihen kuului body samaa sarjaa. Hyvää tavaraa olet löytänyt.
siellä oli hyvinhinnoitteleva myyjä, kiitos hänelle :flower: jonkä pöydällä / hyllyllä ajattelin huomennakin vierailla vielä uudelleen. Toivottavasti pitkän mietinnän tuloksena jättämäni potkarit on vielä siellä :p jäi tosiaan sitten tuon pakkauksen kamaa sinne rutkasti...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Nuo kelta-oranssiraitaiset potkarit oli viime vuoden (-08) äippäpakkauksessa. Siihen kuului body samaa sarjaa. Hyvää tavaraa olet löytänyt.
Ja noiden potkarien alla oleva vanupuku näyttää olevan kans äitiyspakkauksesta.
 
AAM
vihreäraitainen oli 80 c, keltaoranssiraitaiset 80 cent, kevyttoppa 1e, mekko vasurissa 1e, valkoinen villatakki 60c, kypärämyssy 20c, kengät 1e, beige setti 2e, toppapuku 2e, hanskat x2 oli 1e...
 
No ÅBO...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Muutama euro?

Nuo haalarit ainakin ovat todella monen vuoden takaisesta äitiyspakkauksesta, sekä toppapuku että vanupuku. Ostin esikoiselle tuon keltaisen haalarin aikoinaan 50 sentillä, vuonna 2003.
Monestako turkulaisesta kirppikseltä löytää enää noin paljon hyvökuntoisialasten vaatteita tuohon hintaan??? En minä ainakaan...
 
No ÅBO...
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
vihreäraitainen oli 80 c, keltaoranssiraitaiset 80 cent, kevyttoppa 1e, mekko vasurissa 1e, valkoinen villatakki 60c, kypärämyssy 20c, kengät 1e, beige setti 2e, toppapuku 2e, hanskat x2 oli 1e...
Hyvään hintaan löysit. Ei turuust enää löydä kun kiven alta. Kirppiksillä vastaavat vaatteet 3?/kpl ja varmasti löytyy reikiä ja porkkanatahroja myös vaatteesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja No ÅBO...:
Monestako turkulaisesta kirppikseltä löytää enää noin paljon hyvökuntoisialasten vaatteita tuohon hintaan??? En minä ainakaan...
Mä teen jatkuvasti löytöjä kirppikseltä. En tiedä, mitä äp:n vauvanvaatteet nykyään maksaa, koska mulla ei oo vauvoja, mutta meidän 110-116-senttiselle ostin mm. uudenveroisen Remun haalarin 4 eurolla, erittäin hyväkuntoisen Lassietecin eurolla, Elle-puseron 50 sentillä, Reimatecin hyväkuntoisen haalarin 5 ?, Hello Kitty- tunikan (kuin uusi) eurolla, yms.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Muutama euro?

Nuo haalarit ainakin ovat todella monen vuoden takaisesta äitiyspakkauksesta, sekä toppapuku että vanupuku. Ostin esikoiselle tuon keltaisen haalarin aikoinaan 50 sentillä, vuonna 2003.
jos noi on oikeesti noi vanhoja keltainen toppa ja kevaritoppis niin :eek: hyvin on pidetty tai vähän käytetty... mua ei ollenkaan haitannut maksaa niistä sit 2 ja 1 euroa.. mutta kyllä siell oli hinnoiteltu osilla pöytiä paskasia ja läikkäsiä vaatteita 1eur ja enempi, mitä en ois edes myyntiin kehdannut laittaa :ashamed:.. että mulla oli säkää mukana ko noi löysin..
 

Yhteistyössä