No ei oo ukko tulllu takas

  • Viestiketjun aloittaja "Emmi81"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ccc";28491750]Astro kuulostaa kyllä sellaiselle ihmiselle jolle tekisi hyvää mennä joskus ulos. Katsomaan mitä normaalit ihmiset tekee. Todella omituinen ajatus tapa. Onneksi en tunne ihmistä.[/QUOTE]

Sosiaalisuuden osoittaminen äänekkäissä tilanteissa ei ole autistin suurimpia tarpeita tässä elämässä. Kirjastoreissu on minulle enemmän juhlaa kuin vaikka tuparit.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Data
"vieras"
Niin noh, sehän riippuu määritelmistä. Sanottakoon vaikka niin, että käsitykseni bileistä on syntynyt lähinnä pop-kulttuurin kautta, koska en itse ole bilettäjä.

Siksipä mieheni ei koekaan minun rajoittaneen häntä, koska pyyntöni on kuulunut suunnilleen niin, että "Älä mene LSD-kekkereihin, joissa homma loppuu suklaajunaan". En ole siis estellyt käymästä tuopilla töiden jälkeen kaverin kanssa tms.

Eilen jossain ketjussa pari vastaajaa tuntui myös ymmärtävän, että yöpymiset, kaksinsaunomiset ja naku-uinnit toisen sukupuolen edustajan kanssa ovat poissuljettuja.
Onko Data suklaajunamiehiä?:O
 
[QUOTE="vieras";28492054]kannattaisi ihan oikeasti ottaa asioista selvää tai sitten olla hiljaa. Edes omat mielipiteet ovat melko turhia jos ne eivät perustu yhtään mihinkään tietoon, vaan vääristyneisiin ennakkoluuloihin.[/QUOTE]

No eiköhän jokainen saa määritellä asiat itse? Jos vaikka palstaa ajatellaan niin lastensuojelurike tai normaali seksi voidaan määritellä todella eri tavoin vastaajasta riippuen, sama vaikka WT:n määritelmänkin kohdalla. Ei siis ole kyse tiedosta, kokemuksesta jne. vaan rajauksesta.
 
nikki unohtui
Olen suuren osan elämästäni ollut absolutisti ja bileet ovat minulle hyvin vieras ajatus.
Ok, ihan ymmärrettävää että kaikki vieras pelottaa, se on tyypillistä ihmisluonnolle. Saanko kysyä tarkennuksen, onko sun mielestä nykymuodin mukainen tanssiminen siis liian seksiä simuloivaa? Vai mikä niistä bileistä saa sun mielessä vääristymään ryhmäorgioiksi?
 
Ok, ihan ymmärrettävää että kaikki vieras pelottaa, se on tyypillistä ihmisluonnolle. Saanko kysyä tarkennuksen, onko sun mielestä nykymuodin mukainen tanssiminen siis liian seksiä simuloivaa? Vai mikä niistä bileistä saa sun mielessä vääristymään ryhmäorgioiksi?
Noooh, jos oot nähnyt Placebon bannatun musavideon Protège-moi, niin se on aika lähellä sitä määritelmää mikä minulla on bileistä.
 
ii hahhaa
[QUOTE="huoh";28491092]Niin, koska parisuhteessahan miehen tulemiset ja menemiset vaativat automaattisesti naisen hyväksynnän. Jos hyväksyntää ei ole, miehen velvollisuus on olla kotona eikä poistua ilman lupaa.

Tältä palstalta saa joka päivä lukea aloituksia ja kommentteja tyyliin "antaisitko miehesi..., hyväksyisitkö jos miehesi...., antaisitko miehellesi luvan..., jne, jne, jne".
Ei ole mikään ihme että avioliitoista yli puolet päättyy eroon kun suuri osa miehistä on jääneet keittiöjyrän vangeiksi omiin koteihinsa. Pakkohan sieltä on päästä pois.[/QUOTE]

Avioeroista kuitenkin isomman osan ottaa nainen. Ja se antaminen ja salliminen ei välttämättä kerro siitä, että naiset ovat niskan päällä, vaan ehkä jopa päinvastoin. Mitä villimpi orhi, sitä enemmän ratsastaja vikisee, rimpuilee ja yrittää kaikenlaista. Toki siinä orihin mieli voi mustua ja kaunaa kertyä, mutta hän se kuitenkin vie.
 
Hiphurraa
No, mutta ap:n keissiin palatakseni.
Palstalaisten mielestä ap:n miehen käytös on parisuhteeseen sopivaa hommaa? Vuosia tässä parisuhteessa on kertynyt 19 ja kertaakaan ei ole kumpikaan jättänyt ilmoittamatta ja vieläpä ETUKÄTEEN jos meinaapi lähteä yökylään. Jos minä tai mieheni ei olisi kotona klo 5 (baarit menee kiinni klo 4, taxin saa tunnissa), puhelimeen ei vastata niin alettaisiin soittamaan sairaaloita läpi.

Sinänsä minusta on kiva, että miehellä on kavereita, joiden kanssa lähtee viikonlopuksi mökille tai lätkämatsin päätteeksi baariin. Tätä tapahtuu muutman kerran vuodessa.
 
kfkfkf
no ei munkaan mielestä baariin mennä muuta tekemään kuin sitä vastakkaista sukupuolta iskemään :D Jos ei sitten tanssimaan mene. Tai siis voihan poikaporukalla mennä johonkin kuppilaan, mutta disco tyyliset paikat on ihan just sitä varten et siellä isketään niitä naisia (ja miehiä)

En mä ainakaan vois mennä baariin silleen, ettei yksikään mies ois iskemässä. Aina niitä siinä ympärillä pyörii, eikä mua ainakaan yhtään kiinnosta mennä sellaiseen paikkaan, jos olen parisuhteessa. Mitä mä sieltä saisin?
 
Itsekin takerruin liikaa palstaparin sääntöihin, niin unohdin vastata koko kysymykseen :D! Meillä on yhteiseloa 18 vuotta takana, eikä tuollainen kuvio ole millään motoa tuttu. Mieheni ei käytä alkoholia juuri ollenkaan enää, mutta itse käyn baareissa (en vonkaamassa vieraita) kavereiden kanssa noin 5 kertaa vuodessa. Kotiin tulematta jättäminen ei ole olluta tapana. Yhden kerran nukahdin kaverille, ja kömmin aamun hämärissä kotiin. Ennalta sovitut yömenot ovat asia erikseen.
 
ok
Ja ne kummatkin juhlat, missä olet käynyt eivät olleet minun määritelmälläni bileitä vaan aika tylsänkuuloisia keski-ikäisten pakollisia velvoitteita, jotka eivät edes kuulostaneet mielenkiintoisilta. Minulle bileet ovat alkoholin ja muiden päihteiden huuruiset ryhmäorgiat.
Jos juhlat kuulosti sun korvaan tylsältä, niin miksi piti sitten etukäteen alkaa purkaa omia epävarmuuden tunteitasi juhliin lähtijälle? Ettei vaan olisi liian kivaa lähteä juhliin, kun piti sääliä ja lohdutella sua?
 
"vieras"
[QUOTE="northern soul";28492342]No ehka kannattaisi ottaa selvaa, millaista keskivertobileissa on, jos ihan aidosti on tuollainen mielikuva bileista.[/QUOTE]

Astrolabe tuntuu esiintyvän joka alan asiantuntijana, joskin jälkikäteen vetäytyy yksilön mielipideoikeuden taakse. Oikeasti ei tosiaan kannata olla asioista kovasti mitään mieltä jos tietoa ei ole ja sekin vähä mieti on, perustuu kuulopuheisiin. Tekee vain itsestään typerän.
 
Mää en kestä miestä kännissä, herään yöllä kun se tulee ja seukki päivän se makaa sohvalla.. Tästä kyllästyneenä olen pyytänyt olemaan kaverin luona yötä ja tulemaan kotiin kun on ajokunnossa ja saa ajettua auton kotiin, säästyy taksi rahatkin. Meiltä on kaupunkiin sen verran matkaa että jos (ja kun) miehen auto jää kaupunkiin niin sehän on haettava sieltä seukki päivänä.. Ellen ole vienyt itse häntä sinne edellisenä iltana.

Mut siis, mää nukun paremmin ja olen itse pirteämpi seukki päivänä jos sohvalla makaaja ei "masenna" munkin oloa :kieh:
 
"vieras"
Astro siis ilmeisesti kovasti paheksuu palstalaisia joista 99 % on joskus käynyt bileissä. Koska tietenkin ovat siellä vedelleet huumeita ja orgioineet estottomasti. Kamalia porttoja.
 
Ei tuollaisia miehiä tarvitse katsella. Ei kenenkään naisen. Eikä kannata katsella - en osaa kuvitella edes mitä tuollaiselta mieheltä parisuhteessa saa. Saako häneltä arvostusta? Tuskin. Saako häneltä pyyteetöntä osallistumista arkeen? Tuskin. Saako häneltä kunnioitusta? No ei.

En ensinnäkään jaksa ihmisiä, jotka eivät osaa kaveripaineen alla sanoa ei. Että ei kiitos, en ota nyt alkoholia. Ei kiitos, en tule kanssanne nyt baariin. Enkä kertakaikkiaan pidä sellaisia ihmisiä paljon minään, jotka ovat perheellisiä, tekevät kuten ap.n mies ja vielä ilmoittamatta mitään.
 
"mies"
[QUOTE="huoh";28491092]Ei ole mikään ihme että avioliitoista yli puolet päättyy eroon kun suuri osa miehistä on jääneet keittiöjyrän vangeiksi omiin koteihinsa. Pakkohan sieltä on päästä pois.[/QUOTE]

Totta, meillä on yllättävän voimakastahtoisia naisia. Vaikea ymmärtää, miten noissa suhteissa voidaan jaksaa hyvin.

Itse en voisi antaa kenenkään naisen hyppiä nenälleni. Pystyn aina tavalla tai toisella "selättämään" naisen niin sanallisesti kuin fyysisesti jos niikseen tulee :)
 
[QUOTE="mies";28492823]Itse en voisi antaa kenenkään naisen hyppiä nenälleni. Pystyn aina tavalla tai toisella "selättämään" naisen niin sanallisesti kuin fyysisesti jos niikseen tulee :)[/QUOTE]

Tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Taito on saada oma tahtonsa läpi pehmeästi ja toista alistamatta.
 
[QUOTE="mies";28492823]Totta, meillä on yllättävän voimakastahtoisia naisia. Vaikea ymmärtää, miten noissa suhteissa voidaan jaksaa hyvin.

Itse en voisi antaa kenenkään naisen hyppiä nenälleni. Pystyn aina tavalla tai toisella "selättämään" naisen niin sanallisesti kuin fyysisesti jos niikseen tulee :)[/QUOTE]

Ihanko olet ylpeä siitä, että kykenet fyysisesti selättämään naisen?! Annatko miesten hyppiä nenällesi?
 
"vieras"
Eihän Dataa tartte ees alistaa kun eihän se ees seuraa mitään urheilua eikä ryyppää. Mutta jos mies on tämmönen kuin tässä ap esittää, niin ei siinä auta pelkkä hymistely. Onks se mies jo tullu takas?
 
"vieras"
Mää en kestä miestä kännissä, herään yöllä kun se tulee ja seukki päivän se makaa sohvalla.. Tästä kyllästyneenä olen pyytänyt olemaan kaverin luona yötä ja tulemaan kotiin kun on ajokunnossa ja saa ajettua auton kotiin, säästyy taksi rahatkin. Meiltä on kaupunkiin sen verran matkaa että jos (ja kun) miehen auto jää kaupunkiin niin sehän on haettava sieltä seukki päivänä.. Ellen ole vienyt itse häntä sinne edellisenä iltana.

Mut siis, mää nukun paremmin ja olen itse pirteämpi seukki päivänä jos sohvalla makaaja ei "masenna" munkin oloa :kieh:
Seukki... SEUKKI??????
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten

Yhteistyössä