No ei oo ukko tulllu takas

  • Viestiketjun aloittaja "Emmi81"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28492925]Eihän Dataa tartte ees alistaa kun eihän se ees seuraa mitään urheilua eikä ryyppää. Mutta jos mies on tämmönen kuin tässä ap esittää, niin ei siinä auta pelkkä hymistely. Onks se mies jo tullu takas?[/QUOTE]

Toisaalta astrolabe tuo minulle viinilasillisen välillä ja huolehtii saunakaljasta :) Kun ottaa kohtuudella niin on hauskempaa. Urheilua en seuraa, lähimpänä taitaa olla Top Gear :p
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"vieras"
Niin käsittelikö tämä ketju nyt AP:n ongelmaa vai Datan ja Astron suhdetta?
Sama näiden kahden suhteen vatvominen näyttää olevan meneillään monessakin ketjussa.

HOHHOIJAA.
 
"vaimo"
[QUOTE="huoh";28491092]Niin, koska parisuhteessahan miehen tulemiset ja menemiset vaativat automaattisesti naisen hyväksynnän. Jos hyväksyntää ei ole, miehen velvollisuus on olla kotona eikä poistua ilman lupaa.

Tältä palstalta saa joka päivä lukea aloituksia ja kommentteja tyyliin "antaisitko miehesi..., hyväksyisitkö jos miehesi...., antaisitko miehellesi luvan..., jne, jne, jne".
Ei ole mikään ihme että avioliitoista yli puolet päättyy eroon kun suuri osa miehistä on jääneet keittiöjyrän vangeiksi omiin koteihinsa. Pakkohan sieltä on päästä pois.[/QUOTE]

Juuri näin. Vaikka olenkin vaimo, en todellakaan ymmärrä miksi ihmeessä kantaisin patjan eteiseen, kun toinen on ollut kaverin luona käymässä. Vaikka sitten ryyppäämässä tai mitä vain. Miksi ihmeessä aikuinen ihminen ei saisi mennä kaverin luokse katsomaan jääkiekkoa? Niin että omassa kodissaan sitten joutuu nukkumaan eteisessä. En tajua miten miehenne jaksavat elämäänsä. Olette todella lapsellisia. Ja niinkuin joku jo edellä kirjoitti, älä ainakaan lasten niskaan kaada harmitusta miehen käytöksestä. Lapsille tarpeellinen tieto on, että isi on kaverin luona käymässä.
 
"Diipadaapa"
Mikä oli Astrobladen entinen nikki? Kertokaas kun ootte täs ketjussa?

Ja kuka oli semmonen hoikka tyttö joka sekos päästä. Joku Keijupöly tms... Aina oli suhde täydellinen jne...
 
"vieras"
[QUOTE="hellu";28491271]Tuota miksi aikuisen ihmisen pitäis bilettää niinku vapaa teini?

jos mun mies haluis alkaa baareis ramppaa niin se olis meidän suhteen loppu. ei mua kiinnostais niin lapsellinen ihminen[/QUOTE]

Puhuiko kukaan siitä, että pitäisi bilettää kuten vapaa teini? Tietystikään aikuinen, parisuhteessa oleva vanhempi ei voi mennä kuten teini, koska hänellä on se muu elämä ja siihen kuuluvat velvollisuudet. Mutta en mä näe mitään pahaa satunnaisessa bilettämisessä ja ajatelkaas, en itse edes sitä harrasta (tai riippuu mitä sillä tarkotetaan, mä käyn keikoilla, kai tuokin on joidenkin mielestä väärin aikuiselta). Mä vaan ymmärrän sen, että ihmiset tykkää erilaisista asioista. Yksi tykkää käydä metsässä, toinen museossa ja kolmas diskossa. Minkä takia vain osa näistä aktiviteeteista on hyväksyttävää aikuiselle ihmiselle?
 
"vieras"
no ei munkaan mielestä baariin mennä muuta tekemään kuin sitä vastakkaista sukupuolta iskemään :D Jos ei sitten tanssimaan mene. Tai siis voihan poikaporukalla mennä johonkin kuppilaan, mutta disco tyyliset paikat on ihan just sitä varten et siellä isketään niitä naisia (ja miehiä)

En mä ainakaan vois mennä baariin silleen, ettei yksikään mies ois iskemässä. Aina niitä siinä ympärillä pyörii, eikä mua ainakaan yhtään kiinnosta mennä sellaiseen paikkaan, jos olen parisuhteessa. Mitä mä sieltä saisin?
Mä menen baariin (ehkä noin kaks kertaa vuodessa) viettää kavereiden kanssa aikaa. Juurikin tanssimaan, juttelemaan, jopa tapaamaan uusia ihmisiä ilman, että tarkoituksena olisi mennä niiden kanssa sänkyyn. Toki kavereiden kanssa voi viettää aikaa muissakin ympäristöissä ja näin tulee enimmäkseen tehtyä, mutta joskus on myös kiva käydä siellä baarissa, jossa on erilainen ympäristö, uusia ihmisiä, hyvää musiikkia, parempia juomia.
 
"vieras"
Miksi on saatava oma tahto läpi asiassa joka ei oikein milllään tavalla kuulu itselle? Jos aikuinen menee silloin tällöin jonnekin ilman kumppania niin so what? Kai jokaisella pitäisi olla ihan omakin elämä ja oikeus määrätä vapaudestaan?

Minusta ahdistujat saisivat mennä hoitoon. On sairasta ahdistua toisen normaaleista menoista, vaikka ne olisivat jotenkin erilaisia kuin oma vääristynyt maailmankuva.

Tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Taito on saada oma tahtonsa läpi pehmeästi ja toista alistamatta.
 

Yhteistyössä