No entäpä sitten puolisot :) Kuinka monta ja minkälaisia lahjoja ostatte/annatte

  • Viestiketjun aloittaja Joulutonttunen
  • Ensimmäinen viesti
ccc
[QUOTE="Pusse";22655047]Kääk, muistankohan nyt tästä nyt ihan lonkalta, kokeillaan... Siis koko 23" tai 24", pitää olla HDMI-liitäntä, LEDistä kysyin että onko se pakko olla, mutta en vielä saanut tolkullista vastausta, kaupassa näytti esimerkkinä yhden hyvän näytön ja se oli kyllä LED, mutta se pistää ihan sikana lisää hintaa näytölle, ainakin mitä mä olen katsonut... resoluutio vähintään 1920 x 1080 ja sitten oli vielä jotain... 2ms tai 5ms vasteaika.

Ja mun ehdot taas että se ei saa ihan sairaasti yli 200 euroa maksaa, mutta kai se laatu sitten maksaa...[/QUOTE]

kannattaa lähteä etsimään benq näyttöjä tässä jotain. hdmi liitännäiset näytöt maksaa mutta jos sitä ei ole niin siihen väliin saa adapterin.

Jimm's PC Store - Your toaster will never be the same

paras hinta/laatu suhde
Jimm's PC Store - Your toaster will never be the same

uusi malli
Jimm's PC Store - Your toaster will never be the same

muualta

Samsung 24" n

LG 24" n

Siinä nyt jotain tosiaankin benq on paras hinta/laatu suhde kaikista näytöistä.
 
[QUOTE="Pusse";22655010]Girlsin koko boxia ja mies toivoi uutta tietokoneen näyttöä, mutta juju on siinä että siinä täytyy olla tietyt ominaisuudet, joten etsintä on vielä vähän kesken =)
[/QUOTE]

Mä ostin miehelle joululahjaksi näytön. Mies on sivulauseessa maininnut että sellainen pitäisi saada joten mä tartuin härkää sarvista :D
 
"minni"
Mies saa uikkarit :D Oli vähän haastavaa tähän aikaa vuodesta löytää, mutta löytyi kuitenkin.

Lisäksi mies saa kirjan, joka on hänen lemppariartistin elämänkerta. Sitten vielä lempparisuklaata.
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22654837:
Rakkaudella Hynynen :D

Siitä se urkeni minunkin mieheni kirjallinen taival. Nykyään tekee mulle listan kirjastoon, mitä tahtoo sieltä hakevan. Kerää suosituksia ystäviltään ja selaa mun kirjakerhojen lehtiä.
Tuosta Hynysen kirjasta piti myös minunkin mieheni :) Hänkään ei tuota kirjaa ennen ole ollut oikein lukemisesta kiinnostunut. Kesällä ostin jonkun Juha Vuorisen kirjan hänelle, mutta ei kuulemma ollut yhtä hyvä kuin Hynysen kirja. Osaisitko vinkata minulle mistä muista kirjoista miehesi pitää? Mielelläni ottaisin jotain vinkkejä vastaan :) Kirjan siis meinasin miehelle joululahjaksi ostaa :)
 
"iris"
Pakettiin sujahti jääkiekkohanskat ja marimekon sukat. Lisäksi tytön kanssa yhteiseksi lempijoukkueen jalkapallo. Vielä jotain ehkä kehittelen, jos keksin. Aika maltilla olemme kuitenkin jouluna toisiamme muistaneet.
 
"vieras"
Partakonetta tuo toivoi mut ei taida budjetti riittää. Uuden eväsrepun ostin ja sinne oon sit ostellu pikkuhiljaa erilaisia lempparikarkkeja ja aika monta cd:tä kans löytyy. Ajaa siis työkseen. Jos ruoka termospullon ja juomapullon ostais vielä sinne..
 
Harvemmin olen ostanut sen kummempia, mutta nyt se Kinetic-härveli tarttui matkaan. Ja muutama peli siihen. Tartuin tähän kun kerrankin keksin jotain josta hän tykkäisi (ja joista lapsetkin tykkäisivät)
I-pad ja kaikki muut jutut löytyy jo. Toissa vuonna ostin sellaisen pienen radio-ohjattavan helikopterin. Ja yhtenä vuotena ostin kylpytakin.
 
eräskin
Meillä on yhteiset rahat ja aika vähät sellaiset tänä vuonna :) Yleensä on muutenkin lahjottu toisiamme maltilla. Itse ostan miehelle usein jotain vaatetta (tykkää kun vaimo löytää jotain kivaa ja otan haastena löytää jotain mieluista, oon yleensä onnistunutkin hyvin!) ja monesti hajun tai muuta kosmetiikkaa, usein yllätän myös jollain urheiluaiheisella jutulla, oon hankkinut lippuja erityisiin matseihin tms. Kerran tilasin UrhoTV-kanavan ja mies oli kyllä tosi yllättynyt, iloisesti siis.

Tänä vuonna saa vaatetta (jos löydän jonkun kivan) ja lahjakortin miehen kasvo- tai jalkahoitoon, saa valita kumpaan haluaa mennä. Nostelen rahaa pikkuhiljaa ja maksan käteisellä niin ei näe tilitiedoista mistä oon ostanut :)

Niin ja mäkin suosittelen sitä Mielensäpahoittajaa miehelle, jota ei lukeminen nappaa. Osuu aika hyvin kyllä!
 

Yhteistyössä