no laittakaas kuvia mahasta raskauden jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja nbv
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3084235.jpg

Yksi lapsi (nyt 1,5 vuotta) sai tällasen tuhon aikaan...
Ja napakorusta en luovu vaik onki typerän näkönen :ashamed:
ei tuo vatsa niin paha ole, mutta napakoru näyttää siltä kuin sillä yritettäisiin kuroa vatsaa kasaan...
Nii sillä yritetäänkin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan:
Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:
Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan:
Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3084235.jpg

Yksi lapsi (nyt 1,5 vuotta) sai tällasen tuhon aikaan...
Ja napakorusta en luovu vaik onki typerän näkönen :ashamed:
Mulla on ton tyyppinen maha ja synnytyksestä jo yli kolme vuotta. Kaksi lasta on.
Oon silti tyytyväinen itseeni, ole sinäkin.
:D
...olin mä aluks järkyttyny mut nyt jo toipunu. Minkäs sille mahtaa...en mä tahallaan ruma oo :D
Olin mäkin sillon ekan jälkeen, että :eek: mutta nytpä toi ei enää haittaa. Me ei olla todellakaan rumia, ei oo toi maha rumaa vielä nähnykkään.
Onko sun maha tässä ketjussa? Laita jos ei oo...tahtoo nähä mahakaiman!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:
Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan:
Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3084235.jpg

Yksi lapsi (nyt 1,5 vuotta) sai tällasen tuhon aikaan...
Ja napakorusta en luovu vaik onki typerän näkönen :ashamed:
Mulla on ton tyyppinen maha ja synnytyksestä jo yli kolme vuotta. Kaksi lasta on.
Oon silti tyytyväinen itseeni, ole sinäkin.
:D
...olin mä aluks järkyttyny mut nyt jo toipunu. Minkäs sille mahtaa...en mä tahallaan ruma oo :D
Mun mielestä tollasessa mahassa ei oo mitää hävettävää/järkyttävää.. Katsokaa vaikka mun mahaa ja tuntekaan myötähäpeää.. kehtaan vielä täälläkin esitellä! :eek: :LOL:
Mä oon varmaan sokeakin sen lisäks että on kulahtanu maha, mutta en kyl nähny sunkaan mahassa mitään vikaa. Äkkiseltään näytti paremmalta ku mun... Mut näillä mennään! =)
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:
Mä oon varmaan sokeakin sen lisäks että on kulahtanu maha, mutta en kyl nähny sunkaan mahassa mitään vikaa. Äkkiseltään näytti paremmalta ku mun... Mut näillä mennään! =)
Jep, näillä mennään! :D Ei auta valittaa kun on niin laiska, ettei jaksa treenata! :LOL:
 
Saraldo
Päinvastoin kuin eräs kirjoittelija tuolla vaahtosi, niin musta on ihana nähdä, miten ihmiset pitää itsestään huolta synnytyksen jälkeenkin. Ja toisilla se maha tosiaan kutistuu ihan itsellään ilman työtä.

Tässä tulee nyt sitten pulleron kommentti... Kuvaa ei ole, kun ei mun mahassa ollut kauheasti eroa ennen ja jälkeen synnytystä. Itse asiassa painan nyt taas enemmän kuin silloin, kun olin ihan viimeisimmilläni :ashamed: . Maha näyttää siltä, kuin oltais kohta taas lähdössä synnärille.

Mä en ole kateellinen hoikille äideille enkä katkera. Omaa tyhmyyttähän se on, jos päästää itsensä repsahtamaan. Nyt kun olen taas aloitellut maltillisesti painonpudotusta, niin täytyy myöntää, että jo parin kilon tippuminen tuntuu olossa. Vaatteet ei niin kiristä ja mieli on pirteämpi :) . En myöskään ymmärrä, miksi sitä pidetään pinnallisena, jos pitää itsestään huolta? Ei saisi pitää kropasta hyvää huolta, se on pinnallista. Jos olet paksu, olet laiska ja välinpitämätön. Mikäköhän sitten kelpaisi?!
 
Saraldo; tosi on, että olo on hyvä kun paino on hyvä. Ja liikunnasta sitäpaitsi tulee hyvä mieli...

Eikä mahalla ole mitään merkitystä muille kuin itselleen... Tai mulle ainakin on yhdentekevää miltä sinun mahasi näyttää, ja ton tekstisi perusteella osaan veikata että pitäisin sinusta, jos tuntisin oikeasti.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Saraldo; tosi on, että olo on hyvä kun paino on hyvä. Ja liikunnasta sitäpaitsi tulee hyvä mieli...

Eikä mahalla ole mitään merkitystä muille kuin itselleen... Tai mulle ainakin on yhdentekevää miltä sinun mahasi näyttää, ja ton tekstisi perusteella osaan veikata että pitäisin sinusta, jos tuntisin oikeasti.

:hug:
 
urkuauki
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Päinvastoin kuin eräs kirjoittelija tuolla vaahtosi, niin musta on ihana nähdä, miten ihmiset pitää itsestään huolta synnytyksen jälkeenkin. Ja toisilla se maha tosiaan kutistuu ihan itsellään ilman työtä.

Tässä tulee nyt sitten pulleron kommentti... Kuvaa ei ole, kun ei mun mahassa ollut kauheasti eroa ennen ja jälkeen synnytystä. Itse asiassa painan nyt taas enemmän kuin silloin, kun olin ihan viimeisimmilläni :ashamed: . Maha näyttää siltä, kuin oltais kohta taas lähdössä synnärille.

Mä en ole kateellinen hoikille äideille enkä katkera. Omaa tyhmyyttähän se on, jos päästää itsensä repsahtamaan. Nyt kun olen taas aloitellut maltillisesti painonpudotusta, niin täytyy myöntää, että jo parin kilon tippuminen tuntuu olossa. Vaatteet ei niin kiristä ja mieli on pirteämpi :) . En myöskään ymmärrä, miksi sitä pidetään pinnallisena, jos pitää itsestään huolta? Ei saisi pitää kropasta hyvää huolta, se on pinnallista. Jos olet paksu, olet laiska ja välinpitämätön. Mikäköhän sitten kelpaisi?!
Oli kun omalta näppikseltäni tuo sinun tekstisi! :hug: Kyllä mekin vielä omiin tavoitteisiimme päästään, ihan varmasti. Toivottavasti tuo oma röllykkäkin pienenee sitä mukaa (arvillehan ei mitään juuri voi). Ja kuten ruusakin jo sanoi, pääasia, että itsellä on hyvä olla. Sen takia minäkin laihdutan ja haluaisin takaisin vanhoihin mittoihini. Mä kaipaan eniten niitä rentouttavia juoksulenkkejä ja sitä hyvää oloa lenkkien jälkeen.
 
taikinaa
http://www.aijaa.com/img/b/00899/3109677.jpg

Että tämmöinen pussi jäi meikäläiselle ainoasta raskaudesta. Lapsi oli 4500g. Mitä enemmän laihtuu, sitä enemmän roikkuu :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja triplat:
Joko tämä oli täällä ?

http://incredimazing.com/page/Triplets_Timeline_Progression
Kyllä elämä on ihmeellistä ;)

Hauska ketju... Sitä jäin vaan pohtimaan, että joku tuolla aiemmin valitti, että hänellä tulee "paha mieli" muiden kauniista vatsoista. Miten se on häneltä pois, jos jollakulla toisella on hyvinsäilynyt vatsa? :/ Kateus ei johda mihinkään. Jos on kovin herkkä pahoittamaan mielensä, niin ehkä ei kannattaisi avata ketjun kuvia? Ei kai sitä sitten voi kadullakaan kävellä ilman silmälappuja, kun vastaan voi tulla kauniimpia naisia mitä itse on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
onko näistä vatsoista mikään kantanut kaksosia?? tuskin nyt mikään noista vyötärön ympärys 60 cm, mut noista kärsineemmistä?? itellä on kaksosraskaus takana 5 v sitte ja vatta on ruttuinen arpiläjä
Mulla oli mahassa kaksoset ja isotkin vielä
2860g ja 2995g
sektiolla tulleet pihalle, napa pilalla ja arpia mielettömästi. Paino sama kun mitä oli 8v sitten, ruma vatsa jäi ja vaikka kuinka on tehty vatsoja ja jumpattu, ni maha ei lähde pois.
Imetys ei onnistunut, maito loppui kesken joa alkumetreillä
kaksoset täyttää 5.12. 8v ja maha on tällainen

Edestä


Sivusta


 

Yhteistyössä