Noloa mut kysyn silti...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mutta onko kellään muulla tällästa alapään ongelmaa näin kuumalla, eli ihan älyttömästi hikoilee tuo alavärkki ja se HAISEE!! Tosi kiva kun oot hame päällä ja kyykistyt niin silli lemuaa... Nolonolonolo mutta silti kysyn teiltä tästä arvon kanssasisaret!! :) :D
 
n
no ei kyl mulla ainakaan. onko liian tiukat alushousut jalassa? ja hiivaa?
ilta ja aamu pesut varmasti kysymättäkin kunnossa?
helle säälläkun hikoaa, niin ei exrta pesut pahitteeksikaan ole....
 
jes
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
on, mulla hikoaa herkäsi. Bideellä vain huuhtelen pari kertaa päivässä, se auttaa. Tietty puhtaat pöksyt aina jalkaan.
Ja hyvästi limakalvot, ainakin mulla aiheuttaisi alapääongelmia liiallinen peseminen. Minä pesen kerran päivässä, mutta en käytä hameen kanssa pikkareita, niin römpsä tuulettuu.
 
Pimpim
Huuhtase vedellä joka vessareissulla äläkä käytä mitään pikkihousunsuojia. Ja tuulettele välillä ihan ilman pikkuhousuja.
Ja saattaahan olla ph:t päin mäntyä. Siihen saa apteekista aineet :)
Näin kun toimin niin ei lemua.
 
vieras
Haisi aiemmin kun oli reilummin ylipainoa. Nyt tänä kesänä ei ole ollut sitä ongelmaa *kopkop*.
Ja yksi mikä vaikuttaa on alushousujen materiaali: jos pitää keinokuituisia pikkareita niin alapää alkaa haista välittömästi, joten puuvillapöksyt jalkaan (mielellään semmoset mummoväriset sanoi gyne, kun väriaineetkin voi tuohon vaikuttaa.
 
Hajuton
Ei kuulosta normaalilta hajulta. Oisko joku tulehdus? Mites se Lactal, jota mainostetaan?

Spermahan tosiaan jättää kans sillinhajua, joten kandee pestä tosi huolella seksin jälkeen ja vielä myöhemminkin. Pelkällä vedellä huuhtelu muutamankin kerran päivässä tuskin tekee limakalvoille huonoa.
 
vb
Lactal ei tähän joidenkin kalanhaju-vaivaan auta. Helteet, yhdynnät, kuukautiset vain korostaa. Lääkäristä lääkkeet. Ei hiiva, ei auta Lactal. Ellei tapahdu itsest. paraneminen, mitä en jäisi odottelemaan. Muistetaan että erit. raskaana ollessa ehdottomasti hoidettava mahd. pian.

Terve ja puhdas vagina ei haise sillille, lohelle, paskalle helteelläkään.
Tietysti voi myös haistaa päin honkia.
 
nolo
Alkuperäinen kirjoittaja Piittari:
Kyllä mulla ainakin pimpero hikoaa. Ei siinä mitään ällöttävää oo. Ällöttävää on se että mun mies tykkää siitä hajusta.
Varsin kummallisia nuo miehet, omakin ukko tykkää kun ei tuoksu pelkästään puhtaalle. Hikipimppa paras kuulemma :X
 

Yhteistyössä