Noloa mut kysyn silti...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
tänäänpä muuten huomasin saman ongelman. myös valkovuotoo tulee "litrakaupalla" eikä voi olla ilman ph-suojaa. (olin nimittäin tuossa yks päivä,oli ruskeet olohoust jalassa niin tuli läpi :eek:
lääkärissäkin kävin valittamassa,ei tulehduksia eikä mitään. lactal kuuri ei auta. huooooh, tää on tosi inhottava vaiva kun ei ees apuja löydy :(
 
silli tai ei
Alkuperäinen kirjoittaja jes:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
on, mulla hikoaa herkäsi. Bideellä vain huuhtelen pari kertaa päivässä, se auttaa. Tietty puhtaat pöksyt aina jalkaan.
Ja hyvästi limakalvot, ainakin mulla aiheuttaisi alapääongelmia liiallinen peseminen. Minä pesen kerran päivässä, mutta en käytä hameen kanssa pikkareita, niin römpsä tuulettuu.
No koko elämäni ajan olen tätä tehnyt ja limakalvot edelleen on :D
En PESE SAIPPUALLA vaan huuhtelen, jos osaat lukea.

Mutta siis Sebamed, lactal yms ph neutraalit ovat myös intiimihygieniaan. Kysykää apteekista lisää neuvoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hajuton:
Ei kuulosta normaalilta hajulta. Oisko joku tulehdus? Mites se Lactal, jota mainostetaan?

Spermahan tosiaan jättää kans sillinhajua, joten kandee pestä tosi huolella seksin jälkeen ja vielä myöhemminkin. Pelkällä vedellä huuhtelu muutamankin kerran päivässä tuskin tekee limakalvoille huonoa.
hikoaa kyllä, mutta ei haise. paitsi just seksin jälkeen, haisee ilman hikoiluakin. alapää pesuja vaan, joka vessa reissun yhteydessä tai ainakin useasti. sitäpaitsi, suihkuttelu virkistää oloa ihan muutenkin.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tänäänpä muuten huomasin saman ongelman. myös valkovuotoo tulee "litrakaupalla" eikä voi olla ilman ph-suojaa. (olin nimittäin tuossa yks päivä,oli ruskeet olohoust jalassa niin tuli läpi :eek:
lääkärissäkin kävin valittamassa,ei tulehduksia eikä mitään. lactal kuuri ei auta. huooooh, tää on tosi inhottava vaiva kun ei ees apuja löydy :(
Mulla phs aiheuttaa valkovuotoa eli ärsyttää limakalvoja , kesti pari päivää päästä eroon tavasta mutta kannatti !
 
bv
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tänäänpä muuten huomasin saman ongelman. myös valkovuotoo tulee "litrakaupalla" eikä voi olla ilman ph-suojaa. (olin nimittäin tuossa yks päivä,oli ruskeet olohoust jalassa niin tuli läpi :eek:
lääkärissäkin kävin valittamassa,ei tulehduksia eikä mitään. lactal kuuri ei auta. huooooh, tää on tosi inhottava vaiva kun ei ees apuja löydy :(
Otettiinko _kaikki_ sukupuolitaudit, tsekattiin paikan päällä laitteilla näyte, papakin puhdas? Sitten neuvon, vähennä ph.suojien käyttöä, käytä puuvillaisia housuja, ethän allerginen kondomeille, eihän e-pillereitä/vastaavaa aloitettu juuri (?), älä pese liikaa; etenkään saippualla tms., käytä kondomia jos vaikka siemenneste ärsyttää, maitohappoa suun kautta ja emättimeenkin pitkä kuuri, varuiksi apteekista saatavaa hiivavoidetta (lievä ei aina näy testissä ja vaikka hiiva ei yleensä haise, joskus niinkin voi käydä), tarkista millä pesuaineilla peset alusvaatteet ja pese ne tarpeeksi kuumalla, eihän allergiaa kuuk.suojille, muut lääkitykset/hormonaaliset muutokset jne.
 

Yhteistyössä