Nutrilett kavereita ?

nipsu87 sanos kuule onko se Zumba helppoa? Minulle kaikki tanssilliset lajit ihan hirveä vaikeita, mutta tota Zumbaa tekis niin kovin mieli kokeilla. Huhtikuulla ajattelin jopa tilata ne itselleni. Oletko käyttänyt samalla sykemittaria et paljon on kulunut kcal sinä aikana, luulis olevan aika kuluttava laji?

Cappuccino taukoa pukkaa minullekin, alkaen tosin vasta sunnuntaina. Pelottaa vähän et mitä jos se tauko tuokin kaikki pois saadut kilot takaisin. Vielä olis tauon jälkeen kai 4vko tarkoitus nutrailla ja sitten pitäisi pohtia, että mitä sitten.. Alkaako laskemaan pisteitä vai mitä, en tiedä.. Nooh katsellaan mikä jää nutreilla painoksi sitten reilun neljän viikon päästä eli toukokuulla olis tarkoitus jo olla ainakin osa nutrauksella tai jollakin muulla valiolla.
 
väinötär se on oikeestaan niin vaikeeta kun siitä itselleen tekee :LOL: kyllä täytyy myöntää että ei alkuun meinannu millään jalat ja kädet toimia yhteen mut onneks ne samat toistettiin nii monta kertaa et se lähti sitten toimimaan ja pääs mukaan kivasti. Se on oikeestaan itsestään kiinni kuinka paljon polttaa jos ihan tosissaan ottaa sen tunnin verran minkä minä tein niin että hiki vaan virtas ni mittari näytti pikkusen rapiat 800kcal että kyllä se kuluttaa ihan kunnolla :D ja hauskaakin se on ku siinä on niin paljon eri tanssi tyylejä. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan jos vaan halua on. Eikä se ainakaan tuolla ohjatulla tunnilla haittannu ketään vaikka ei ihan rytmissä pysyny ja välillä meni ihan miten sattuu ja hetkittäin ihan nauramiseksi kun ei pysyny mukana mutta kaikilla ainakin näytti olevan kivaa :LOL: ja mukana oli kaikenkokoisia ja ikäisiä :D
Tänään sitten oli vuorossa hölkkä lenkki vaunujen kanssa puolitoista tuntia ja jos ei nyt puntari näytä miinusta ja paljon perjantaina ni jo on ihme tai sitten mulla on vaan joku kummallinen jumi vaihe. Edelleen käytän nutrilettiä kolmesti päivässä ateriana ja syön aamulla puuron ja illalla vähän jugurttia ja on pysyny kalorit kohillaan ja mahakin on alkanut taas toimimaan normaalisti kun otti vähän "normi" ruokaa mukaan tai sitten se on vaan tuo puuro mikä auttaa.
 
icefairy siis tämän viikon pe vai ensi viikon pe? Ensi viikko on ihan mahdollista, mutta ylihuominen ei taida olla kovin realistinen.

Minä en ole tällä viikolla päässyt vaa'an ääreen, kun olen ollut töissä aikaisessa aamussa tai no ma aamuna kävin ja oli kivasti pudonnut paino -200g eli oli jo 73,8kg paino. Saas nähdä miten on ylihuomenna ja sitten tuleekin viikon verran taukoa nutraukseen.. Nytkin tuntuu et maha ihan jumissa, kun viime ma söin normiruokaa jonkin verran, saas nähdä poistuuko ne vai tuleeko + perjantain punnituksessa.
 
Tuossa tilasin sunnuntaina 2kpl noita starttipaketteja, joiden pitäisi tänään/huomenna tulla. Lisäksi kaapista löytyy suklaapirtelöjauheita jo valmiina. Aikaisemmin en ole nutraamalla nutrannut, mutta joitain aterioita olen korvannut noilla tuotteilla. Ne mitä itse olen maistanut ovat olleet ihan ok makuisia. Ja onneksi mausteet on keksitty! :LOL:

Itselläni tiesin ongelmaksi tulevan lähinnä tuo, että olen tapasyöjä ja kaipaan enemmän pureskeltavaa, kuin mitä nuo tarjoavat. Tähän totutellakseni aloitin sunnuntaina "nestepaaston". Suusta mennyt alas vain sellaisia ruokia, joita ei tarvitse pureskella. Eli toisin sanoen jauhekeittoja/sosekeittoja ja paljon itse tehtyä mehua/smoothieta. Yllätyin siitä, miten nälkä kuitenkin pysyi hyvin loitolla esim töissä, vaikka söi vain parikolme desiä purjokanalientä (ihan litkua siis). Heti huomasi eron esim. takkia päälle pistäessä; ei ahdistanut ollenkaan.

Laittelen sitten omasta menestyksestäni tuon nutrauksen kanssa, jahka tuotteet tulevat!
 
nutraaja minäkin! Painoa pitäis vielä sellanen 5 kiloa laskea, nyt on kolmessa kuukaudessa lähtenyt tasaisesti se neljä kiloa. Itelläkanssa menee pelkkä suklaanmakunen, pitää poissa suklaanhimoa samaan syssyyn. Lisän kaikenmaailmanravintolisät, ja salaatit yms muut pupunruuat. pähkinöitä menee kanssa joskus telkkua kattellessa.

tarkoitus ois kanssa samalla kiinteyttää itseään, niin että joka toinen päivä käyn kunnon lenkillä, vie makennälkää pois.

hitto kun joku keksis hyvät kylkilihastreenit ja sellasen että millä noi sivuplösöt lähtis niin onnellinen vois olla joskus peiliin katsottuaan. :LOL:
 
Voi ei, mä oon niin tippunut messistä! Lähden vielä v.lopuksi matkoille ja siellä jatkan tavallista linjaa. Ajattelin maanantaina aloittaa nutrit uudelleen vielä hetkeksi ennen häitä (jotka toukokuussa)! Palaan sitten viikon alussa ruotuun :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja termiittitermos:
hitto kun joku keksis hyvät kylkilihastreenit ja sellasen että millä noi sivuplösöt lähtis niin onnellinen vois olla joskus peiliin katsottuaan. :LOL:

Vinot vatsalihasliikkeet voisivat ehkä olla yksi hyvä tuohon? En ole mikään asiantuntija, mutta vinot vatsalihasliikkeethän nimenomaan sivuilla/selässä vaikuttavat parhaiten.
Itsellä suurimpana ongelmana löysät käsivarret (allit), selkä ja ala-vatsa. vinkkejä näihin?
 
Huono olo, nyt aamulla alkoi laktoosista johtuvat mahavaivat, luulin et tuo määrä noissa pusseissa ei mitään tekis, kun jo kuitenkin toista kuukautta niitä käytän. Vaan niinpä niin, kauheet vatsan väänteet oli, mutta meni aika vauhdilla lopulta ohi. Tänään marssin apteekkiin ostamaan niitä pillereitä jotka auttaa pilkkomaan tuota samperin maitosokeria.

Muuten paino on kilolla viime viikosta vähentynyt :D eli nyt oli 73kg, edelleen pelottaa tuleva matka Pariisiin, uskon et Tukholman reissu menee ihan hyvin syömisten suhteen, mutta ne ranskan maan juustot ym herkut :p Olen sitten tauolla, mutta jos ehdin niin käyn ruotsista palattuani kertomassa miten kävi syömisten.. muuten palailen vasta huhtikuun toisella viikolla.

Hyvää pääsisäistä kaikille!

Tervetuloa uudet mukaan!

 
Alkuperäinen kirjoittaja BloodyEnd:
Itsellä suurimpana ongelmana löysät käsivarret (allit), selkä ja ala-vatsa. vinkkejä näihin?

Puolenkilon käsipainoilla liikkeitä, alavatsaan auttaa tehokkaasti että makaat selälläsi ja lasket jalkojasi ylös ja alas, muttet anna koskea lattiaan. en muista liikkeen nimeä, mutta tehokas. Sataset on itsellä vaativin liike.

Kiitos kylkilihasvinkeistä, pitää alkaa kokeilemaan! ;)
 
jaahas, tällä viikolla oon sitten lipsunu oikein todenteolla! :headwall: ja viikon tulos! plus miinus nolla.. Että sellasta! taidan heittää vapaalle viikonlopuksi ja masentua ja syödä ja sitten siirtyä taas kokonaan noihin pusseihin. Nyt vaan tarviis jostain löytää se mokoma motivaatio joka kyllä karkas tän viikon kohdalla ihan kokonaan jonnekin romukoppaan.
 
nipsu87 älä masennu! Kyllä se siitä taas alkaa putoamaan, pelkkä pussittelu vois olla helpompaa, kun siinä menee siihen ketoosiin ja silloin häviää nälkä ja kaikki mieliteotkin, jos niillä vaan pysyy. Ainakin minulla hävis, välillä pitää oikein testata et pystyykö syömään herkkuja ja tuleeko niihin himo, pystyn syömään ja ei tule himoa. Eilen söin pojan suklaapupun jämät ja muutaman suklaamunan, söin jogurttia ja join pari oikeeta kahvia sokerin ja maidon kera :p , nii ja nyt käännän varmaan veistä haavassa, kun sanon et paino oli kuitenkin eilisestä pudonnut, nyt oli 72,8kg. Tarkoitan tällä vaan sitä, et pelkillä pusseilla kalori vaje on niin iso, et vaikka sitten joskus jotain söis vaikka koko päivän, niin todennäköisesti paino edelleen laskee. Eli uskoisin et pelkillä pusseilla olo on helpompaa, kuin osa pusseilla. Minulle on sopinut tosi hyvin.

Ai juu ja nyt on kropasta kadonnut jo yhteensä 39,5cm!
Uskallan alkaa jo haaveilemaan bikineistä itselleni ensi kesäksi, kivaa! Tänään yritän päästä liivi ostoksille, entiset pyörii päällä..
 
Väinötär täytyy varmaan vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja siirtyä kokonaan pusseille :) hienot pudotukset sinulla kyllä, jospa sitä kaivais sen kadonneen motivaation tuolta jostain ja siirtyis kokonaan pusseihin :)
 
Nyt on nutraus aloitettu. :) Eihän nämä mitään herkkuja ole, mutta ainakin tuosta välipalaksi tarkoitetusta tomaattiliemestä saa siedettävää, kun lisää cayannepippuria joukkoon. Päivällispastan kanssa ajattelin syödä vähän paistettua pekonia ja kananmunan tms. vähä hiilihydraattista, ettei nälkä pääse kummittelemaan ja saa vähän nauttia oikeankin ruoan mausta. =)
 
Cappuccino No mun on kauan jo pitäny alottaa täys, mut eilenki aamulla vedin metsämarja pirtelön, mut muute sit söin ruokaa. Hoh hoh. :D Pitäsköhän nyt sit ees 4!! päivää olla täys, sen verra noita pirtelöitä nyt on jäljellä.

nipsu87 Hyvä sinnekki ja stemppiä!
 
tänä aamuna kyllä teki aika tiukkaa :S e meinannu millään maistua mut sain ku sainkin sen alas :D seuraava menee toivottavasti paremmin ja vielä ei ainakaan ole tullu nälkä tai päätä särkeny niin kuin ensimmäisillä kerroilla kun alotin täys nutraamisen
 
päivä 1: 71.6
päivä 2: 71.1

Mä alan tekeen taas puntaroinnista listaa, jotta se motivois pysymään ruodussa. Nyt mulla tökkii toden teolla tää alottaminen :/ Eilinen oli tosi hankala päivä ja sorruinkin napsimaan muuta ruokaa, vaikka se ei painossa näy. Tänään ei tunnu olevaan yhtään helpompaa... Saa nähdä minä päivänä on tää aloittamisen tuska mennyt ohi? B)

Hyvä tytöt! Tsemppiä päivään :wave:
 
Pitäisköhän itsekin kokeilla et laittais joka aamu painon ylös, jos se vähän lisäis inspiraatiota tähän hommaan, koska tittidi, kilon verran on tullut takasin päin ja nyt ottaa ihan pikkuisen päähän :(

Päivä 1: 98,4 (voihan surkeus)

Nooh tästä ei ole kun suunta alaspäin! vaikkakin tänäkin aamuna teki aika tiukkaa juoda vaan tuo pirtelö, mutta jos porkkanat vaikka helpottais
 
Mahtuiskos matkaan? Alkuvuodesta yritin alottaa nutrailua, mutta parin viikon jälkeen rupes tökkimään ja homma karkas totaalisesti käsistä. Tänään oli järkytys käydä puntarilla; painoa oli parissa kuukaudessa tullut lähes viisi kiloa lisää! :eek:

Nyt tartun itteäni toden teolla niskasta kiinni, ja pyrin saamaan eka tuon viis kiloa pois, ja sitten mahollisesti vielä toiset viisi, jotka jäivät viime vuonna pudottamatta, vaikka laihdutus silloin onnistuikin vallan mainiosti...

Kaapissa on siis jemmassa cambridge- ja nutripusseja, ja niillä ajattelin nyt aloitella. Aamupalaksi meni cambridgen sienikeitto. Nutrit maistuvat pahemmilta, joten alotan nyt puhtaasti cambridgeillä, joita on jäljellä reiluksi viikoksi. Sitten katon, että rupeanko nutraamaan, vai yhdistänkö jo nutreja salaattiin tai jotain. Tuo cambridge-ketju vaan on niin hiljanen, että aattelin hakea täältä sitä ryhmätsemppistä. Nämähän ovat kuitenki aikalailla toisiinsa verrattavia laihdutusmuotoja...

Mieki voisin kokeilla tuota päivittäin listattavaa painokehitystä. Jos se vaikka asiaa auttais...

päivä 1: 68,0kg :ashamed:

Ehkä tämä vielä tästä. Ikinä enää en taho painaa sitä 80 kg, mikä mittarissa oli tasan vuosi sitten... Ja nyt on pakko taas skarpata, että ne karmeat luvut pysyvät poissa...
 
päivä 1: 71.6
päivä 2: 71.1
päivä 3: 70.9

Tiukkaa tekee... Suunta on alaspäin mutta eilinenkin oli taistelua mielitekojen kanssa. Nyt kun tiputan jo toista kertaa niin ei todellakaan lähde samaa tahtia. Tänään olin uimassa ja kävelyllä koirien kanssa niin eiköhän tää tästä :)
Kiva kun muutkin tekee listaa! Musta se on hyvä kun on "pakkoraportoida"
 

Yhteistyössä