Nyt naiset menkää itteenne

Suomalainen nainen baarissa — Jan Rossi

Suomalainen nainen baarissa
2.8.2014 10:18 Jan Rossi 25 kommenttia

ilmoita asiaton viesti

Ei voi kuin hämmästellä suomalaisen naisen toimintaa baarissa. Näin kesällä on tultu käytyä viihteellä ja baareissa ja siellä suomalaisten naisten asenteet hämmästyttävät, vaikka jokainen tietää miksi baariin lähdetään. Kun ystävällisesti lähestyy suomalaista naista baarissa, vaikka sanomalla moi, niin suomalainen nainen vain katsoo silmät palloina kuin tietämättä miksi hänelle moikataan.

Kun saman tekee baarissa ulkomaalaiselle naiselle, tämä reagoi heti ja moikkaa takaisin ja jopa kysyy mitä kuuluu. Moikkasin Helsingin kadulla irakilaista naista, kehuin häntä kauniiksi, upeaksi naiseksi, sain välittömästi tämän puhelinumeron. Baareissa olen kohdannut monia ulkomailla asuneita suomalaisia naisia ja käytös on ollut täysin toisenlainen. Ulkomailla pitkään asuneet naiset ovat tervehtineet ja alkaneet keskustella, kuten eräskin Lontoossa asunut kaunotar, jonka kanssa viihdyin pitempääkin baarissa. Tämän naisen seurassa mies sai kokea olevansa mies, kuin jostakin lähiössä kasvaneen naisen seurassa, jonka ainoa mörähdys on, että menepä pois.

Suomalaisen naisen käytöstavat baareissa ovat luontaan pois työntäviä. Ei ole iloisuutta, seurallisuutta, ei olla lähestyttäviä. En ymmärrä miksi nämä naiset menevät baareihin jos eivät halua miehen lähestyvän heitä. Eräänlainen sivistys puuttuu suomalaiselta naiselta. Ei osata, ei haluta ja eikä ymmärretä. Surullista.

Jan Rossi
 
ikiuni
Anteeksi! Lupaan pysyä poissa baareista tästälähin. En tiennyt, että jos menee baariin, pitää jaella puhelinnumeroaan ja lirkutella kaikille miehille. Luulin, että baariin saa mennä omalla kaveriporukalla ja pitää hauskaa heidän kanssaan. No, onneksi nyt tiedän :(
Ei tarvi flirttailla tai jaella numeroa. Tervehtiä voi ja vaihtaa pari sanaa asiallisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
.....
"jokainen tietää miksi baariin lähdetään" Eiköhän tuo kiteytä olennaisen. Itse en baarissa ole lihatiskillä munan perässä, vaan kavereiden tai miehen kanssa pitämään hauskaa, eikä silloin välttämättä innosta iskuyritykset. Toki kohteliaasti voi silloin vastata, silti jotkut eivät käsitä vaan sit pitää sanoa suoremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Superharmaa
ikiuni
"jokainen tietää miksi baariin lähdetään" Eiköhän tuo kiteytä olennaisen. Itse en baarissa ole lihatiskillä munan perässä, vaan kavereiden tai miehen kanssa pitämään hauskaa, eikä silloin välttämättä innosta iskuyritykset. Toki kohteliaasti voi silloin vastata, silti jotkut eivät käsitä vaan sit pitää sanoa suoremmin.
Sitten on näitä vonkaajia. Ei uskota vaikka sanoo että on varattu. Kerran piti soittaa miespuolinen kaveri paikalle. Sitten se vinkuja häippäs.
 
Ei tarvi flirttailla tai jaella numeroa. Tervehtiä voi ja vaihtaa pari sanaa asiallisesti.
Minä vaihdan pari sanaa asiallisesti, JOS minusta siltä tuntuu. Jos mies ei miellytä millään tasolla, en vaihda yhtään sanaa, pudistan vaan päätäni ja jatkan matkaa. Koen, etten ole kenellekään millään tavalla velvollinen puhumaan vaikka olen astunutkin baarialueelle jossa toisilla on tapana iskeä itselleen panoja. Minä en ole koskaan iskenyt ketään, enkä ole antanut sellaisen tapahtua - baarissa.
 
Tervehtiminen ja parin sanan vaihtaminen saattaa jo olla miehelle signaali kiinnostuksesta. Itse tervehdin kyllä ja juttelenkin esim. baaritiskillä virvokkeita varrotessani, mutta en koe olevani siihen velvoitettu, koska satun olemaan kapakassa.
 
Kovasti Jan Rossi tykkäisi että naiset panostaisivat ulkonäköönsä, mutta ei ole kyllä itse tehnyt samaa. Saahan sitä toki tykätä mistä vaan, mutta vähän lapsellista kuvitella, että miehille riittää se, että nousee vaan sängystä ylös ja vetäisee hupparin päälleen. Tai siis riittäähän se toki, jos niin haluaa - mutta ei kannata sitten ihmetellä, jos ne ihanat kauniit naiset eivät kiinnostu jäämään juttelemaan, etenkään jos jutun taso on tuota luokkaa, mitä noissa "kolumneissa". (Noihin Uuden Suomen blogeihin "pääsee" sitten kuka tahansa kirjoittelemaan, eli mistään suurista ajattelijoista ei ole kyse.)

"Tämän naisen seurassa mies sai kokea olevansa mies, kuin jostakin lähiössä kasvaneen naisen seurassa, jonka ainoa mörähdys on, että menepä pois." :LOL:
 
"MMMM"
No en minä ainakaan halua baarissa viettää aikaa jonkun tuntemattoman ukon kanssa.
Joten... mene vaikka sinne Irakiin, siellä varmasti löytyy myös kohteliaita miehiä kun vokottelet niiden naisia :D
 
Kuuntelin joskus sivusta, kun naapuripöydän adonikset puhuivat kovaan ääneen tylyistä ämmistä, jotka eivät välitä jutella heille eivätkä panosta edes ulkonäköönsä. Kapakka oli kuulemma väärällään ämpärirumia siiderivalaita. Miehet itse näyttivät juurikin siltä, että ulkonäköön oli panostettu pesemällä hampaat ennen kapakkaan lähtöä, jos sitäkään. Kulahtaneen t-paidan alta erottui elintasopallo.
 
Sillon kun tuli deittailtua ja seurani etin netistä niin miehet aina puhu kuinka ne pitävät huolitelluista naisista.
Mä käytän fiftari vaatteita enimäkseen ja siitähän ne aina innostu, kun on kiva mennä oikein naisellisen naisen kanssa ulos.
Joka vitun kerta siellä oli vastassa mies joka hädin tuskin oli vaivautunu käymään edes suihkussa deittiä varten. Mua kohtaan oli kyllä odotuksia :mad: että miltä pitäs näyttää.

Naimisiin menin sen kanssa joka tuli deiteille puku päällä :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä