Nyt naiset menkää itteenne

pääh.
Minä en mene baariin siksi, että joku mies voisi lähestyä minua. Minulla on mies kotona.

Mutta kyllä minä juttelen miehille, tuntemattomillekin, baarissa. Mutta sen miehen pitää olla ulkonäöltään ja olemukseltaan miellyttävä. Ehkä tämä Jan ei näytä sellaiselta?
 
miesjr
Sillon kun tuli deittailtua ja seurani etin netistä niin miehet aina puhu kuinka ne pitävät huolitelluista naisista.
Mä käytän fiftari vaatteita enimäkseen ja siitähän ne aina innostu, kun on kiva mennä oikein naisellisen naisen kanssa ulos.
Joka vitun kerta siellä oli vastassa mies joka hädin tuskin oli vaivautunu käymään edes suihkussa deittiä varten. Mua kohtaan oli kyllä odotuksia :mad: että miltä pitäs näyttää.

Naimisiin menin sen kanssa joka tuli deiteille puku päällä :D
Eme halua naimisiin, vaan pildeä.
 
Minäpä kerron
Joskus on vaan oltava vähän töykeä.
Nimittäin suomalainen mies on aika usein sellainen, että kun sille hymyilee (varsinkin baarissa tai muualla missä hän etsii seuraa) se luulee, että on kiinnostunut. Ja sitten siitä ei meinaa päästä eroon. Pahimmassa tapauksessa suomalainen mies loukkaantuu ja kutsuu naista kullinhärnääjäksi (koska hymyili), lesboksi (koska haluaa viettää aikansa ystäviensä kanssa eikä sen miehen kanssa) tai ylpeäksi.

Sellainen on suomalainen mies.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl ja Io
Mä olin tossa just kuun lopussa baarissa. Juttelin noin kymmenen miehen kanssa. Kävin yhdessä savuilla ja olipa pari joiden kanssa jopa viihtyi. :)

Mutta sitten se onneton, joka pari kertaa yritti väkisin tupata uudemmankin kerran seuraan vaikka olin jo verukkeen "pitää moikkailla tuttuja" käyttänyt. Se haisi oksennukselta kolmen metrin päähän! Eeei, en mä sellaisten kanssa kyllä viitsi...
 
Buaaaahhhhahhahhahaaaa :LOL:

Tunnistin itseni!

Mikään ei ole sen ällöttävämpää, kuin miehet, jotka tulevat baarissa selittämään sitä, miten kaunis ja upea nainen olen. Mä harvemmin (lue: en koskaan) lähden sinne baariin siksi, että haluan kaikenmaailman liimalettejä ja kukkakeppejä siihen pöytäni ääreen kytikselle, vaan mulla on tapana käydä baareissa istumassa iltaa ystävien kanssa. Rauhassa ja hyvässä seurassa.
 
Aika typerä pitää ihmisen olla jos pillunkipeydessään kuvittelee, että baariin mennä ettimään vain panoseuraa. Ei todellakaa oo kaikilla se syynä. Ja jos ei kiinnosta tutustua johonki mieheen, niin sitte ei kiinnosta. Voin sanoa omasta kokemuksesta, että jos ei kiinnosta miehelle puhua niin se miehen olemus ja/tai käytös on yleensä syynä siihen, että ei kiitos... Jotkut kuvittelee olevansa kännis todella hurmaavia. :LOL:
 
"Jokainen tietää miksi baariin lähdetään".
Miellyttämään ja levittämään haaroja näille janrosseille? Juu ei.
Onneksi meillä on Suomessa toistaseksi meillä naisillakin ainakin näennäisesti vapaus valita seuramme. Janrosseille kun sanoo moi, se tarkottaa näiden kieroutuneissa päissä samaa kuin "rakastan ja himoitsen sun kullia, kosi mua ja pane lujaa ori, oot ihana, en oo koskaan nähnyt kaltaistasi miestä. Mun pöksyt on kostuneet sun silmiesi palosta, oih."
 
"heijaa"
Eihän suomalaiselle miehelle -siis joillekin -ei voi mitään puhua small talk mielessä....ymmärtävät saman tien että on piparia luvassa tai ainakin olettavat. Pakkobsiis olla vaan tyly/kylmä. Arvon herran kannattaisi tiedostaa että siellä ulkomailla miehetkin on vähän erilaisia...ainakin jossin maailman kolkissa. Eivät ymmärrä hymyä ja keskustelua lupaukseksi seksistä ;)
 
lusikka
Jan Rossi vaikuttaa herralta, jolla on selvät toiveet naisten suhteen ja hirveän vähän yleissivistystä. Juttu korkkareita käyttävistä venäläisnaisista ja miten suomalaistenkin naisten pitäisi tehdä sama vinksahtaa pikkasen sivuun totuudesta, sillä Venäjällä nainen on miehen koru miehen kustantamana. Kauniit korkkarit löytyisi taatusti joka suomalaismimmiltä, jos suomalaisukko ne myös maksaisi samoin kuin kasvohoidot, kampaajat, vaatteet jne.Olisiko Jan Rossi valmis kaivamaan kuvetta ja ylläpitämään haaveilemaansa naistyyppiä?

Jan Rossi on lähtenyt sille tielle, että arvostella saa ja vähän käyttää järkeä. Vaikuttaa samalta kuin Hesarissa kesäjuttuna rönsyillyt tarina amerikkalaisperheestä, jonka piti lähteä Suomesta pois suomalaisten tervehtimättömyyden vuoksi. Väkisinkin miettii, miten metsä vastaa miten sinne huudellaan. Osaako Jan Rossi tervehtiä naisia kauniisti ja kohteliaasti niin kuin hyviin herrasmiestapoihin kuuluisi?
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäinen kirjoittaja pääh.;30150510:
Minä en mene baariin siksi, että joku mies voisi lähestyä minua. Minulla on mies kotona.

Mutta kyllä minä juttelen miehille, tuntemattomillekin, baarissa. Mutta sen miehen pitää olla ulkonäöltään ja olemukseltaan miellyttävä. Ehkä tämä Jan ei näytä sellaiselta?
Näin.
Baarissa palloillaan ja valitaan seura hyvin pinnallisesti. Ihan kaikkialla maailmassa eikä meidän naisten sitä tarvitse anteeksi pyydellä.
 
Vierasmiess
Aika typerä pitää ihmisen olla jos pillunkipeydessään kuvittelee, että baariin mennä ettimään vain panoseuraa. Ei todellakaa oo kaikilla se syynä. Ja jos ei kiinnosta tutustua johonki mieheen, niin sitte ei kiinnosta. Voin sanoa omasta kokemuksesta, että jos ei kiinnosta miehelle puhua niin se miehen olemus ja/tai käytös on yleensä syynä siihen, että ei kiitos... Jotkut kuvittelee olevansa kännis todella hurmaavia. :LOL:
Jaa, no käsittääkseni "baarit" ovat juuri se suurin yksittäinen mesta jonne ihmiset sukupuolesta riippumatta kokoontuvat sitä panoa hakemaan. Näin se on ollut ja tulee olemaan.

Keskimäärin noin, toki seassa on myös suhteessa olevia jotka imee kalliita juomiaan muista syistä.
 
niin no
Jaa, no käsittääkseni "baarit" ovat juuri se suurin yksittäinen mesta jonne ihmiset sukupuolesta riippumatta kokoontuvat sitä panoa hakemaan. Näin se on ollut ja tulee olemaan.

Keskimäärin noin, toki seassa on myös suhteessa olevia jotka imee kalliita juomiaan muista syistä.
No mutta eivät siellä varmaan sitten kaikki ole panoa hakemassa tai edes seuraa. Jotkut vain istuvat ja nauttivat virvokkeita.

Eiks se sitten ihan hyvä ole, että asia tulee heti selväksi, että ei ole seurasta kiinnostunut? Turhaahan siinä sitten on hymyillä lähestyjille jos aikoo kutsumaasi karvalaukkua kuitenkin säästellä eikä jaella. Saattaa mies parka saada ihan väärän käsityksen ja joutua haaskaamaan aikaansa semmoiseen naiseen joka ei ole ollenkaan halukas...
 
blaablaa
Yleensä maissa, jossa tasa-arvo ei ole kohdillaan on aika paljon muitakin ongelmia. Pohjoismaat on maailman turvallisimpia ja tasa-arvoisimpia paikkoja :) jos tahtoo olla Mies isolla m:llä, niin voi sitten muuttaa vaikkapa Afganistaniin, Irakiin tai Somaliaan.
 
Brrr
Jan Rossi vaikuttaa herralta, jolla on selvät toiveet naisten suhteen ja hirveän vähän yleissivistystä. Juttu korkkareita käyttävistä venäläisnaisista ja miten suomalaistenkin naisten pitäisi tehdä sama vinksahtaa pikkasen sivuun totuudesta, sillä Venäjällä nainen on miehen koru miehen kustantamana. Kauniit korkkarit löytyisi taatusti joka suomalaismimmiltä, jos suomalaisukko ne myös maksaisi samoin kuin kasvohoidot, kampaajat, vaatteet jne.Olisiko Jan Rossi valmis kaivamaan kuvetta ja ylläpitämään haaveilemaansa naistyyppiä?

Jan Rossi on lähtenyt sille tielle, että arvostella saa ja vähän käyttää järkeä. Vaikuttaa samalta kuin Hesarissa kesäjuttuna rönsyillyt tarina amerikkalaisperheestä, jonka piti lähteä Suomesta pois suomalaisten tervehtimättömyyden vuoksi. Väkisinkin miettii, miten metsä vastaa miten sinne huudellaan. Osaako Jan Rossi tervehtiä naisia kauniisti ja kohteliaasti niin kuin hyviin herrasmiestapoihin kuuluisi?
Minä taas aikoinani muutin ulkomaille ettei tarvitsisi koko ajan jotakuta tervehtiä :/ Oli ihanaa tuppukylän jälkeen olla paikassa, jossa kukaan ei tuntenut minua.
 
Jaa, no käsittääkseni "baarit" ovat juuri se suurin yksittäinen mesta jonne ihmiset sukupuolesta riippumatta kokoontuvat sitä panoa hakemaan. Näin se on ollut ja tulee olemaan.

Keskimäärin noin, toki seassa on myös suhteessa olevia jotka imee kalliita juomiaan muista syistä.
Koita ny tajuta, että baariin voi mennä sinkkunaki ihan vain kaverien kans pitämään hauskaa. Ei sinne tarvitte mennä panoseuraa ettimään.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä