nyt on sisukkaallakin niska karvat pystyssä!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Nyt en kyllä ymmärrä, miksi ihmeessä et itse vaatinut poikaa näyttämään ihottumaa/riisunut väkisin jos on vielä niin pieni ettei voi olettaa että ymmärtäisi järkipuhetta? Mitähän sen lääkärin olisi pitänyt siinä tilanteessa tehdä?
poika on 7v. että en yskin saa bäkisin rimpuilevalta housuja pois,että oltas nähty ihottuma :whistle: on päättäväinen poika ja periksi ei anna.....
tottakai vaadin ja puhuin että näyttäisit,mutta ei!!!!!!!!
ois nyt lääkäri voinut jotain sanoa, että katsotaas ihoa tms, mutta ei sanonut kuin että lähtekää pois!!!!! |O
Oliskohan lääkärin sanominenkaan mahtanut auttaa asiaa kun ei sinuakaan totellut.
Jatkossa laita poika isänsä kanssa lääkäriin, jos hänellä olisi voimaa pitää rimpuileva 7 vuotias paikoillaan, että lääkäri pystyy tutkia.
yleensä uskoo kun joku muu sanoo,mutta lääkäri ei sanonut yhtikäs mitään ei mitään |O
näpytteli vain tietokoneella :whistle:
juu,mies saa mennä ensi kerralla....
 
Nyt tosiaan tsemppaat poikaa yksityiselle menoa varten, tai laita miehesi menemään pojan kanssa jos hänellä on enemmän auktoriteettia. Onhan aika lastenlääkärille? Meinaan ne ovat tottuneita käsittelemään lapsia.
 
Mä ymmärrän että päivystys on päivystys ja siellä on kiireellisempiäkin tapauksia, mutta lääkärin käytöstä en ymmärrä.

Jos pojalla on todella hankala olla, niin toki silloin pitää käydä näyttäytymässä. Kävisihän suurin osa aikuisistakin! Yksityinen voisi olla ratkaisu, vaikka periaatteessa kaikille pitäisi löytyä hoitoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Nyt tosiaan tsemppaat poikaa yksityiselle menoa varten, tai laita miehesi menemään pojan kanssa jos hänellä on enemmän auktoriteettia. Onhan aika lastenlääkärille? Meinaan ne ovat tottuneita käsittelemään lapsia.
menemme sinne yhdessä ja kyllä aika on lasten ihotauti lääkärille. toivotaan, että keikka menee paremmin.
 
vieras
Tiedättekö että täällä Kjoen terveyskeskuksessa vastaanottovirkailija itse päättää onko asia a. sen päivän vastaanoton arvoinen vai b. myöhempänä ajankohtana hoidettava. Puhelimessa kerrotaan oireet ja siellä sitten se virkailija sanoo että "plaa plaa plaa, annan ajan ensi viikolle tai plaa, plaa, plaa saatte ajan tänään koska vapaita aikoja on". Täällä oikeasti kaikki on virkaansa kyrsiintyneitä yli 50 vuotiaita äijiä. Minä itse asioin samassa paikassa ja voin sanoa että helkkarin kyrsiintynyt olen koko laitoksen palveluihin, labrassakin ollaan naamat norsun v:llä meni sinne minä päivänä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedättekö että täällä Kjoen terveyskeskuksessa vastaanottovirkailija itse päättää onko asia a. sen päivän vastaanoton arvoinen vai b. myöhempänä ajankohtana hoidettava. Puhelimessa kerrotaan oireet ja siellä sitten se virkailija sanoo että "plaa plaa plaa, annan ajan ensi viikolle tai plaa, plaa, plaa saatte ajan tänään koska vapaita aikoja on". Täällä oikeasti kaikki on virkaansa kyrsiintyneitä yli 50 vuotiaita äijiä. Minä itse asioin samassa paikassa ja voin sanoa että helkkarin kyrsiintynyt olen koko laitoksen palveluihin, labrassakin ollaan naamat norsun v:llä meni sinne minä päivänä tahansa.
mistä tiät että asioin kyseisessä tk.ssa? :whistle:
 
Jotkut tk lääkärit täällä on kyllä..... :headwall:

Ja tiedoksi monelle- TÄÄLLÄ ei tahdo noita aikoja oikein hyvin aina saada, jakavat päivystysaikoja melko herkästi. mm korvakontrolliin tulevat lapset jonottavat aina päivystyksessä, ja heitä on useita. Kiireellistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Lääkärin kommentti ei ollut asiallinen, mutta koitahan nyt sitä yksityislääkäriä varten jutella asiasta pojan kanssa etukäteen. Sillä siellähän lääkärille kyllä passaa, että suostutellaan suostuttelemasta päästyäänkin, mutta joka minuutti maksaa lisää...
siis luuletteko te että me ei olla keskustletu pojan kanssa asiasta?
Niin mä ensimmäisen viestisi perusteella luulin. Parempaa menestystä ensi lääkärikäynnille, toivottavasti lääkärikin on ymmärtäväisempi =)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minusta silloin kun mennään lääkäriin niin silloin näytetään lääkärille ongelmakohtaa heti eikä hetken päästä.
Tähän peesi!
Kyllä lapseen pitää saada sen verran otetta, että tottelee tällaisissa asioissa ja jos ei tottele niin vanhempi ottaa ja näyttää lääkärille HETI ongelmakohdan eikä maanittele lasta viittä minuuttia lääkärin odottaessa vieressä.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kiva kuulla taas että te palstan äidit olette kasvattaneet lapsenne hyvin tekevät niin kuin sanotte, kiva teille =)
kunhan nyt purkasin pahaa oloa. mutta nyt meen laittaan ruokaa, :wave:
ei lapset ole koneita, mutta joissakin asioissa ei ole /anneta vaihtoehtoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kiva kuulla taas että te palstan äidit olette kasvattaneet lapsenne hyvin tekevät niin kuin sanotte, kiva teille =)
kunhan nyt purkasin pahaa oloa. mutta nyt meen laittaan ruokaa, :wave:
ei lapset ole koneita, mutta joissakin asioissa ei ole /anneta vaihtoehtoja.
kuka koneiksi on lapsia väittänykään :whistle: periksi en antanut viimme kerralla kun kävimme piikin ottamassa,mutta nyt lääkärillä ei ollut aikaa siihen, sitä tark. kun kysyin otanko väkisin housut pois, aika ei ollu lääkärillä katsoa ihottumaa, koska olimme olleet huoneessa jo 5min. meidän aika tais tulla täyteen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Kinkkelaade:
me ainakin vaihdettiin meidän terveyskeskuslääkäri, siihen on oikeus, se lääkäri oli niin ailahtelevainen että en uskaltanut enää käydä vast. otolla.
ei se vaihto noin vain käy......
Ei niin mutta sen lomakkeen voi ainakin varmuuden vuoksi täyttää jos vaikka kävis tuuri. Itselläkin se mielessä.
 

Yhteistyössä