Nyt saa (ja pitää) arvostella :D (uudet kuvat lopussa)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja se suorasukainen harmaa:
Tuohon vielä verhot ja matot niin voi, että kyllä teidän kelpaa! Kovan työn olette tehneet vaikka on pieni vauvakin talossa! Kohta voitte nauttia syksyisistä kynttiläilloista" uudessa" kodissa!

T. Sisko (se suorasukainen harmaa)
Voi kiitos =) :hug:
 
Turkilmas
Tässä lisää kuvia. Tohon tyhjään seinään tulee vielä 2 isoa taulua, joissa on valkoiset kehykset ja "sisältönä" kangas jossa ruskeaa, beessiä, vaaleansinistä ja valkoista :) Lisäks tosta puuttuu kulmalista, joka tulee olemaan valkoista puuta.







Tuohon valkoiseen seinään tulee tänään kaappi (jee!!), joka on tummaa puuta ja valkoista lasia

 
Kyy
Kodikasta, mutta vähän kyllä selkeyttäisin värimaailmaa. Eli esim. sisustustekstiilit sävy sävyyn ja ehdottomasti jotain kirkkaampaa/voimakkaampaa väriä. Antais paljon enemmän ilmettä ja viimeistelis kokonaisuuden koko tilassa.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Kivan näköistä, mutta telkku minusta liian korkealla. Tuo tummanruskea taso olisi ehkä parempi telkulle?
se on arkku se tummanruskea :). Mä mietin jossain välissä itsekin tuota, mutta en sitten enää keksinyt miten olisin muut huonekalut (eism. just tuo lipasto jolla telkku on) sijoitellut.
 
Ei kyllä kuvat anna oikeutta tai siis tänään juuri livenä nähtynä näytti niin hienolta, koko värimaailma aivan ihana ja kaikki sopi niin hienosti yhteen... Kuvista sitä kokonaisuutta on vaikeampi nähdä ja hahmottaa. Mutta mun makuuni tuo lopputulos on todella, kaunis koti!
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Kodikasta, mutta vähän kyllä selkeyttäisin värimaailmaa. Eli esim. sisustustekstiilit sävy sävyyn ja ehdottomasti jotain kirkkaampaa/voimakkaampaa väriä. Antais paljon enemmän ilmettä ja viimeistelis kokonaisuuden koko tilassa.
Tää on muuten jostain syystä kuvissa PALJON sekavampi kuin mitä todellisuudessa :/ .

Mä en oikein tykkää kovin voimakkaista väreistä, tuo tummanruskea on sopivan voimakas mulle ja puhtaan valkoinen kirkas :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ei kyllä kuvat anna oikeutta tai siis tänään juuri livenä nähtynä näytti niin hienolta, koko värimaailma aivan ihana ja kaikki sopi niin hienosti yhteen... Kuvista sitä kokonaisuutta on vaikeampi nähdä ja hahmottaa. Mutta mun makuuni tuo lopputulos on todella, kaunis koti!
Katos, sä kirjoitit just sitä mitä mä tuohon seuraavaan kommenttiin, siis tuosta sekavuudesta :D.

Niin ja kiitos =) :hug:

(oli muuten kiva nähdä tänään)
 
Kiva:)

Yksi juttu pisti mun silmääni ja siis vain ja ainoastaan mun makuuni,eli noi portaat,tykkäisin jos ne ois kokonaan valkoiset:)

Toi puunvärin pilkahtelu ei ole mun makuun.

Aivan ihanan avaran ja ennenkaikkea valoisan näköinen koti,toisin kuin meillä,pimeäää...
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Portaat ei jotenkin stemmaa... Astinlaudatkin valkoisiksi tai koko hoito puun väriseksi. Näyttää jotenkin keskeneräiseltä :ashamed:
Ne ON keskeneräiset :D. Tuohon valkoisen seinään tulee tosiaan se vaatekaappi, joka on tummaa puuta ja valkoista lasia. Portaisiin taas tulee tummat astimet (eli tummanruskeiksi lakataan) ja nuo valkoiset kaiteet. Tuo remppa on vaan pakko tehdä vasta kylppärirempan jälkeen (joka on joskus, luoja tietää koska).
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei tv saa olla noin korkeella :)
siihen tottuu nopeesti :). Tää oli pienen kämpän pakollinen tilaratkaisu :)
Laita toi kaappi, missä telkkari nyt on, siihen rappusten alle tietokonepöydäksi (eikö se aukeakin pöydäksi) ja toi nykyinen tietokonepöytä telkkarin alle ja sahaa siitä jalat lyhemmiksi. Olis mittasuhteet hiukan paremmat.
Tee pattereille semmoset kotelot ja niiden päälle ikkunalaudat kukille. esim tälläinen: http://arleenansanomat.blogspot.com/2007/10/patterille-suoja.html

 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Kodikasta, mutta vähän kyllä selkeyttäisin värimaailmaa. Eli esim. sisustustekstiilit sävy sävyyn ja ehdottomasti jotain kirkkaampaa/voimakkaampaa väriä. Antais paljon enemmän ilmettä ja viimeistelis kokonaisuuden koko tilassa.
Tää on muuten jostain syystä kuvissa PALJON sekavampi kuin mitä todellisuudessa :/ .

Mä en oikein tykkää kovin voimakkaista väreistä, tuo tummanruskea on sopivan voimakas mulle ja puhtaan valkoinen kirkas :D
Niinhän ne kaikki tilat yleensä aina kuvissa. (Paitsi sisustuslehdissä, sillä niissä kuvissa on pelkkiä yksityiskohtia, ei kokonaisuuksia). Ja ei tuo minun mielestä erityisen sekava ole, kaipaa vaan sitä loppusilausta.
Tässäkin tapauksessa: vähemmän on enemmän. Eli siis värikirjoa hieman supistaisin ja toisin tilaan jonkun (yksi riittää) voimakkaamman värin tehostamaan kaikkea muuta. Ei sen aina tarvitse olla kirkuvan punainen tai vastaava, nyt esim. luumu ja musta ovat syksyn trendivärejä. ;)
Kokeile piruuttasi esim. yhdellä värillisellä kynttilällä ja näet itse mitä se tekisi tilalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Portaat ei jotenkin stemmaa... Astinlaudatkin valkoisiksi tai koko hoito puun väriseksi. Näyttää jotenkin keskeneräiseltä :ashamed:
Ne ON keskeneräiset :D. Tuohon valkoisen seinään tulee tosiaan se vaatekaappi, joka on tummaa puuta ja valkoista lasia. Portaisiin taas tulee tummat astimet (eli tummanruskeiksi lakataan) ja nuo valkoiset kaiteet. Tuo remppa on vaan pakko tehdä vasta kylppärirempan jälkeen (joka on joskus, luoja tietää koska).
Kuulostaa hyvältä! :flower:
 
mie
niin joo vielä... se kukkanen pitäis laittaa johonkin matalammalle, on nyt vähän tornimainen systeemi... Kukkapylvään päälle joku matalampi, vaikkapa roikkuva, kasvi, jos pylvästä haluaa välttämättä käyttää.
 

Yhteistyössä