NYT SE ALKAA: Mitä aiotte viedä tarhatädeille joulumuistamiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja tyhjäpäääiti
  • Ensimmäinen viesti
just
Alkuperäinen kirjoittaja Aamupäre:
Ei niille kannata mitään viiä
siis tosi raskasta duunia painavat. mieti mitä on jo kun on 2 lasta, molemmat vinkuu apua askarteluun tai selittävät samaa aikaa asiaa. mieti että niitä on 20 kersaa kertomasa ja pitää auttaa 20 kenkien alle ne kuminauhat.

tosi pienellä palkalla maailman raskainta työtä että vanhemmat saavat käydä oikeissa "tärkeissä" palkkatöissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamupäre:
Ei niille kannata mitään viiä
siis tosi raskasta duunia painavat. mieti mitä on jo kun on 2 lasta, molemmat vinkuu apua askarteluun tai selittävät samaa aikaa asiaa. mieti että niitä on 20 kersaa kertomasa ja pitää auttaa 20 kenkien alle ne kuminauhat.

tosi pienellä palkalla maailman raskainta työtä että vanhemmat saavat käydä oikeissa "tärkeissä" palkkatöissä.
Ne on palkattu tekemään tuota työtä. Niille ei todellakaan kannata viedä mitään.
 
pk.täti
No kaikki käy. Mä tykkään esim.punkusta ja sitä on moni tuonutkin. Suklaa on aika tympeää, mut menee kahvihuoneeseen. Lapsen tekemä kortti ja joku koriste-esine on ok. Vaikea sanoa kun on niin erilaisia persoonia.
 
itselleni "hoitotätinä" riittää ihan vaan hyvän joulun toivotukset, en odota mitään :)
kuitenkin lahjat joita olen saanut ja joista olen tykännyt on ollut just herkut yhteiseks sinne kahvihetkiin, kukkaset ja kynttilät :) mutta KOROSTAN, että ainakaan minä EN loukkaannu jos en saa mitään :D
 
Suunnittelin ompelevani "tildan" tötteröenkelin ja täyttää sen namuilla. Tämän tyyppisen: http://finnishtilda.blogspot.com/2008/01/sunnuntain-ajanvietett.html (kuvassa oleva ei ole oma tekele kun en ole vielä saanut tehtyä ;))
 
Mä varmaan vien jonkun pelin tai kirjan päiväkotiin, siis pojan ryhmään. Monessa päiväkodissa on määrärahat niin tiukilla, että ovat varmasti mielissään kun saavat jotain uutta ja kivaa. Aikuisille taidan viedä kahvipöytään jotain mässyä, esim. pienen rasian vähän tyyriimpiä konvehteja tms.
 
pk.täti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamupäre:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamupäre:
Ei niille kannata mitään viiä
siis tosi raskasta duunia painavat. mieti mitä on jo kun on 2 lasta, molemmat vinkuu apua askarteluun tai selittävät samaa aikaa asiaa. mieti että niitä on 20 kersaa kertomasa ja pitää auttaa 20 kenkien alle ne kuminauhat.

tosi pienellä palkalla maailman raskainta työtä että vanhemmat saavat käydä oikeissa "tärkeissä" palkkatöissä.
Ne on palkattu tekemään tuota työtä. Niille ei todellakaan kannata viedä mitään.
Toki on palkattu kuten mahdollisesti sutkin johonkin työhön, mut on se aina kiva saada joku muisto lapsesta mukaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Mä varmaan vien jonkun pelin tai kirjan päiväkotiin, siis pojan ryhmään. Monessa päiväkodissa on määrärahat niin tiukilla, että ovat varmasti mielissään kun saavat jotain uutta ja kivaa. Aikuisille taidan viedä kahvipöytään jotain mässyä, esim. pienen rasian vähän tyyriimpiä konvehteja tms.
Tää on kiva idea, mutta mahtaako tädit niin kokea lelulahjan omakseen? Vaikka lapset siitä toki varmaan innostuvatkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja heinekeeni:
Aion antaa pienet lahjakortit lähikahvilaan.
Hauska idea :) Tätä voisi miettiä. Tosin en haluaisi millekään summalle kirjoitettua antaa, sen pitäisi sitten olla tyyliin tällä kortilla "kahvi ja pulla kahdelle".
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Mä varmaan vien jonkun pelin tai kirjan päiväkotiin, siis pojan ryhmään. Monessa päiväkodissa on määrärahat niin tiukilla, että ovat varmasti mielissään kun saavat jotain uutta ja kivaa. Aikuisille taidan viedä kahvipöytään jotain mässyä, esim. pienen rasian vähän tyyriimpiä konvehteja tms.
Tää on kiva idea, mutta mahtaako tädit niin kokea lelulahjan omakseen? Vaikka lapset siitä toki varmaan innostuvatkin.
Mä itsekin "tarhantätinä" oon ollu tosi iloinen ryhmään tulevista tavaralahjoista. On hyvä vaihtoehto henkilökohtaisille muistamisille, esim. suklaarasioille. Ollaan saatu kirjoja, pelejä, tietokonepelejä ym.

 
en ole ajatellu asiaa..hyvän joulun toivotukset varmaa tai kortit..jos jotaa leipoisin ni tarttis muistaa kahta eriosastoa päiväkodissa,tai sit vois vaikka kahvitauolle niille ostaa jotain,se vaa on niin et jotain ku ostaa ni helpost voi jäädä meiän tätit saamatta,kaikki viedää käsistä kahvipöydässä..näin oli aineki siel missä olin päiväkodissa töissä
 

Yhteistyössä