Nyt se kuoli

Status
Viestiketju on suljettu.
no mitäpä se ois auttanu vaikka ois eloon jäänytkin?en ymmärrä ihmisten kostonhimoa.tottakai teki väärin mutta tuntuu kamalalta että aikuiset ihmiset tuntuu joka toisessa ketjussa miettivän vaan mikä ois sopiva rangaistus. :|

Ehkä näin on hänen perheelleenkin parempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no mitäpä se ois auttanu vaikka ois eloon jäänytkin?en ymmärrä ihmisten kostonhimoa.tottakai teki väärin mutta tuntuu kamalalta että aikuiset ihmiset tuntuu joka toisessa ketjussa miettivän vaan mikä ois sopiva rangaistus. :|

Ehkä näin on hänen perheelleenkin parempi.
No mä oisin ollut ehkä vähän vahingoniloinen jos sen hieno suunnitelma ois mennyt mönkään. Nythän se onnistui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no mitäpä se ois auttanu vaikka ois eloon jäänytkin?en ymmärrä ihmisten kostonhimoa.tottakai teki väärin mutta tuntuu kamalalta että aikuiset ihmiset tuntuu joka toisessa ketjussa miettivän vaan mikä ois sopiva rangaistus. :|

Ehkä näin on hänen perheelleenkin parempi.
No eikö toisten tappamisesta kuulukin saada rangaistus?!
Minunkin mielestä pääsi liian helpolla kun kuoli.

Muoks. lisään vielä että en todellakaan ymmärrä näitä puolustelijoita ja ymmärtäväisiä joitten mielestä teki väärin mut ei olis pitäny rangaistusta saada.
Ajatteletteko te samoin kaikista muistakin murhaajista? Että ei rangaistuksia niillekään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Niin kauheita kuin hän tekikin, niin on kuitenkin kurjaa että jonkun pitää kuolla niin suuren vihan vallassa. Kaikki tässä tarinassa on niin surullista.
näin. mä luulen et hän on kaikesta huolimatta kärsinyt kaikesta siitä vihasta ja poispääsyn tunteesta et eiköhän näin ole parempi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Niin kauheita kuin hän tekikin, niin on kuitenkin kurjaa että jonkun pitää kuolla niin suuren vihan vallassa. Kaikki tässä tarinassa on niin surullista.
niinpä, mutta elämän tuulet kuljettaa välillä mihin sattuu :/
 
Eka ajattelin, että hyvä, hyvä, että kuoli, mutta sitten tuli mieleen, miten hirveen surullista ja pelottavaa, että joku eli tollasessa omassa maailmasssaan ja että hänen oli "pakko" tappaa ihmisiä ja itsensä.

No, uskon, että jokainen saa rangaistuksen kuoleman jälkeen tuonpuoleisessa, sitä ei kukaan ihminen voi tietää, mitä kullekkin siellä annetaan. :|
 
En enään tiedä mitä kirjoittaisin mutta rauha hänenkin sielulleen sinne jonnekkin.

Ja niinkuin tyttäreni 10 v tänään sanoi katottuaan uutisia; Voi äiti mulla tekee niin pahaa ajatella tämän ampujan vanhempia sillä kyseessä on kaikesta huolimatta heidän lapsijota he rakastavat. (olin niin onnellinen näistä sanoista sillä lapseni osaa olla empaattinen).
 
mustaa huumoria
Pakko keventää, sori jo etukäteen, jos huumorini menee mauttomaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hesarin verkkosivut:
ampuja kuoli Töölön sairaalan teho-osastolla saamiinsa vammoihin
Vaarallinen tuo Töölön sairaala, kun siellä saa kuolettavia vammoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no mitäpä se ois auttanu vaikka ois eloon jäänytkin?en ymmärrä ihmisten kostonhimoa.tottakai teki väärin mutta tuntuu kamalalta että aikuiset ihmiset tuntuu joka toisessa ketjussa miettivän vaan mikä ois sopiva rangaistus. :|

Ehkä näin on hänen perheelleenkin parempi.
No eikö toisten tappamisesta kuulukin saada rangaistus?!
Minunkin mielestä pääsi liian helpolla kun kuoli.
tottakai kuuluu saada mutta oisko edes mahdollista että suomessa sais kunnon rangaistuksen?se on ihan satavarma että jos ei ois itelleen tehny mitään ja ois tuomittu niin maksimissaan ois istunu sen 10vuotta.oisko se sit ollu parempi?

siinä on ihan selkeitä psykopaatin ominaisuuksia,esim.kirjotusten perusteella,joten tuskin ois niin hirveesti katunu.eli oisko se sit ollu parempi et vapauduttuaan ois tappanu uudelleen??
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä