nyt sitten minäkin.. ÄLKÄÄ JUMALAUTA tuoko kipeitä muksujanne julkisille paikoille!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja tyrmistynyt
  • Ensimmäinen viesti
"jen"
Tämä sinun kommenttisi " JOSTAIN YH-ÄIDISTÄ" sai minut kiehumaan raivosta!

Millä lailla sairaan lapsen tuominen julkisille paikoille, päiväkotiin, kouluun tms. on nimenomaan YH-vanhempien tekoja????

Itse olen yh, mutta pidän kyllä kipeät lapseni kotona! Kuumeettomia päiviä 2, ennen kuin vien lapsia mihinkään.

Ja mitä tulee noihin kommentteihin, "ettei niihin rokkoihin kukaan kuole, vaikka se tarttuisikin-juttuihin"... Lapsistani kahdelle esim. vesirokon saaminen on hengenvaarallista...niin kuin näytti jollain toisellakin vanhemmalla täällä olevan...Ja se, että tuo vesirokkoisen lapsen tartuntavaiheessa muita tartuttamaan, ON TODELLA VASTUUTONTA!!!!
Turha mulle tulla paasaamaan, minä kirjoitin tuon kommentin,kun joku YH ÄITI oli maininnut että "pakko tehdä ja viedä kun on YH!".

Mun äiti oli yh ja aina kyllä sain sairastaa kotona.
 
jaahas...
[QUOTE="jen";30021404]Turha mulle tulla paasaamaan, minä kirjoitin tuon kommentin,kun joku YH ÄITI oli maininnut että "pakko tehdä ja viedä kun on YH!".

Mun äiti oli yh ja aina kyllä sain sairastaa kotona.[/QUOTE]

Ok, sori:) Luin ketjun tarkemmin ja huomasin nyt vasta tuon ko. yhn kommentin...
 

Yhteistyössä