Nyt tarviin apua PIAN!

  • Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kuka hullu antais 1,5v-ikäisen lapsensa tuntemattoman hoiviin?! Tai ylipäänsä minkään ikäisen?! Tämän on pakko olla provo, ei tuollaista äitiä voi tänä päivänä olla!
 
"nainen"
Miksi pieni lapsi on päiväkodissa tähän aikaan illasta, kun itse olet kotona?! Eikö lapsen paikka ole kotona omassa sängyssä, kerran et ole töissä tähän aikaan? Missä lapsen isä, ei kuvioissa? Vähän ihmetyttää.. Onko pk Herttoniemenrannassa?
 
"Minna"
Tarkoitukseni oli olla töissä klo 21.30 asti mutta oli pakko tulla kotiin etsimään kipulääkettä. Ja lapsen isä on kuollut, kiitos "huolenpidosta"(vihjailuista). Kohta on pakko nousta tästä lattialta kun sossu tulee lapseni kans, lähtee kohta taju tästä kivusta.
 
"vieras"
[QUOTE="nainen";27551363]Miksi pieni lapsi on päiväkodissa tähän aikaan illasta, kun itse olet kotona?! Eikö lapsen paikka ole kotona omassa sängyssä, kerran et ole töissä tähän aikaan? Missä lapsen isä, ei kuvioissa? Vähän ihmetyttää.. Onko pk Herttoniemenrannassa?[/QUOTE]

miks? kun joskus on töitä joita joutuu tekemään asti 22:00.
 
Mulla on joku muistikuva, että vuoropäiväkodissa ollutta lasta ei enää noin myöhään anneta hakea tarhasta.
samaa mietin.. Täälä on ainakin niin että alle 3 vuotiaita ei enää laitetan kotiin klo 21 jälkeen vaan sitten jää yöksi. Ja lisäksi on aika natsi päiväkoti jos ei hätätilanteessa voi joustaa, vaikka kuinka sopimus olisi klo 22. Tekisin kyllä heti maanantaina valituksen tuosta päiväkodista ja vaihtaisin päiväkotia jos mahdollista.
 
"nainen"
[QUOTE="vieras";27551395]miks? kun joskus on töitä joita joutuu tekemään asti 22:00.[/QUOTE] Tietysti voi olla töissä myöhään illalla, mutta tämä aloittaja kertoi olevansa kotona. Ei kai kukaan idiootti oikeasti pidä lastaan näin myöhään päiväkodissa, jos ei todellista tarvetta ole?!
 
"Minna"
Lapseni jää nyt sosiaalialan opiskelijan kans kotiin kun mä menen päivystykseen. Ja teille "sherlockeille" meillä sopimus että lapseni haetaan viimeistään klo 22 kun pääsen normaalisti töistä klo 21.30 joten ihan turha tyhmäksi/hulluksi haukkua. Olin niin kamalan tuskan vuoksi aiemmin kotona että olen itkenyt täällä paniikissa. Mutta mitäpä te kusipäät siitä tiedätte, kunhan pitää vaan alkaa epäillä ja kettuilla. Ja kysyin apua ÄITIEN palstalta, en sentään suomi24:sesta. Ehkä olen tyhmä kun ajattelin että maailmassa on vielä hyviäkin ihmisiä, onneksi edes pari asiallistakin vastaajaa eksyi ketjuun.
 
Blue
[QUOTE="Minna";27551549]Lapseni jää nyt sosiaalialan opiskelijan kans kotiin kun mä menen päivystykseen. Ja teille "sherlockeille" meillä sopimus että lapseni haetaan viimeistään klo 22 kun pääsen normaalisti töistä klo 21.30 joten ihan turha tyhmäksi/hulluksi haukkua. Olin niin kamalan tuskan vuoksi aiemmin kotona että olen itkenyt täällä paniikissa. Mutta mitäpä te kusipäät siitä tiedätte, kunhan pitää vaan alkaa epäillä ja kettuilla. Ja kysyin apua ÄITIEN palstalta, en sentään suomi24:sesta. Ehkä olen tyhmä kun ajattelin että maailmassa on vielä hyviäkin ihmisiä, onneksi edes pari asiallistakin vastaajaa eksyi ketjuun.[/QUOTE]

Pääsit kyllä töistä kotiin hakemaan särkylääkettä muttei tullut mieleen hakea lasta samalla matkalla ensin jottei enää tarvitse uudestään lähteä vaan voisit lepuuttaa selkääsi...

Ja niinkuin sanoin niin vuoropäikystä ei lasta laiteta pihalle seisomaan repun kanssa jos äiti ei olekaan tasan kympiltä ovella (ja eihän se sossukaan ollut tasalta lasta hakemassa, ainakaan palstan kellon mukaan), vaan heillä on velvollisuus pitää lasta niin pitkään että sille löytyy sijoituspaikka.

Mutta hyvä että asiat järjestyivät. Paljon parempi tuo ratkaisu on kuin se palstalainen joka ekana huutaa hep.. ;)
 
Rakko
Hei haloo Blue! Et vissii oo kokenu noidanuolta tai selkäkipua. Se on nii kaamee kipu et ymmärrän ihan täysin ap:ta joka menee ensin hakee särkylääkettä ennenkuin pientä lasta. Miten ap ois voinu esim kantaa lapsen/pukea/riisua/tehdä mitään!
 
Blue
Hei haloo Blue! Et vissii oo kokenu noidanuolta tai selkäkipua. Se on nii kaamee kipu et ymmärrän ihan täysin ap:ta joka menee ensin hakee särkylääkettä ennenkuin pientä lasta. Miten ap ois voinu esim kantaa lapsen/pukea/riisua/tehdä mitään!
Olen kokenut noidannuolen ja selkäkivun. Siksi ihmettenkin että kuitenkin töistä kotiin asti on päässyt ja vielä ajatteli lapsen käydä myöhemmin hakemassa, mä lähdin suoraan niiltä sijoiltani ambulanssilla päivystykseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Hei haloo Blue! Et vissii oo kokenu noidanuolta tai selkäkipua. Se on nii kaamee kipu et ymmärrän ihan täysin ap:ta joka menee ensin hakee särkylääkettä ennenkuin pientä lasta. Miten ap ois voinu esim kantaa lapsen/pukea/riisua/tehdä mitään!
Aivan sama, mutta palstalta ei tulla MISSÄÄN tilanteessa kyselemään kuka voisi hakea lapseni tarhasta. Olkoon vaikka kuinka kova selkäkipu tahansa. Piste.
 
"vieras"
Aivan sama, mutta palstalta ei tulla MISSÄÄN tilanteessa kyselemään kuka voisi hakea lapseni tarhasta. Olkoon vaikka kuinka kova selkäkipu tahansa. Piste.
Täyspeesi tälle! Kuka idiootti kyselee netistä tuntemattomien apuja, kun kyseessä on oman lapsen hakeminen?! Entäpä jos joku olis sanonut, että voi auttaa. Ja se joku olisikin ollut juuri vankilasta päässyt lapsenraiskaaja? Kävikö ap yhtään mielessä, minkälaisia ihmisiä täällä voi olla?!

Ikinä koskaan ei saa niin tyhmä olla, että mieluummin luottaa tuntemattomiin ihmisiin kuin viranomaisiin! Oikeasti hirvittää tuon aloittajan lapsen puolesta, että mihin vielä elämässään joutuu :(
 
"hipsis"
Meillä on muksut normipäiväkodissa ja sieltäkin on sanottu että jos äärimmäisen pakottava tarve tulee niin lapset voidaan viedä viereiseen vuoropäiväkotiin. Auki siis normaalisti 17.30 saakka. Mutta talvisin on kuulema ollut muutamia kertoja että vanhemmat on joutunut vaikkapa kolarisumaan eivätkä kertakaikkiaan vaan pääse mitenkään lasta hakemaan jne.

Kummastelen siis joustamattomuutta. Ja kyllä tässä todellakin haiskahtaa joku muu ongelma. Eihän kukaan täysipäinen pyydä ventovieraita jollain palstalla hakemaan lastaan? Mä mieluummin raahatuisin ensin vaikka tutuimman naapurin tykö kyselemään apua.
 
"Pikan"
Meidän vuoropäiväkoti on klo 22 saakka AUKI. Jospa ap:lla sama tilanne? Me EMME siis päivystä siitä klo 22:sta yhtään enempää, vaan sitten on ympärivuorokautinen jos sille tarvetta... Ja KYLLÄ,meilläkin on noin pieniä hoidossa jopa klo 22 saakka. <Laitamme ne vaunuihinsa nukkumaan illalla.
 
"Minna"
No joo tää oli provo. Tulipahan todistettua että samat kusipäät ja törkeät kommentit jatkuu. Hyvä äidit,että te oottekin törkeitä! Ja ajattelu ei vaan sovi tyhmille. Hyvää loppuelämää teille tänne nettiin,minä jatkan pakkaamista ja palaan taas maailmalle. 2kk Suomessa alkaa jo riittää,re ootte maailman masentavin kansa! Adios!
 
"vieras"
[QUOTE="Minna";27553853]No joo tää oli provo. Tulipahan todistettua että samat kusipäät ja törkeät kommentit jatkuu. Hyvä äidit,että te oottekin törkeitä! Ja ajattelu ei vaan sovi tyhmille. Hyvää loppuelämää teille tänne nettiin,minä jatkan pakkaamista ja palaan taas maailmalle. 2kk Suomessa alkaa jo riittää,re ootte maailman masentavin kansa! Adios![/QUOTE]

:D Mistä sä nyt vedit herneet nenään? Ai siitä, kun sun provoa ei uskottu?
 
"vieras"
[QUOTE="Minna";27553853]No joo tää oli provo. Tulipahan todistettua että samat kusipäät ja törkeät kommentit jatkuu. Hyvä äidit,että te oottekin törkeitä! Ja ajattelu ei vaan sovi tyhmille. Hyvää loppuelämää teille tänne nettiin,minä jatkan pakkaamista ja palaan taas maailmalle. 2kk Suomessa alkaa jo riittää,re ootte maailman masentavin kansa! Adios![/QUOTE]

Ja päähänkö olis pitänyt taputtaa ja tarjoutua hakemaan sun lapsi? Kuule kiitä luojaas, että täällä on tervejärkisiä ihmisiä joukossa, jotka sunlaisille häröille yrittää selittää, miten hommat toimii.
 

Yhteistyössä