Nyt tarvitaan apua!!!

vvv
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Lapsi on laskenu jo. Viikkoja 33+5. Ja lääkäri vaan sanoi että jos supistukset aiheuttaa painon tunnetta lantioon niin sit on pari viikkoa synnytykseen. En vaan tiedä mitä se tuolla tarkoitti...
Ai on ihan laskeutunut jo?
Kyllähän se painetta, painon tunnetta usein tekee raskauden lopussa.
Ei tuo välttämättä tarkoita että synnytys vielä edessä, mutta eihän sitä näillä tiedoilla voi varmuudella sanoa.

Jos paine vaan kasvaa ja supistaa paljon, käy synnärillä katsomassa tilanne.

Onko sitten merkkejä että voisi syntyä jo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Lapsi on laskenu jo. Viikkoja 33+5. Ja lääkäri vaan sanoi että jos supistukset aiheuttaa painon tunnetta lantioon niin sit on pari viikkoa synnytykseen. En vaan tiedä mitä se tuolla tarkoitti...
Ai on ihan laskeutunut jo?
Kyllähän se painetta, painon tunnetta usein tekee raskauden lopussa.
Ei tuo välttämättä tarkoita että synnytys vielä edessä, mutta eihän sitä näillä tiedoilla voi varmuudella sanoa.

Jos paine vaan kasvaa ja supistaa paljon, käy synnärillä katsomassa tilanne.

Onko sitten merkkejä että voisi syntyä jo?
Kaulakanavaa on enää ½ senttiä jäljellä. Lääkäri on seurannu tilannetta jo kohta 2 kuukautta. Just tulin lääkäristä ja se täti sanoi että lapsen pää on laskenu lantioon.

 
Kun olin ensisynnyttäjä, mulla oli jo viikolla 33 vauva lähtökuopissa, supisteli ja olin sormelle auki, kanavaa ei ollut enää jäljellä silloin ollenkaan. Kaikki povasivat että kohta syntyy. Mutta käynnisteltiin sitten viikolla 41+5...... :whistle:
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Lapsi on laskenu jo. Viikkoja 33+5. Ja lääkäri vaan sanoi että jos supistukset aiheuttaa painon tunnetta lantioon niin sit on pari viikkoa synnytykseen. En vaan tiedä mitä se tuolla tarkoitti...
Ai on ihan laskeutunut jo?
Kyllähän se painetta, painon tunnetta usein tekee raskauden lopussa.
Ei tuo välttämättä tarkoita että synnytys vielä edessä, mutta eihän sitä näillä tiedoilla voi varmuudella sanoa.

Jos paine vaan kasvaa ja supistaa paljon, käy synnärillä katsomassa tilanne.

Onko sitten merkkejä että voisi syntyä jo?
Kaulakanavaa on enää ½ senttiä jäljellä. Lääkäri on seurannu tilannetta jo kohta 2 kuukautta. Just tulin lääkäristä ja se täti sanoi että lapsen pää on laskenu lantioon.

Eli tämä klisee, voi syntyä pian muttei välttämättä synnykään.
Heh, auttoi varmaan kauheasti :)

Mutta niin, tuossa on elettävä epätietoisuudessa ja seurattava tilannetta.
Joskus ennustavat että lapsi syntyy aivan pian, mikä ei välttämättä pidä lainkaan paikkaansa.

Vaikka lääkäri siis povasi että pari viikkoa menee synnytykseen kun tunnet painetta, ei se välttämättä pidä paikkaansa. Mutta mahdoton sanoa.

 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Kuhan nyt ensi tietäis miltä se tuntuu kun aiheuttaa painetta lantioon. En muista että olis koskaan ennen tällaisia puheltu tai kyselty
Aa eli sulla ei siis ole painetta?
Mä oletin että on...

No kyllä sä sen paineentunteen huomaat jos tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Kuhan nyt ensi tietäis miltä se tuntuu kun aiheuttaa painetta lantioon. En muista että olis koskaan ennen tällaisia puheltu tai kyselty
Aa eli sulla ei siis ole painetta?
Mä oletin että on...

No kyllä sä sen paineentunteen huomaat jos tulee.
Voihan sitä ollakin mutta ku en tiedä miltä se tuntuu. Välillä supistaa kipeästikin mutta en ole huomannu että silloin tuntuis mitään painetta. Vaikka en ole tuntenu edellisissäkää raskauksissakaa
 

Yhteistyössä